webasto uusittava cdi -99?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
jariay
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 204
Liittynyt: To 02.12.2004 10:27
Paikkakunta: Joensuu

webasto uusittava cdi -99?

Viesti Kirjoittaja jariay »

heips,
200cdi -99 webasto alkoi savutella sinistä ja haisee dieselille, nyttemmin ei enää syty/lämmitä. soittelin huoltoon (joensuu/autoelektr.könönen) viedäkseni auton sinne, sanoivat viisaammaksi ostaa merkkiliikkeestä uusi webasto??? koska noin vanhassa huolto/uusittavat osat maksaa lähes saman.

Oisko toimivaa käytettyä kellään myydä??
Avatar
Cardoc
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 514
Liittynyt: Su 13.02.2005 12:24
Paikkakunta: HELSINKI

Viesti Kirjoittaja Cardoc »

Kumpi 210 tai 202?
nautseri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1831
Liittynyt: Ma 26.04.2004 10:30
Paikkakunta: 87200

Viesti Kirjoittaja nautseri »

Pystytkö itse purkamaan?
Jos purat niin kokeile se puhaltimen moottori,on sen pyöreän muovikannen alla.Vaatii sorminäppäryyttä on aika tiukassa kansi.
Itseltäni meni se ja nuo oireet viittaa samaan vikaan.
Koita käsin pyöriikö kunnolla. Voit koittaa suoraan 12v,vähän aikaa ,ei kauaa jos pyörii jjännite voi olla alhaisempi paikallaan.



Laita webaston numero niin tietävät ilmineerata jos jollakin on myydä.
Viimeksi muokannut nautseri, La 19.11.2011 22:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
jariay
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 204
Liittynyt: To 02.12.2004 10:27
Paikkakunta: Joensuu

malli w202 (200 cdi -99)

Viesti Kirjoittaja jariay »

kyllä onnistuu itse sepityskin, jos vain ohjeita ja osia on, kysyin uuden hintaa, 420 eur olisi merkkiliikkeen tiskillä.
Potifaari
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 333
Liittynyt: Ke 16.08.2006 16:49
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Potifaari »

Ainakin Hira http://www.hira.fi/ Kuopio myy kunnostettuja (takuulla) ja toimivia vehkeitä. Itse joudin sen kerran hankkimaan.
320 CDI farkku -00 mausteineen.
Päässyt pois kahden opelin loukusta
nautseri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1831
Liittynyt: Ma 26.04.2004 10:30
Paikkakunta: 87200

Viesti Kirjoittaja nautseri »

tässä lisää.

Webaston voi huoltaa itsekin ,irti ja osiksi.
Ei ole tekevälle kummoinen kapistus.
Omastani oli puhaltimen moottori mennyt rikki ,voi kokeilla suoraan 12v virralla pyöriikö.
Moottori on rungossa päätymäisin osa,joka on vaihdettavissa.
Myös liekin hehkun vai mikä lie oikea nimi voi tarkistaa ja putsata ,12v napiohin niin täytyy lämmetä,älä polta sormiasi ja muutakaan.
Liekkipesään tulee käytössä karstaa jonka voi poistaa varovasti.
Osia pitäisi löytyä huoltoliikkeistä?
Itse ostin käytetyn, jossa oli onneksi moottori ehjä.
Moottorin voi testata myös paikallaan, jos on tilaa ottaa kaksi napainen johtoliitin irti, joka menee moottorille ja syttää siihen virtaa.
On mustan muovikannen alla heti tulevien johtojen vieressä,vaatii keskimäisen muovikannen irroituksen.
Jos saa mustan muovikannen paikallaan irti ,vaatii vähän muovikannen taivutusta alareunasta jossa on lukitus kielekkeet,kansi irti ja voi käsin koittaa pyöriikö puhallin herkästi,jos alussa tuntuu tahmivan on moottori yleensä mennyt rikki.
Haulla : webasto huolto , löytyy lissää asiasta.

