Maalaus?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Pena_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Maalaus?

Viesti Kirjoittaja Pena_ »

Eli semmosta kyselisin kun oon täällä lukenut toisten juttuja kun on auton maalannut yli niin minkäs hintasia ne ylimaalaukset on olleet? Itse kun on eka auto menossa enkä oo koskaan mitään autoa ennen maalauttanut niin kävin kysasemässä tutulta maalarilta että mitä maksais jos teen itse kaiken mitä pystyn eli otan kaikki tarvittavat osat irti ja hion pinnan karkeeks ja sano hinnaks 1700€. Kun sen juttuja kuuntelin niin on se sitten vissiin aika halpa kuitenkin vaikka kuulostaa suurelta summalta?? :)

Niin kertoisittekos omista maalaus hinnoistanne? :)
W124 230 CE -90
Voihanrontti
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Voihanrontti »

No duoda... mikä auto? mikä väri? Kyyllä ton nyt halvemmallakin saa :roll: kunhan ei itte tee mitään, paits ehkä purkaa ja kasaa. Sekin kyllä järjestyy. Kuinka nyt sattuu haluamaan...
Think Locally, Fuck Globally
Pena_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

w124 coupe... :?
W124 230 CE -90
nasu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja nasu »

no jaa minusta tuo hinta kuulostaa aika kovalta jos ei tuu muutakun ruiskutus
oman ylivetoo samalla periaatteella kysyin niin sanoi hinnaksi 400€ puoltuttuhan tuo maalarikin, että näin.
EHKÄ VIELÄ PIKKUISEN LISÄÄ.......

w124 300tdt -91
epk
Valvoja
Valvoja

Viesti Kirjoittaja epk »

nii jos pena meinas että teke ite pohjat , eli pelkkä RUISKUTUS kyseessä niin onhan tuo 1700 sika hinta siitä, pohjien kanssa ei nyt kovin kalliilta kuullosta jos hyvin tehdään.

pelkkä yliruiskutus, eli viet auton sinne pohjat tehtynä ja maalari ei muuta kuin vetää värit niskaan= 400-600e 124:sen kokoiselle autolle , puskurit kaikki maalissa, metallivärin kanssa.
johtaja300
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja johtaja300 »

Kuin karkeeksi ajattelit sen pinnan hioa? Siinä autossa on takuuvarmasti jotain kitattavaa ja mahd ruosteenpoistoa, sieltä se hintakin alkaa löytymään.
250CE 1969
Pakardinen
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

Älä missään ihmeessä maksa 1700€ pelkästä väristä. Siis todellakin pelkästä väristä, sitten jos on hitsaamista, pakkelointia, yms. yms., niin sitten kuulostaa "järkevältä"...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Pena_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Ei oo mitää kitattavaa muuta kuin konepellissä kivenhakkaumat ja kuskin ovessa yks ruostepiste mikä on vielä hyvin pieni eli ei tarvitse mitään muuta kun hioa karkeeks ja paikata noi pari kohtaa :?
W124 230 CE -90
Pena_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Onkohan kellään tuttua maalaria turunseudulla? Jos soittelisin vähän muihin maalausfirmoihin?
W124 230 CE -90
Sytky
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja Sytky »

no oma w201 (musta) oli viime syksynä maalarilla tutulla. itse purettiin kaikki. helmamuovit maalattiin myös korin väriin.
Homma maksoi 2000€
sis.
-peltitöitä
-pohjatyöt
-maalaus
-maalit 400€

en osannu pitää pahana :wink:
Mielummin työnnän saksalaista kuin ajan japanilaista!
Pakardinen
Mersumies
Mersumies

Sytky kirjoitti:no oma w201 (musta) oli viime syksynä maalarilla tutulla. itse purettiin kaikki. helmamuovit maalattiin myös korin väriin.
Homma maksoi 2000€
sis.
-peltitöitä
-pohjatyöt
-maalaus
-maalit 400€

en osannu pitää pahana :wink:
Joo, tuo on jotakuinkin normaalia, koska on tullut pohjatöitäkin. Tuon verran ne suunnilleen maksaa, jos ei ole tuttua maalaria. Samaa luokkaa oli omankin maalaus, tais olla muutaman satasen vielä kalliimpi, mutta siinäpä olikin se, että itse en tehnyt muuta, kuin vein ja hain auton...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Pena_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Joo no ymmärtäisinhän minä jos tohon mun laitteeseen kans pitäis tehä jotain suurempia paikkauksia ja muuta mutta kun ei oo mitään muuta kun maalaus ja tietenkin lakka päällä:D

Ensin oli tarkoitus maalata pelkät muovi osat siis noi listat ja puskurit ja helmat kiven hakkaumista jotka olen jo hieonnut täysin ja mietiskelin että maalaan ensitalvena koko auton sitten yli mutta sitten tyhmänä tajusin että sehän kannattaa tehdä nyt kun haluan muovit korinvärisiksi ja rahat löytyy nyt niin joka tapauksessa ois se summa menny sitte joskus :D

Joo en kyllä tolla hinnalla rupea tota maalauttamaan sitten :twisted:
W124 230 CE -90
Pakardinen
Mersumies
Mersumies

Pena_ kirjoitti:Joo en kyllä tolla hinnalla rupea tota maalauttamaan sitten :twisted:
Ei missään taivahan nimessä. Pelkästä väristä tuo 1700€ on ihan silkkaa kusetusta...
Pena_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Onneksi kirjoitin tänne kun oisin varmaan muuten maalauttanut siällä :D

Kiitoksii vaan teil =)
W124 230 CE -90
Pakardinen
Mersumies
Mersumies

Tää oh hyvä paikka! Löytyy opastusta aiheeseen, jos toiseenkin...
mas@
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja mas@ »

Terve! Minun coupeni ylimaalaus maksoi kaikkineen töineen 1500 euroa. Tuohon hintaan siis sisältyi kaikki maaleineen päivineen.
http://www.minunauto.com/auto/13217
http://www.minunauto.com/auto/24871
Pena_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Mitäs nuo "kaikki työt" tarkoittaa?
W124 230 CE -90
mas@
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja mas@ »

Pena_ kirjoitti:Mitäs nuo "kaikki työt" tarkoittaa?
Tarkoitin kaikilla töillä sitä, että työhän sisältyi kaikkien tarvittavien osien irroittaminen maalausta varten sekä tietysti hionta pohjatöineen.
http://www.minunauto.com/auto/13217
http://www.minunauto.com/auto/24871
Vastaa Viestiin