Edullinen 500 SE Stadissa

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Hesso
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 100
Liittynyt: Pe 25.01.2008 18:46
Paikkakunta: Helsinki

Edullinen 500 SE Stadissa

Viesti Kirjoittaja Hesso »

Aikas edullinen 500.nen w126 koppanen nettiautossa myynnissä (1290e) Helsingissä. Reilut 300000 ajettu ja juuri katsastettu. Onko kellään tietoa kyseisestä kärrystä? Soitin myyjälle ja kertoi jo alustavat kaupat tehneen, jäi vähän kismittämään et millaisen löydön tai pommin sitä tolla rahalla ois saanu. Saako noita 8-koneisia ässiä alkuunkaan tolla hinnalla? Nim. mieli tekisi kahden 6-pyttyisen kaveriksi.
Teo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 122
Liittynyt: Ti 05.09.2006 18:54
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Teo »

Ei tuohon hintaan kunnollista ässää saa, vaikka se katsastettu onkin.

Varusteista sen verran, että erittäin todennäköisesti autosta löytyy toimimaton ilmastointi, vaiikei siitä ilmoituksessa mainitakkaan. FIN-kilvetkin näyttäisi olevan, liekö uitettu Saksasta? Ja kromikaaret, mitä löytyy alta? Koneen remppaminenkaan ei ole halpaa, noilla kilometreillä se on odotettavissa.

Jos V8-ässää etsit, kannattaa sijoittaa siihen hieman enemmän, vaikkakin hyvällä tuurilla voi halvallakin saada hyvän yksilön.

-Teo
Avatar
AnselmiPanda
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 79
Liittynyt: Ti 20.01.2009 17:44
Paikkakunta: Kauhajoki

Viesti Kirjoittaja AnselmiPanda »

Tosi halpa, vaikka postilaatikollakäynti-autoksi :D Mutta jotain salailtavaa on kun ei laiteta kunnollisia kuvia myynti-ilmoitukseen. :roll:
W124 300E -86 kesälelu
Vectra B2 -00 käyttökiesi
Avatar
Night-Wind
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 412
Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Night-Wind »

3290€ on hinta.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03

ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
Avatar
harrikka95
Mersumies
Mersumies
Viestit: 643
Liittynyt: Ma 19.11.2007 17:06
Paikkakunta: Pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja harrikka95 »

Teo kirjoitti:Ei tuohon hintaan kunnollista ässää saa, vaikka se katsastettu onkin.

Varusteista sen verran, että erittäin todennäköisesti autosta löytyy toimimaton ilmastointi, vaiikei siitä ilmoituksessa mainitakkaan. FIN-kilvetkin näyttäisi olevan, liekö uitettu Saksasta? Ja kromikaaret, mitä löytyy alta? Koneen remppaminenkaan ei ole halpaa, noilla kilometreillä se on odotettavissa.

Jos V8-ässää etsit, kannattaa sijoittaa siihen hieman enemmän, vaikkakin hyvällä tuurilla voi halvallakin saada hyvän yksilön.

-Teo
Eikai nyt kasin kone ole lopussa noilla metreillä, juuri sisään ajettu.
Mercedes-Benz W212 E220CDI -11
Avatar
Esa H.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3619
Liittynyt: To 18.12.2003 11:02
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Esa H. »

w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)

ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Hesso
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 100
Liittynyt: Pe 25.01.2008 18:46
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hesso »

Aha, hinta on siis ollut aiemmin väärä. Kun eilen soitin niin kertoi koneen olevan kondiksessa, mutta ruostetta löytyvän. Mut eihän toi hinta vieläkään paha ole jos tekniikka on kunnossa.
Avatar
Ere866
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1536
Liittynyt: Su 06.06.2004 12:15

Viesti Kirjoittaja Ere866 »

Kyllä noilla 3000€ saa semmoisen vaivan itselleen. Jos niitä joutuu hitsailemaan ja uusimaan osia, niin äkkiä menee hyväkuntoisenmman hinta. Kasikoneessa on kuitenkin kasikoneen osatkin.

Ja tuon 126:sen sisusta on sellainen, että se alkaa olemaan jo melko pahan näköinen 300000 kohilla. Jouset löystyny, kankaat/nahat kuluneet/puhjenneet rikki, jalopuut kuivuneet ja halkeilleet...Siististä kehtaa pyytääkkin enemmän.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

harrikka95 kirjoitti: Eikai nyt kasin kone ole lopussa noilla metreillä, juuri sisään ajettu.
Useimmat W126 korisarja+M117 moottorikombinaatiot ovat usein kansirempattuja tuossa 300 tuhannen kilometrin liepeillä. Venttiilinnostimia, ohjureita, ynnä muuta mukavaa. Kuuluu koneen elinkaareen. Alakerta on kyllä sangen kestävä.[/b]
Viimeksi muokannut Mesedesi, Su 08.02.2009 16:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Teo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 122
Liittynyt: Ti 05.09.2006 18:54
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Teo »

Mesedesi kirjoitti:
harrikka95 kirjoitti: Eikai nyt kasin kone ole lopussa noilla metreillä, juuri sisään ajettu.
Useimmat W126 korisarja+M119 moottorikombinaatiot ovat usein kansirempattuja tuossa 300 tuhannen kilometrin liepeillä. Venttiilinnostimia, ohjureita, ynnä muuta mukavaa. Kuuluu koneen elinkaareen. Alakerta on kyllä sangen kestävä.
Hox Hox!

Jos nyt kuitenkin puhutaan M117 -moottorista ja W126 -korimallista samassa lauseessa :wink:

Omaan autoon pitäisi tehdä yläkertaremonttia keväämmällä, nyt taulussa 360tkm. Ketju, laahaimet, vennttiilivarrenkumit ja kaikki tiivisteet menee vaihtoon, pelkät kannen + pako + imusarjojen tiivisteetkin maksaa jo yli 200€ puoli, joten ei ole ihan ilmaista, mutta se on näillävaihein tehtävä.

Onneksi nokat ja keinut tuntuvat olevan kunnossa, jos nokkia öljyävät putket olisi tukossa, niin nekin menisivät vaihtoon (ei kovin harvinaista).

-Teo
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Joo. Sori numerosöhläys. Ei oo sunnuntaina korvienvälissä kaikki kohillaan... :oops:
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
adenauer300
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1866
Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja adenauer300 »

Ei noissa 80-luvun M117 koneen kansissa mitään suurempaa ongelmaa ole. Vain nokka-akselin kulumista, joka aiheuttaa keinuvipujen kulumista.
Itsellä on ollut monia 500:sia, ja en ole koskaan joutunut tekemään kansiremppaa, vaikka autolla olisi ajettu jopa 500tkm, joten kansirempalla pelottelu on aivan turhanpäivästä :wink:
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä

Kuvia romuista:

http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Vastaa Viestiin