http://www.google.com/search?hl=fi&q=we" onclick="window.open(this.href);return false; ... lr=lang_fi

http://www.techwebasto.com/thermosystems_automotive.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.techwebasto.com/heater_main/5000918A.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut nautseri, La 19.11.2011 22:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jariay
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 204
Liittynyt: To 02.12.2004 10:27
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja jariay »

webasto taas vaihteeksi toimii, kun käynnistin sen napista (jälkiasennus nappi ja puhelinkäynnistys laitteelle) ja annoin olla 20min päällä.
tämän jälkeen ainakin toistaiseksi ei haise eikä käryä.

voiko runsas kaupunkiajo jossa sammutetaan ja käynnistetään autoa, tehdä sen että laite käryttää ja haisee dieselille välillä??? kun laite yrittää pätkäajossa lämmittää moottoria....
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13726
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

jariay kirjoitti:webasto taas vaihteeksi toimii, kun käynnistin sen napista (jälkiasennus nappi ja puhelinkäynnistys laitteelle) ja annoin olla 20min päällä.
tämän jälkeen ainakin toistaiseksi ei haise eikä käryä.

voiko runsas kaupunkiajo jossa sammutetaan ja käynnistetään autoa, tehdä sen että laite käryttää ja haisee dieselille välillä??? kun laite yrittää pätkäajossa lämmittää moottoria....
Ei se ainakaan hyvää tuosta pätkä-ajosta tykkää, eikö sitä automaattia saa pois päältä kaupunkiajossa ainakin, itse käytän webastoa pelkästään käsiohjauksella ja aina kerralla lämpimäksi.
Turbocompound
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 467
Liittynyt: To 12.02.2004 20:35
Paikkakunta: Tukholma

Viesti Kirjoittaja Turbocompound »

Alkuperäinen webasto ei toimi jos ei ole tarpeeksi polttoainetta,
vähintään 1/4 tankkia pitää olla tankissa että toimii omien kokemuksien mukaan.
Herkkä sen suhteen.
A170cdi-00 1999-
Potifaari
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 333
Liittynyt: Ke 16.08.2006 16:49
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Potifaari »

Webaston pitäsi olla vähintään 20 minuuttia päällä. Itse tuhosin edellisen juuri pätkäajossa. Nykyään käytän sitä manuaalisesti.
320 CDI farkku -00 mausteineen.
Päässyt pois kahden opelin loukusta
jariay
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 204
Liittynyt: To 02.12.2004 10:27
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja jariay »

miten tuon automaattikäytön saisi fiksuiten/helpoiten pois käytöstä?
autoon on laitettu sisälle ohjausboksi jossa on käyttökytkin ja puhelinohjaus, mutta tämä on kytketty rinnan tuon automaatti ohjauksen kanssa.
jukgra
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 78
Liittynyt: Ti 05.12.2006 20:36

Viesti Kirjoittaja jukgra »

:o
Myyn toimivan z webaston a mersusta -98.
Webasto on autossa kiinni ja näin testattavissa . Lämmitin toimii mutta on hiaman äänekäs weba huollossa sanoivat äänen lähtevän pakokaasu puhaltimesta , kai se sitten niin.
Hinta olisi 1/2 vehon uuden hinnasta , eli 435e:2 = 217,5 egee.
Nastolassa.
Asennussarja ja kello ei tule mukaan.


MYYTY ON,

Uusi maksoi 460e mega autossa lahdessa.
Viimeksi muokannut jukgra, Ma 19.01.2009 16:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13726
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

jariay kirjoitti:miten tuon automaattikäytön saisi fiksuiten/helpoiten pois käytöstä?
autoon on laitettu sisälle ohjausboksi jossa on käyttökytkin ja puhelinohjaus, mutta tämä on kytketty rinnan tuon automaatti ohjauksen kanssa.
Oliko auto W/S210 vai joku muu? Eikö tuhkakupin napista saa automaattia pois päältä, ainakin face lift mallissa sähkölämmittimen sai napista pois.
Timo J
Mersumies
Mersumies
Viestit: 898
Liittynyt: Su 06.02.2005 15:09

Viesti Kirjoittaja Timo J »

DBFI kirjoitti:
jariay kirjoitti:miten tuon automaattikäytön saisi fiksuiten/helpoiten pois käytöstä?
autoon on laitettu sisälle ohjausboksi jossa on käyttökytkin ja puhelinohjaus, mutta tämä on kytketty rinnan tuon automaatti ohjauksen kanssa.
Oliko auto W/S210 vai joku muu? Eikö tuhkakupin napista saa automaattia pois päältä, ainakin face lift mallissa sähkölämmittimen sai napista pois.
Webaston käyttökytkin tuli muistaakseni jo ennen faceliftiä viimeisiin -99 malleihin.

