Mobilisteille pähkinä purtavaksi...
Mobilisteille pähkinä purtavaksi...
Mikä MB-varaosa toimitetaan isossa ruskeassa pahvilaatikossa, painaa 25kg ja niitä ei kasva joka puun oksalla? Ohessa helpottavana vinkkinä yksi kuva...
Oikein vastanneelle tarjolla mainetta ja kunniaa
Klikelitiklik
Oikein vastanneelle tarjolla mainetta ja kunniaa
Klikelitiklik
MB 300D, MB 380 SEC, MB S600C.
Ajat ovat huonot, siksi kannattaa sijoittaa laatuunjorkka kirjoitti:Ei kukaan osta uutta perää...
3000 euroa
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2807
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Saksanmaalla on halavempaa. Minä mietin veronpalautuksilla ostavani pystäriin sisältä kokonaan rempatun 3.92 -perän A123 350 1208, kun entinen vinkuu ja lonksuu.
Hinta olis tasan 800 € ja jäis palautuksista vielä parikymppiä akan joululahjaankin!
OT Uudet vetaritkin tarttisin, mikä täten ystävällisenä kutsuna ilmoitetaan. Eikös W123 ja W115 käy molemmat, kiinnityssokka taitaa olla erilainen
Hinta olis tasan 800 € ja jäis palautuksista vielä parikymppiä akan joululahjaankin!
OT Uudet vetaritkin tarttisin, mikä täten ystävällisenä kutsuna ilmoitetaan. Eikös W123 ja W115 käy molemmat, kiinnityssokka taitaa olla erilainen
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2807
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Hmm, eroavatko W115 ja W123 vetoakselit sitten mitenkään muuten kuin lukituspultiltaan?
OT Haen nääs huomena oamehtoisen vapaapäivän kunniaksi hienosta kolaroidusta W123sta 300Dstä 3.46 vai oliko 3.67 perän ja vetarit. Samasta vehkeestä kuin hain Getrag-lootani.
OT Haen nääs huomena oamehtoisen vapaapäivän kunniaksi hienosta kolaroidusta W123sta 300Dstä 3.46 vai oliko 3.67 perän ja vetarit. Samasta vehkeestä kuin hain Getrag-lootani.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
mikäs se oikea vastaus sitte on?
Olisko kuitenkin ohjaussimpukka
Olisko kuitenkin ohjaussimpukka
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2807
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Ajattelin taas että perämurikka painaisi enemmän kun 25 kiloa.. En ole kyllä pitkään aikaan joutunut sellasta nostelemaan
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Jarille mainetta ja kunniaa!
Kliketiklik
Ja sitten se etiketti
Ja kyllä perämurikka paikaa 25kg ja niitä saa uutena vielä mersulta (tämä oli vinkkinä nimimerkki jorkalle, joskus oli asiasta keskustelua)...
Kliketiklik
Ja sitten se etiketti
Ja kyllä perämurikka paikaa 25kg ja niitä saa uutena vielä mersulta (tämä oli vinkkinä nimimerkki jorkalle, joskus oli asiasta keskustelua)...
MB 300D, MB 380 SEC, MB S600C.
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2807
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Mää kävin hakemassa tuommoisen pökäleen eilen ja kylläpäs painaa noitten vetareitten kanssa ainakin tonnin. Hyvä että jaksoin itse nostaa autosta pois.
Erikoinen tuo toinen vetari, eikö? Jos jollakin on tietoa miten se on tommonen niin kertokoon.
Olipa hitaansorttinen purku kun ekaa kertaa purin ja purkamolla oli lauma vanhoja mersuäijiä. Piti joka välissä kahvitella.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
Jep,pystärissä pultti akselin päässä on paksumpi 10mm kierteellä kun taas W123 se on 8mm.Niin ja tuossa kuvassa laippavetari on joko ihan viimeisistä W123 kopasta tai ässästä.Petteri Kivimäki kirjoitti:Hmm, eroavatko W115 ja W123 vetoakselit sitten mitenkään muuten kuin lukituspultiltaan?
OT Haen nääs huomena oamehtoisen vapaapäivän kunniaksi hienosta kolaroidusta W123sta 300Dstä 3.46 vai oliko 3.67 perän ja vetarit. Samasta vehkeestä kuin hain Getrag-lootani.
auto w123 200D/300DT vm, -81