w124 säädettävät tukivarret
w124 säädettävät tukivarret
eli tuli mieleen kun madalluksia värkkäilly, ja tuntuu olevan samaa pulmaa muillaki. eli ko 124:sta madaltaa perästä tarpeeksi niin kamperi kulma muuttuu ja alkaa syömään sisäreunoja. onko moiseen kukaan suunitellu säädettäväksi ylätukivarsia.? moinen itellä käyny mielessä.
Niin onko kukaan ostanut taakse camberin säätö tankoja mistä,mihin hintaan ja miten kestäneet??
Kommentteja kiitos!!
Perkele ku renkaat kuluu puoliksi ja puolet jää käyttämättä.
Takarenkaiden camber on yli 2astetta miinusta....
Kommentteja kiitos!!
Perkele ku renkaat kuluu puoliksi ja puolet jää käyttämättä.
Takarenkaiden camber on yli 2astetta miinusta....
Käyttö autona=XC90 -2004
EX MB:t
w124 Coupe 3,4 amg -92
w203 1,8 kompressor avantgard sport -2003
+ muita kymmenkunta eri merkkiä ja mallia.
w124 Coupe 3,4 amg -92
- laineracing
- Mersumies
Meinaatko pistää "säädön" orkkis tankoon vai miten toteutat ??laineracing kirjoitti:mulla on nyt hommattuna vasuri kierretappi ja pakka,rupee tuleen säädettäviä tankoja orkkis puslilla. ei noi unibaalit kestä kauaa käyttiksessä.
Käyttö autona=XC90 -2004
w124 Coupe 3,4 amg -92
w124 Coupe 3,4 amg -92
- laineracing
- Mersumies
eikun tanko tulee kokonaan uus puslat vaan orkkis tangosta.AMG e34 kirjoitti:Meinaatko pistää "säädön" orkkis tankoon vai miten toteutat ??laineracing kirjoitti:mulla on nyt hommattuna vasuri kierretappi ja pakka,rupee tuleen säädettäviä tankoja orkkis puslilla. ei noi unibaalit kestä kauaa käyttiksessä.
Meneekö oma valmisteet leimasta läpi??laineracing kirjoitti:eikun tanko tulee kokonaan uus puslat vaan orkkis tangosta.AMG e34 kirjoitti:Meinaatko pistää "säädön" orkkis tankoon vai miten toteutat ??laineracing kirjoitti:mulla on nyt hommattuna vasuri kierretappi ja pakka,rupee tuleen säädettäviä tankoja orkkis puslilla. ei noi unibaalit kestä kauaa käyttiksessä.
Onko sulla jonkinlaista piirrustusta tarjolla.... olen itse tilaus konepajalla töissä jossa voin tehdä ite sellaiset varret johon puslat prässää kiinni.
Käyttö autona=XC90 -2004
w124 Coupe 3,4 amg -92
w124 Coupe 3,4 amg -92
- laineracing
- Mersumies
ei oo piirrustuksia ruukattu tehä mistään,ne tulloo sitten sorvista valmiina vaan pihalleAMG e34 kirjoitti:Meneekö oma valmisteet leimasta läpi??laineracing kirjoitti:eikun tanko tulee kokonaan uus puslat vaan orkkis tangosta.AMG e34 kirjoitti:Meinaatko pistää "säädön" orkkis tankoon vai miten toteutat ??laineracing kirjoitti:mulla on nyt hommattuna vasuri kierretappi ja pakka,rupee tuleen säädettäviä tankoja orkkis puslilla. ei noi unibaalit kestä kauaa käyttiksessä.
Onko sulla jonkinlaista piirrustusta tarjolla.... olen itse tilaus konepajalla töissä jossa voin tehdä ite sellaiset varret johon puslat prässää kiinni.

Olen törmännyt noihin orkkissäätöihin. Toteutettu samalla lailla kuin mitä aurauksen säätö ja näinollen sillä voi tehdä vain hienosäätöä. Noihin laskettuihin alustoihin se ei piisaa lähtemäänkään.Sergey kirjoitti:Jos näin on niin eikös niitä vois sitte sovittaa muihinkin??Mesedesi kirjoitti:Minulle on kerrottu, että vuoden 1985 W124:sissa olisi ollut takanakin cambersäädöt, mutta seuraavien vuosien tukivarsista ne olisi jätetty pois...
tuolta saa säädettäviä tankoja mutta mitä olen kuullut niin ei noi ole kauhean pitkä ikäisiä..
http://www.starstyle.fi/index2.html

M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
- laineracing
- Mersumies
tangot ittessään pitkäikäsiä kilpureihin mutta käyttiksessä kolisee ihan hetikohta ja sehän ei ole kai kivaa kuunneltavaa kylillä ajeltaessa?Eicca_ kirjoitti:tuolta saa säädettäviä tankoja mutta mitä olen kuullut niin ei noi ole kauhean pitkä ikäisiä..![]()
sentakia orkkispuslaa ja tommonen tankosysteemi