Automaattikäynnistyksen saa pois, kun nyppää vänkärinpuolen ajovalon takana, webaston päällä sijaitsevan ja webastolle menevän keltaisen johdon neliskanttisen liittimen auki tai johdon poikki.

Alkuperäisessä johtosarjassa webaston heräte tulee juuri tuohon samaan neliskanttiseen liittimeen.
Timo J
Mersumies
Mersumies
Viestit: 898
Liittynyt: Su 06.02.2005 15:09

Viesti Kirjoittaja Timo J »

jukgra kirjoitti::o
Myyn toimivan z webaston a mersusta -98.
Webasto on autossa kiinni ja näin testattavissa . Lämmitin toimii mutta on hiaman äänekäs weba huollossa sanoivat äänen lähtevän pakokaasu puhaltimesta , kai se sitten niin.
Hinta olisi 1/2 vehon uuden hinnasta , eli 435e:2 = 217,5 egee.
Nastolassa.
Asennussarja ja kello ei tule mukaan.
Myyn juuri tuohon äänekkääseen webasto malliin kuuluvan äänenvaimentimen.

Alkuperäinen mersun varuste. Uusi.
Estää käynnistysvaiheessa ja käynnin aikana sitä "korinaa ja pöhinää".

40€

:wink:
Sportline
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 121
Liittynyt: La 04.12.2004 16:29

Viesti Kirjoittaja Sportline »

Itselläkin pieniä webasto murheita, käyttöautolla uusivat takuuseen uuden webaston pari viikkoa sitten. Vaan eipähän vieläkään toimi :? aamulla puhalti kylmää kun hyppäsin kaaraan
E 270Cdi "panorama"
Ex E 200cdi -00
Ex w202 200 Sport
Avatar
masaf1
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1944
Liittynyt: La 29.11.2003 19:13
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja masaf1 »

Kesämoodi päällä? Sillon puhaltaa pelkästään "kylmää", on tarkotettukin siihen, että kesällä saa tosi kuuman auton viileämmäksi.
Sportline
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 121
Liittynyt: La 04.12.2004 16:29

Viesti Kirjoittaja Sportline »

Mitenkäs kesämoodin saa pois? Taukolämmittimestäkin puhaltaa kylmää
E 270Cdi "panorama"
Ex E 200cdi -00
Ex w202 200 Sport
Sportline
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 121
Liittynyt: La 04.12.2004 16:29

Viesti Kirjoittaja Sportline »

Niin ja webastokaan ei pohise
E 270Cdi "panorama"
Ex E 200cdi -00
Ex w202 200 Sport
Potifaari
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 333
Liittynyt: Ke 16.08.2006 16:49
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Potifaari »

Palaako siellä tuhkakupissa punainen valo ? Jos palaa, ei webasto ole päällä.
320 CDI farkku -00 mausteineen.
Päässyt pois kahden opelin loukusta
Sportline
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 121
Liittynyt: La 04.12.2004 16:29

Viesti Kirjoittaja Sportline »

:lol: ei pala
E 270Cdi "panorama"
Ex E 200cdi -00
Ex w202 200 Sport
Avatar
masaf1
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1944
Liittynyt: La 29.11.2003 19:13
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja masaf1 »

Missäpäin maailmaa Sportline vaikuttaa?

Kuva

X1:n nasta 5 on summer/winter-asetus. Kolmosesta käynnistää webaston ulkolämpötila-anturin mittauksen perusteella. Jos se 5 vedetään maihin, niin asetusarvo = kesä, eli ei toimi tai jotkut mallit kuulemma puhaltaa ohjaamoon "viileää" käyttämättä webaston polttoa laisinkaan.

Vie testeriin niin selviää helpoiten mikä vialla. Sen jälkeen voit ite ostaa varaosat ja vaihtaa.
Sportline
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 121
Liittynyt: La 04.12.2004 16:29

Viesti Kirjoittaja Sportline »

masaf1 kirjoitti:Missäpäin maailmaa Sportline vaikuttaa?

