euro-katalysaattori vai suomimalli?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
rainerb
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 268
Liittynyt: Ma 06.02.2006 10:02
Paikkakunta: Oulu

euro-katalysaattori vai suomimalli?

Viesti Kirjoittaja rainerb »

Auto on W124 E300TT -94, eli turbodiisseeli. Saksan tuontiauto, ja mitä ilmeisemmin katalysaattorimalli.

Nyt on putket uusinnan tarpeessa, ja liikkeessä kysyivät että EURO-katalysaattori vai Suomen malli?

Mitäs eroa näillä on, ja voiko ne vaihtaa keskenään kun uusiksi menee takapönttö ja keskiosa? Luulisi, että Suomimallin katissa olisi parempi kylmänkestävyys tms.?
------
W124 300 TD -92
väsy
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 01.10.2008 23:59
Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja väsy »

Mun käsittääkseni katalysaattorilla ei oo ainakaan katsastuksen suhteen juuri merkitystä diiselissä.. Tietenki ne kattoo että se sielä on, mut jos se on kallis ja vanahasa on kuoret kunnosa, nii tiiähäntä tuon uusimisen kannattavuuesta sitte.. Monethan nuista tyhyjentää sisuskalut muutenki.. Enpä nyt vastannut kysymykseen, mutta sanoinpa jotain.
Vastaa Viestiin