uteleepi hän
JÄLKIÄSENNETTU VAKIONOPEUDENSÄÄDIN??
JÄLKIÄSENNETTU VAKIONOPEUDENSÄÄDIN??
Eli onko mahdollista asentaa jälkeenpäin vakionopeudensäädintä siis tuohon allekirjoituksen ajoneuvoon vai onko aivan tolkuton savotta et kannattaa jättää väliin
uteleepi hän
uteleepi hän
EHKÄ VIELÄ PIKKUISEN LISÄÄ.......
w124 300tdt -91
w124 300tdt -91
- Pakardinen
- Mersumies

Re: JÄLKIÄSENNETTU VAKIONOPEUDENSÄÄDIN??
Tokihan se on mahdollista. Hintaahan tulee sitten jonkun verran, riippuen tietysti siitä, onnistuuko itseltä ja siitä, asentaako jonkun pilipali vakkarin, vai KL:stä VDO:n tekeleen.nasu kirjoitti:Eli onko mahdollista asentaa jälkeenpäin vakionopeudensäädintä siis tuohon allekirjoituksen ajoneuvoon vai onko aivan tolkuton savotta et kannattaa jättää väliin![]()
uteleepi hän
Itse laitatin takavuosina juurikin VDO:n ja voin kertoa, että vaikka maksoikin, niin kyllä kannatti! On huoleton päästellä isoa tietä.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- j.s.lehti.
- Mersumies

Säädin
Minä laitoin aikanani 123 een Amerikkalaisen Frikette tarvikesäätimen
Nyt vaihdoin sen 124seen ja laitoin mersun oman viiksen ja homma on pelannut jo toistakymmentä vuotta Eikä voi olla vaikea asentaa koska minäkin olen sen jo kaksi saanut toimimaan Tämä vain yksi vaihtoehto
j.s.lehti
Nyt vaihdoin sen 124seen ja laitoin mersun oman viiksen ja homma on pelannut jo toistakymmentä vuotta Eikä voi olla vaikea asentaa koska minäkin olen sen jo kaksi saanut toimimaan Tämä vain yksi vaihtoehto
j.s.lehti
Minulla odottaa kevättä ja asennusta Rostran Ultracruise, ohjetta katselin ja asennus vaikuttas simppeliltä, vaikein taitaa olla vaijerin kytkentä kaasuvivustoon.
Viikseksi hommasin 124:n orkkiskepin.
Minulta löytyy kytkentäohje jolla tuon orkkisviiksen saa toimimaan Rostran cruisen kanssa, eli privaa jos tarvetta ilmenee.
Viikseksi hommasin 124:n orkkiskepin.
Minulta löytyy kytkentäohje jolla tuon orkkisviiksen saa toimimaan Rostran cruisen kanssa, eli privaa jos tarvetta ilmenee.
MB W124 300 CEA -88
MB W209 CLK 320 -04
MB W219 CLS 350 -05
Peugeot 508 STW -12
Citroen C5 Tourer -11
Opel Frontera Sport 2,0i -94
Suzuki PV -90
MB W209 CLK 320 -04
MB W219 CLS 350 -05
Peugeot 508 STW -12
Citroen C5 Tourer -11
Opel Frontera Sport 2,0i -94
Suzuki PV -90
- j.s.lehti.
- Mersumies

Säädin
Ainakin 124 230E hen on tämä vaijerin asennus kaikkein helpoin homma.
Anna Sp osoite niin pistän kuvan siitä sinulle jos haluat T:j.s.lehti
Anna Sp osoite niin pistän kuvan siitä sinulle jos haluat T:j.s.lehti
Re: vakkari
Tuota vähän toivoinkin.jamppa kirjoitti: eli orkkis vipu paikalleen ja ohjenmointi
Mittaristosta löytyy ainakin"Limit" valo.
Jatkokysymys:
Mistä/mihin hintaan tuota vipstaakia saisi?
Ja kuka asentaisi/ohjelmoisi täällä Tampereen suunnalla?
Parempi voimalla väärin kun nysväämällä oikein