[ http://www.mese.fi/forum/userpix/3533_pinwebasto_1.jpg ]

X1:n nasta 5 on summer/winter-asetus. Kolmosesta käynnistää webaston ulkolämpötila-anturin mittauksen perusteella. Jos se 5 vedetään maihin, niin asetusarvo = kesä, eli ei toimi tai jotkut mallit kuulemma puhaltaa ohjaamoon "viileää" käyttämättä webaston polttoa laisinkaan.

Vie testeriin niin selviää helpoiten mikä vialla. Sen jälkeen voit ite ostaa varaosat ja vaihtaa.
Pohjanmaalta kotoisin, mutta pääkaupunkiseudulla kuljen reissuhommissa ja vantaalla asustelen viikot. Torstaina vien koivuhakaan johonkin vehon huoltopisteeseen, liekkö minkälainen paikka?
E 270Cdi "panorama"
Ex E 200cdi -00
Ex w202 200 Sport
Avatar
masaf1
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1944
Liittynyt: La 29.11.2003 19:13
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja masaf1 »

Älä ny Vehoon vie!!! Saatanan kallista paskaa. Vie Vantaalle / Malminkartanossa sijaitsevaan Uudenmaan autovarusteluun. Siellä tuntee webastot kuin omat taskunsa ja palvelu on loistoluokkaa, tuntihintakaan ei päätä huimaa. Satasella selvittelivät ja penkittelivät mun Väykyn webastoa ja kuntoon saatuaan asensivat paikoilleen autoonkin (vein pelkän webaston sinne, kun ei kk aiemmin vähän ominnokin suoritetun vesipumpun vaihdon jälkeen toiminut kunnolla, koska ohjainkortissakin oli jotain häikkää). No parin sadan ohjainkortin vaihto kannatti mun tapauksessa, koska mulla on ihme spesiaali Thermotop Z / C joka maksaa 1500 € uutena (siis Suomessa, ulkomailta ois saanu reiluun viiteen sataan, mut en sit jaksanu tilata Englannista asti).

http://www.autovarustelu.fi/

Löytyy webaston testipenkki (niitä harvoja täälläpäin, missä voi oikeesti testata webastoa, vaikka se olis irti autosta kokonaan) ja varaosia ja jopa ohjainkortteja hyllystä. Veholla ne ei edes tutki, vaan vaihtavat suoraan uuteen - ei välttämättä tule silläkään kuntoon, jos on se webaston oma vesipumppu rikki. Vaihdon jälkeen oot Veholla köyhtynyt jo 650 €. Sen jälkeen kun vaihtavat vielä varuiksi webaston vesipumpun, niin se tekee taas vajaa 400 € extraa. Sen jälkeen jos ei vika korjaannu, niin tarkastavat sähkökytkennät ja niissä olikin jotain vikaa ja mitään ei oiskaan tarvinut korjata. Menetit yli 1000 €, jolla ois saanut jo korjautettua webaston 3-4 kertaa Uudavissa.


JA VAROITUS KOIVUHAAN VEHOSTA VIELÄ ERIKSEEN, TARINA LYHYESTI NÄIN, mitään yksityiskohtia en jaksa kirjotella, koska tää tarina löytyy kokonaisena jostain foorumin syövereistäkin niistä ketjuista, joissa kilpaa haukutaan Vehoa:

