juu u elikkä ostin tossa pari kuukautta sitten tuommoisen E250 deen 20 venttiilisellä tehomyllyllä rupesin vähä noita alkavia ruoste kohtia korjailemaan tuolta etu päästä loksut ja puskuri on irti, kaksi reikää löytyi,ja vähän eripuolilta pintaruostetta,aiai.
ilman otto aukon alapuolelta. http://i295.photobucket.com/albums/mm12 ... 4023-1.jpg
sain noi massat vedettyä pyörä koteloihin, melkein kokonainen litran tölkki meni. ihan hyvän tuntusta massaa näytti olevan. saa nähä koska mahtaa olla sillai kuivat et pääseee pistää nippuu.
Siisti peli, huutais vielä kesäks Avantgarde-maskia ja 18" Monoblokkeja...
Joona124 kirjoitti:onhan se aika korkea mutta ykkösen kumit jo odottamassa paikalleen laittoa, nyt on paikalla neloset, paljon mahtaa tippua?
Vois arvailla että luokkaa 6-9mm per "pykälä".
Jos korokekumi muuttuu "4":stä (23mm) "1":een (8mm), eli 15mm, ja jousi on suunnilleen tukivarren puolivälissä, niin odottaa vois about 3 sentin madallusta.....sit alkais olee toikin keulasta jo "tarpeeks" matala.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
jalopuu osat oli aika haalistuneet jo niin ajattelin maalata ne mustaksi. Ennen kuitenkin kun olisin mennyt pilaamaan ne maaleilla niin oli pakko koittaa vaan suihkauttaa uusi lakka pintaan jos se kiilto vähä paranisi.Hion 800 paperilla vesissä, sen jälkeen tinu puhdistus ja mastonin halppis paukkupullosta lakat pintaan
Vaihdoin keskikonsolin tuon lakatun osan ympäriltä, mutta silloin jäi mietityttämään, että miten irtoaa oikean sivupeilin nuppi, siis se nuppi pienemmästä reiästä.
Vaihdoin keskikonsolin tuon lakatun osan ympäriltä, mutta silloin jäi mietityttämään, että miten irtoaa oikean sivupeilin nuppi, siis se nuppi pienemmästä reiästä.
Vaihdoin keskikonsolin tuon lakatun osan ympäriltä, mutta silloin jäi mietityttämään, että miten irtoaa oikean sivupeilin nuppi, siis se nuppi pienemmästä reiästä.
nyt en kyllä oikee tajunnut? [/quote]
Näinhän siinä joskus käy kun päissään kirjoittelee
Siis vasemman sivupeilin säätönuppi, keskikonsolia vaihtaessa sitä ei tarvinnut irroittaa, mutta ihmettelin sen nappulan irroitusta. Jos vaikka kesällä lakkailis..
Siis vasemman sivupeilin säätönuppi, keskikonsolia vaihtaessa sitä ei tarvinnut irroittaa, mutta ihmettelin sen nappulan irroitusta. Jos vaikka kesällä lakkailis..
juu eli kun sitä panelia nostaa (ei ole millään kiinni sen kun nostaa vaan) niin saa sen peilien säätö nupin johdot irti ja siellä on kahdet klipsit millä se on kiinni, niitä painamalla se nuppi lähtee ylöspäin.
piti myllyttää maalipinta ku oli aikas lailla täynnä pieniä naarmuja lakka pinnassa, harjapesukoneen jälkiä.
siinä näkyy kun takaloksu ja takaovi on myllytetty, vasta ekalla karkealla tahnalla. yhteensä kolmea eri tahnaa käytin ja lopuksi autoglymin vaha.
tuli siitä aikas lailla parempi mitä oli.
pinnasta olis saanu ihan peilin jos olis jaksanu vaan myllyttää, aikaa olis menny joku 1-2 tuntia per loksu tai ovi.
koko operaatiossa meni noin 10 tuntia. ja sekin on vielä vähän aikaa meinaa jos tekee oikeen niin peilin pinnasta kun vaan saa.kaikki pienet pesunaarmut lähti ja isommatkin kun kunnolla hinkkas.
Viimeksi muokannut Joona124, Pe 15.05.2009 00:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitä tahnoja käytit? . Olen alkanut harjoittelee myllyttämistä, ja kone hommattu ja käytössä autoglymin aineet(sai 10e pullo, kun yksi fiksaamo lopetti), kolmea eri karkeutta. Mutta itse totesin että karkein on varmaankin semmosta tavaraa että sillä ei paljoa uskalla vedellä?(hyvä se on esim jos valumia vesihiottu niin sen jäljen peittoon).
Jube kirjoitti:Tumman auton myllyttämisessähän onkin juuri tuo onnistumisen edellytys että käyttää useampaa eri tanhaa ja lopuksi kunnon vaha!
Pelkkä Zainon Z-PC riittää ihan hyvin pesunaarmujen ja muidenkin ei kovin syvien naarmujen (=eli naarmu lakkapinnassa) poistoon. Ei tarvi monia litkuja (myllytykseen). Sitte vaan vahaa pintaan monta kerrosta ja aina välissä kiillotussuihke. Lopuksi päälle Zainon Z-CS polymeerilitkut niin on niin tasanen ja liukas pinta ettei siinä pysy mikään.
Mitä tahnoja käytit? . Olen alkanut harjoittelee myllyttämistä, ja kone hommattu ja käytössä autoglymin aineet(sai 10e pullo, kun yksi fiksaamo lopetti), kolmea eri karkeutta. Mutta itse totesin että karkein on varmaankin semmosta tavaraa että sillä ei paljoa uskalla vedellä?(hyvä se on esim jos valumia vesihiottu niin sen jäljen peittoon).
3M tahnoja. juu kyllä se kaikesta karkein tahna on aika karkeaa mutta sillä ainakin ite jynssäsin ko se seuraava tahna ei enää hio paljon mitään ja viimeinen tahna poisti vain kaikki hologrammi jäljet mitä oli jynssäämisestä jäänyt ko mustassa näkyy ne niin hyvin.kyllä se aika karkeaa se eka tahna saa olla.
jos oikeen syvä naarmu on mutta ei kuitenkaan pohjamaalissa saakka niin vesihio 2000 paperilla sen siliäks ja lähtee kiillottamaan ni tulee komia peili pinta.