
Vakiona vai lisävarusteena? Tai W124:ssa?
Vai onkohan siellä niin tiukat korirakenteet, että ei paljon penkkejä kaadella.
Harto kirjoitti:Onko W201:ssa missään vaiheessa ollut kääntyviä takaselkänojia?![]()
Vakiona vai lisävarusteena? Tai W124:ssa?
Vai onkohan siellä niin tiukat korirakenteet, että ei paljon penkkejä kaadella.
No, nyt kun tästä aiheesta jälleen puhutaan, niin viittaisin jonkin aikaa sitten Tekniikka-puolelle postaamaani treadiin "W203 suksipussin/ kaatuvan takaselkänojan lisääminen"... Onko tietoa, millainen homma tuo olisi nyky-C:ssä? Autoni on toimitettu umpinanisella takaselkänojalla ja olisi hieno juttu saada sukset tavaratilaan. (Tiedän, että farmari on kuljetuksia varten, mutta ainahan haaveilla saa...Harto kirjoitti:...Vai onkohan siellä niin tiukat korirakenteet, että ei paljon penkkejä kaadella.
Jututin tänään huollon vastaanoton tyyppiä. Hän väitti, että suksipussin lisääminen edellyttäisi käytännössä koko perän uusimista. Penkistä taaksepäin pitäisi muka rakenteita vahvistaa ja ties vaikka mitä. Tuntuu vaikealta uskoa, että takaselkänoja olisi sedani-203:ssa noin kriittinen rakenne! Jos näin on, niin W203:han on hengenvaarallinen; joku tuunaaja kun lisää refleksireiän takaselkänojaan, niin koko auto romahtaa takapyörien etupuolelta.eerola kirjoitti:...mitä eroa "umpinaisella", suksiluukullisella ja kaatuvalla takapenkillä. Ovatko ne kolme täysin erilaista penkkiä? Vai onko luukku pelkkä lisäke "umpinaiseen"? Ja löytyykö autosta aina valmius kippaavan selkänojan lisäämiseen - vai meneekö siinä iso määrä osia uusiksi? Puhutaan siis sedanista.
Mauri H. kirjoitti:Farmari on sitten tavarankuljetusta varten, siinä kääntyy kahdessa osassa.Harto kirjoitti:Ok, niin vähän epäilinkin. Ei siis voitane varsinaisesta monikäyttömallista puhua