-vein A-Mersun sovitusti suutintiivisteiden vaihtoon (aamulla vein, piti saada iltapäivällä takasin), koska vuotivat tyypillisesti (cdi-tyyppivika) suutinten juuresta ja oli jo muodostunut ns. lievä "neekerinpesä"
-iltapäivällä soitti klo 17: "me alotettiin tää vasta, haluutko että pistetään takas pakettiin ja tuot ens viikolla uudestaan ja katotaan sitte"
-en halunnu, vaan saivat jatkaa korjuuta "viikonlopun yli", piti saada hakea maanantaina
-maanantaina menin hakemaan, niin auto ei ollu vieläkään kasassa, sais kuulemma tiistaina hakea
-menin tiistaina hakemaan, kehtasivat laskuttaa 1000 € :twisted: :twisted: :twisted: vaikka alunperin piti olla joku 500-600 € johtuen A-mersun ahtaista tiloista
-öljytahroja punaisessa sisustuksessa, ratissa, vaihdekepissä yms...
-suuttimet alkoi vuotamaan oikeen kunnolla parin tunnin ajon jälkeen
-reklamoin -> eivät uskoneet, että ne vuotais, vaikka suutinten juuresta tuli ympyrän muotoisia savupilviä ja kuulu sihinää, sekä pakokaasut tuli auton ohjaamoon
-reklamoin Vehon jälkimarkkinointipäällikölle Pitäjänmäkeen ja uhkasin että en osta ikinä enää Mersua, jos huoltopalvelu on näin luokattoman paskaa ja haistavittua
->auto Pitskun Vehoon Helsinkiin, eivät uskoneet sielläkään ennen ku sen jälkeen kun käytiin työnjohtajan kanssa koeajolla (ei tarvinu ajaa ku 100 metriä niin köhi työnjohtajakin nokea ja uskoi, että joku vuotaa :D)
-auto oli siellä eka yhden päivän korjuussa, soittivat seuraavana päivänä, että "joku on väännelly väkisin EGR-venttiilin solmuun ja muutamia muita osia sen läheltä on selkeästi äskettäin telottu työkaluilla jne...
-auto kuntoon veloituksetta, veloitukseton sijaisauto jne., uusia osia tuli tuhansien eurojen edestä, konetila näytti melkeen pakasta vedetyltä kun oli uusittu vaikka mitä silmään pistäviä osia.
-kestänyt toistaiseksi tuon episodin jälkeen 40 tkm murheitta

Arvatkaapa, oonko sen jälkeen aikonut asioida Koivuhaassa...? No oon mä sieltä kerran käyny paikkamaalia ostamassa, mutta muuten kierrän kyllä kaukaa. Jos nyt johonkin Veholle alennut auton viemään, niin koklaa edes Pitskua.
Sportline
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 121
Liittynyt: La 04.12.2004 16:29

Viesti Kirjoittaja Sportline »

masaf1 kirjoitti:Älä ny Vehoon vie!!! Saatanan kallista paskaa. Vie Vantaalle / Malminkartanossa sijaitsevaan Uudenmaan autovarusteluun. Siellä tuntee webastot kuin omat taskunsa ja palvelu on loistoluokkaa, tuntihintakaan ei päätä huimaa. Satasella selvittelivät ja penkittelivät mun Väykyn webastoa ja kuntoon saatuaan asensivat paikoilleen autoonkin (vein pelkän webaston sinne, kun ei kk aiemmin vähän ominnokin suoritetun vesipumpun vaihdon jälkeen toiminut kunnolla, koska ohjainkortissakin oli jotain häikkää). No parin sadan ohjainkortin vaihto kannatti mun tapauksessa, koska mulla on ihme spesiaali Thermotop Z / C joka maksaa 1500 € uutena (siis Suomessa, ulkomailta ois saanu reiluun viiteen sataan, mut en sit jaksanu tilata Englannista asti).

http://www.autovarustelu.fi/

Löytyy webaston testipenkki (niitä harvoja täälläpäin, missä voi oikeesti testata webastoa, vaikka se olis irti autosta kokonaan) ja varaosia ja jopa ohjainkortteja hyllystä. Veholla ne ei edes tutki, vaan vaihtavat suoraan uuteen - ei välttämättä tule silläkään kuntoon, jos on se webaston oma vesipumppu rikki. Vaihdon jälkeen oot Veholla köyhtynyt jo 650 €. Sen jälkeen kun vaihtavat vielä varuiksi webaston vesipumpun, niin se tekee taas vajaa 400 € extraa. Sen jälkeen jos ei vika korjaannu, niin tarkastavat sähkökytkennät ja niissä olikin jotain vikaa ja mitään ei oiskaan tarvinut korjata. Menetit yli 1000 €, jolla ois saanut jo korjautettua webaston 3-4 kertaa Uudavissa.


