Eli onko mahdollista asentaa jälkeenpäin vakionopeudensäädintä siis tuohon allekirjoituksen ajoneuvoon vai onko aivan tolkuton savotta et kannattaa jättää väliin
nasu kirjoitti:Eli onko mahdollista asentaa jälkeenpäin vakionopeudensäädintä siis tuohon allekirjoituksen ajoneuvoon vai onko aivan tolkuton savotta et kannattaa jättää väliin
uteleepi hän
Tokihan se on mahdollista. Hintaahan tulee sitten jonkun verran, riippuen tietysti siitä, onnistuuko itseltä ja siitä, asentaako jonkun pilipali vakkarin, vai KL:stä VDO:n tekeleen.
Itse laitatin takavuosina juurikin VDO:n ja voin kertoa, että vaikka maksoikin, niin kyllä kannatti! On huoleton päästellä isoa tietä.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Minä laitoin aikanani 123 een Amerikkalaisen Frikette tarvikesäätimen
Nyt vaihdoin sen 124seen ja laitoin mersun oman viiksen ja homma on pelannut jo toistakymmentä vuotta Eikä voi olla vaikea asentaa koska minäkin olen sen jo kaksi saanut toimimaan Tämä vain yksi vaihtoehto
j.s.lehti
Minulla odottaa kevättä ja asennusta Rostran Ultracruise, ohjetta katselin ja asennus vaikuttas simppeliltä, vaikein taitaa olla vaijerin kytkentä kaasuvivustoon.
Viikseksi hommasin 124:n orkkiskepin.
Minulta löytyy kytkentäohje jolla tuon orkkisviiksen saa toimimaan Rostran cruisen kanssa, eli privaa jos tarvetta ilmenee.
Itse asennutin (ammattimies asensi) Control Cruise (ATOY) = Rostra W124 300D automaatti. Toimii hyvin.
Kaksi kolmen napin kytkintä, toinen keskikosolissa (nopeuden lisäys- päälle kytkentä - nopeuden vähennys) ja vasemmalle puolelle kojelautaa (kolme esiohjelmoitua nopeutta).
Minkälainen operaatio olisi asentaa jälkikäteen R170 koppaseen -98 SLK:hon vakionopeussäädin? Mielellään ihan sellainen alkuperäinen viiksisysteemi.
Kone on 230 kompura ja manuaalilaatikko.