Vetokoukun asennusta C-202 96
Vetokoukun asennusta C-202 96
No niin arvon raati. Koitin haulla ehtiä,mut ei oikein löytyny juttua joten kysytään. Onko millanen operaatio laittaa ja jollain kokemuksia mikä koukku kannattaa ostaa?
Kiitos
Timo
Kiitos
Timo
Minulla on tuossa samanlainen automalli. Alkuperäinen irroitettava koukku on paikoillaan. Eiköhän noita löydy jo hajottamolta? On kyllä hyvä käyttää. Nätti irroittaa ja laittaa paikalleen. Lukitaan avaimella, joten vaikeampi pölliä. Ainut mistä en tykkää on tuo saksan mallin pistoke, johon tarvii adapterin. Muuten tosi hyvä.
Tarvittaessa voin ottaa kuvan tuosta asennuksesta. On reikä tuossa lähellä takapuskuria johon se koukku työnnetään ja lukittuu paikoilleen.
Tarvittaessa voin ottaa kuvan tuosta asennuksesta. On reikä tuossa lähellä takapuskuria johon se koukku työnnetään ja lukittuu paikoilleen.
Laitoin keväällä tohon omaani -olikohan joku Fixus:n koukun. Puskuri irti, pakoputki, tai sen takaosa irti ja sitten pitäis rungosta löytyä kohdat joihin porataan reijät kiinnitystä varten. Mulla olikin ylläri puskurin takana, kun oli vähä mällätty perään, ni ei meinannu mahtua vasemman puolen kiinnitysrauta kontin puolelle. Sähköt otin takavalon johdoista ja tein releboksin väliin ja kun akkukin on siellä peräloosterissa, ni oli kätevä ottaa sieltä virta ja sulake väliin. Noi mallikohtaiset sähkösarjat kai kytketään takavalon liittimen väliin(?)
Oliko irrotettava malli?Aika arvokkaita koukut... 350€ fixus irrotettva ja kl versio 450€ et pitää melkein jostain käytettyä metsästää...jusssi kirjoitti:Laitoin keväällä tohon omaani -olikohan joku Fixus:n koukun. Puskuri irti, pakoputki, tai sen takaosa irti ja sitten pitäis rungosta löytyä kohdat joihin porataan reijät kiinnitystä varten. Mulla olikin ylläri puskurin takana, kun oli vähä mällätty perään, ni ei meinannu mahtua vasemman puolen kiinnitysrauta kontin puolelle. Sähköt otin takavalon johdoista ja tein releboksin väliin ja kun akkukin on siellä peräloosterissa, ni oli kätevä ottaa sieltä virta ja sulake väliin. Noi mallikohtaiset sähkösarjat kai kytketään takavalon liittimen väliin(?)
asennus
pariin c:hen olen laittanut, aika helppo laittaa, osa reijistä on valmiina ja
pohjasta porattavissa on ollut pisteet merkkinä. "vinku"pyörivä viila tms.
on hyvä ja nopea apu poran lisäksi kun reikiä on joutunut hieman johonkin suuntaan venyttämään -menee heittämällä sitten paikalleen.
Toisen koukun laitoin jo tunnissa paikalleen.
Sähköihin laitoin toisessa
motonetin johtosarjan, joka oli vähän aikaa vievä kun piti purkaa verhoiluja ja pujotella piuhat sinne palkkiin jossa kulkee jóhdotukset -muuten tehtävissä
, toiseen helpomman kaavan kautta releet väliin ja takavaloilta -toimii sekin, eikä tarvii näpräillä kun peräkonttiin johdotus, taitaa olla halvempikin kuin johtosarja.... 
pohjasta porattavissa on ollut pisteet merkkinä. "vinku"pyörivä viila tms.
on hyvä ja nopea apu poran lisäksi kun reikiä on joutunut hieman johonkin suuntaan venyttämään -menee heittämällä sitten paikalleen.
Toisen koukun laitoin jo tunnissa paikalleen.
Sähköihin laitoin toisessa
motonetin johtosarjan, joka oli vähän aikaa vievä kun piti purkaa verhoiluja ja pujotella piuhat sinne palkkiin jossa kulkee jóhdotukset -muuten tehtävissä