JA VAROITUS KOIVUHAAN VEHOSTA VIELÄ ERIKSEEN, TARINA LYHYESTI NÄIN, mitään yksityiskohtia en jaksa kirjotella, koska tää tarina löytyy kokonaisena jostain foorumin syövereistäkin niistä ketjuista, joissa kilpaa haukutaan Vehoa:

-vein A-Mersun sovitusti suutintiivisteiden vaihtoon (aamulla vein, piti saada iltapäivällä takasin), koska vuotivat tyypillisesti (cdi-tyyppivika) suutinten juuresta ja oli jo muodostunut ns. lievä "neekerinpesä"
-iltapäivällä soitti klo 17: "me alotettiin tää vasta, haluutko että pistetään takas pakettiin ja tuot ens viikolla uudestaan ja katotaan sitte"
-en halunnu, vaan saivat jatkaa korjuuta "viikonlopun yli", piti saada hakea maanantaina
-maanantaina menin hakemaan, niin auto ei ollu vieläkään kasassa, sais kuulemma tiistaina hakea
-menin tiistaina hakemaan, kehtasivat laskuttaa 1000 € :twisted: :twisted: :twisted: vaikka alunperin piti olla joku 500-600 € johtuen A-mersun ahtaista tiloista
-öljytahroja punaisessa sisustuksessa, ratissa, vaihdekepissä yms...
-suuttimet alkoi vuotamaan oikeen kunnolla parin tunnin ajon jälkeen
-reklamoin -> eivät uskoneet, että ne vuotais, vaikka suutinten juuresta tuli ympyrän muotoisia savupilviä ja kuulu sihinää, sekä pakokaasut tuli auton ohjaamoon
-reklamoin Vehon jälkimarkkinointipäällikölle Pitäjänmäkeen ja uhkasin että en osta ikinä enää Mersua, jos huoltopalvelu on näin luokattoman paskaa ja haistavittua
->auto Pitskun Vehoon Helsinkiin, eivät uskoneet sielläkään ennen ku sen jälkeen kun käytiin työnjohtajan kanssa koeajolla (ei tarvinu ajaa ku 100 metriä niin köhi työnjohtajakin nokea ja uskoi, että joku vuotaa :D)
-auto oli siellä eka yhden päivän korjuussa, soittivat seuraavana päivänä, että "joku on väännelly väkisin EGR-venttiilin solmuun ja muutamia muita osia sen läheltä on selkeästi äskettäin telottu työkaluilla jne...
-auto kuntoon veloituksetta, veloitukseton sijaisauto jne., uusia osia tuli tuhansien eurojen edestä, konetila näytti melkeen pakasta vedetyltä kun oli uusittu vaikka mitä silmään pistäviä osia.
-kestänyt toistaiseksi tuon episodin jälkeen 40 tkm murheitta

Arvatkaapa, oonko sen jälkeen aikonut asioida Koivuhaassa...? No oon mä sieltä kerran käyny paikkamaalia ostamassa, mutta muuten kierrän kyllä kaukaa. Jos nyt johonkin Veholle alennut auton viemään, niin koklaa edes Pitskua.
No tuli jo varattua aika ja pitäisi tällä viikolla saada homma hoidetuksi. Täytyy itse mennä tsekkaamaa paikan päälle tilanne
E 270Cdi "panorama"
Ex E 200cdi -00
Ex w202 200 Sport
Sportline
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 121
Liittynyt: La 04.12.2004 16:29

Viesti Kirjoittaja Sportline »

Nonniin nyt selvisi webasto mysteeri, kiertovesipumpun hiilet lopussa. Veholla olivat jo uutta polttoainepumppua vaihtamassa :lol:
E 270Cdi "panorama"
Ex E 200cdi -00
Ex w202 200 Sport
c220cdi
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 33
Liittynyt: Ti 24.07.2007 17:39
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja c220cdi »

Joo kannattaa ehdottomasti käyttää webasto huolloissa uudenmaan autovarustelua. itellä oli vesipumppu rikki ja ne laitto uuden yhteensä hintaa tuli 160€.
Avatar
masaf1
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1944
Liittynyt: La 29.11.2003 19:13
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja masaf1 »

Kerro ny kuinka monta sataa Veholla köyhdyit ;)
Sportline
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 121
Liittynyt: La 04.12.2004 16:29

Viesti Kirjoittaja Sportline »

0,85 sataa köyhdyin elikkäs 85€ tyhjästä
E 270Cdi "panorama"
Ex E 200cdi -00
Ex w202 200 Sport
Vastaa Viestiin