Auto on W124 E300TT -94, eli turbodiisseeli. Saksan tuontiauto, ja mitä ilmeisemmin katalysaattorimalli.
Nyt on putket uusinnan tarpeessa, ja liikkeessä kysyivät että EURO-katalysaattori vai Suomen malli?
Mitäs eroa näillä on, ja voiko ne vaihtaa keskenään kun uusiksi menee takapönttö ja keskiosa? Luulisi, että Suomimallin katissa olisi parempi kylmänkestävyys tms.?
euro-katalysaattori vai suomimalli?
euro-katalysaattori vai suomimalli?
------
W124 300 TD -92
W124 300 TD -92
Mun käsittääkseni katalysaattorilla ei oo ainakaan katsastuksen suhteen juuri merkitystä diiselissä.. Tietenki ne kattoo että se sielä on, mut jos se on kallis ja vanahasa on kuoret kunnosa, nii tiiähäntä tuon uusimisen kannattavuuesta sitte.. Monethan nuista tyhyjentää sisuskalut muutenki.. Enpä nyt vastannut kysymykseen, mutta sanoinpa jotain.