Edullinen 500 SE Stadissa
Edullinen 500 SE Stadissa
Aikas edullinen 500.nen w126 koppanen nettiautossa myynnissä (1290e) Helsingissä. Reilut 300000 ajettu ja juuri katsastettu. Onko kellään tietoa kyseisestä kärrystä? Soitin myyjälle ja kertoi jo alustavat kaupat tehneen, jäi vähän kismittämään et millaisen löydön tai pommin sitä tolla rahalla ois saanu. Saako noita 8-koneisia ässiä alkuunkaan tolla hinnalla? Nim. mieli tekisi kahden 6-pyttyisen kaveriksi.
Ei tuohon hintaan kunnollista ässää saa, vaikka se katsastettu onkin.
Varusteista sen verran, että erittäin todennäköisesti autosta löytyy toimimaton ilmastointi, vaiikei siitä ilmoituksessa mainitakkaan. FIN-kilvetkin näyttäisi olevan, liekö uitettu Saksasta? Ja kromikaaret, mitä löytyy alta? Koneen remppaminenkaan ei ole halpaa, noilla kilometreillä se on odotettavissa.
Jos V8-ässää etsit, kannattaa sijoittaa siihen hieman enemmän, vaikkakin hyvällä tuurilla voi halvallakin saada hyvän yksilön.
-Teo
Varusteista sen verran, että erittäin todennäköisesti autosta löytyy toimimaton ilmastointi, vaiikei siitä ilmoituksessa mainitakkaan. FIN-kilvetkin näyttäisi olevan, liekö uitettu Saksasta? Ja kromikaaret, mitä löytyy alta? Koneen remppaminenkaan ei ole halpaa, noilla kilometreillä se on odotettavissa.
Jos V8-ässää etsit, kannattaa sijoittaa siihen hieman enemmän, vaikkakin hyvällä tuurilla voi halvallakin saada hyvän yksilön.
-Teo
- AnselmiPanda
- Vakiokalustoa
- Viestit: 79
- Liittynyt: Ti 20.01.2009 17:44
- Paikkakunta: Kauhajoki
- Night-Wind
- Vakiokalustoa
- Viestit: 412
- Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
- Paikkakunta: Harjavalta
- harrikka95
- Mersumies
- Viestit: 643
- Liittynyt: Ma 19.11.2007 17:06
- Paikkakunta: Pohojanmaa
Eikai nyt kasin kone ole lopussa noilla metreillä, juuri sisään ajettu.Teo kirjoitti:Ei tuohon hintaan kunnollista ässää saa, vaikka se katsastettu onkin.
Varusteista sen verran, että erittäin todennäköisesti autosta löytyy toimimaton ilmastointi, vaiikei siitä ilmoituksessa mainitakkaan. FIN-kilvetkin näyttäisi olevan, liekö uitettu Saksasta? Ja kromikaaret, mitä löytyy alta? Koneen remppaminenkaan ei ole halpaa, noilla kilometreillä se on odotettavissa.
Jos V8-ässää etsit, kannattaa sijoittaa siihen hieman enemmän, vaikkakin hyvällä tuurilla voi halvallakin saada hyvän yksilön.
-Teo
Mercedes-Benz W212 E220CDI -11
Kyseessähän on tämä:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/500/2396411
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/500/2396411
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Kyllä noilla 3000€ saa semmoisen vaivan itselleen. Jos niitä joutuu hitsailemaan ja uusimaan osia, niin äkkiä menee hyväkuntoisenmman hinta. Kasikoneessa on kuitenkin kasikoneen osatkin.
Ja tuon 126:sen sisusta on sellainen, että se alkaa olemaan jo melko pahan näköinen 300000 kohilla. Jouset löystyny, kankaat/nahat kuluneet/puhjenneet rikki, jalopuut kuivuneet ja halkeilleet...Siististä kehtaa pyytääkkin enemmän.
Ja tuon 126:sen sisusta on sellainen, että se alkaa olemaan jo melko pahan näköinen 300000 kohilla. Jouset löystyny, kankaat/nahat kuluneet/puhjenneet rikki, jalopuut kuivuneet ja halkeilleet...Siististä kehtaa pyytääkkin enemmän.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Useimmat W126 korisarja+M117 moottorikombinaatiot ovat usein kansirempattuja tuossa 300 tuhannen kilometrin liepeillä. Venttiilinnostimia, ohjureita, ynnä muuta mukavaa. Kuuluu koneen elinkaareen. Alakerta on kyllä sangen kestävä.[/b]harrikka95 kirjoitti: Eikai nyt kasin kone ole lopussa noilla metreillä, juuri sisään ajettu.
Viimeksi muokannut Mesedesi, Su 08.02.2009 16:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Hox Hox!Mesedesi kirjoitti:Useimmat W126 korisarja+M119 moottorikombinaatiot ovat usein kansirempattuja tuossa 300 tuhannen kilometrin liepeillä. Venttiilinnostimia, ohjureita, ynnä muuta mukavaa. Kuuluu koneen elinkaareen. Alakerta on kyllä sangen kestävä.harrikka95 kirjoitti: Eikai nyt kasin kone ole lopussa noilla metreillä, juuri sisään ajettu.
Jos nyt kuitenkin puhutaan M117 -moottorista ja W126 -korimallista samassa lauseessa

Omaan autoon pitäisi tehdä yläkertaremonttia keväämmällä, nyt taulussa 360tkm. Ketju, laahaimet, vennttiilivarrenkumit ja kaikki tiivisteet menee vaihtoon, pelkät kannen + pako + imusarjojen tiivisteetkin maksaa jo yli 200€ puoli, joten ei ole ihan ilmaista, mutta se on näillävaihein tehtävä.
Onneksi nokat ja keinut tuntuvat olevan kunnossa, jos nokkia öljyävät putket olisi tukossa, niin nekin menisivät vaihtoon (ei kovin harvinaista).
-Teo
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Ei noissa 80-luvun M117 koneen kansissa mitään suurempaa ongelmaa ole. Vain nokka-akselin kulumista, joka aiheuttaa keinuvipujen kulumista.
Itsellä on ollut monia 500:sia, ja en ole koskaan joutunut tekemään kansiremppaa, vaikka autolla olisi ajettu jopa 500tkm, joten kansirempalla pelottelu on aivan turhanpäivästä
Itsellä on ollut monia 500:sia, ja en ole koskaan joutunut tekemään kansiremppaa, vaikka autolla olisi ajettu jopa 500tkm, joten kansirempalla pelottelu on aivan turhanpäivästä

Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0