124 mittarissa vikaa
124 mittarissa vikaa
nyt tuli yllätäen semmosta vikaa että lämmöt öljynpaine polttoaine kierrosluku mittari ei pelaa eli nää sähkösesti pelaavat sulake on ehjä pellin alta mutta sulake poksin kun avaa konaan ja onko siellä nyt kaksi semmosta relettä niin siittä valkoisesta kuuluu niinkuin semmoinen kellon tikitys virrat päällä mitä ennen ei ole mielestäni kuulunut että onko kellään ollut vastaavia ongelmia onko vika mittarissa vai jossain muualla 

- JuriPotkuri
- Mersumies
no nyt purin mittarin ei nyt näyttäis olevan mikään piiri katki kun sitä silmäilin sulake on mittarin takaa ehjä ja ylijännite rele eli sekö joka on siellä akun takana jossa on yksi sulake se oli ainakin ehjä vois olla jos jostain sais toista mittaria kokeiltavaksi tietäis ainakin onko vika mittarissa vai muualla
Omassa (124/88 250D aut) maadoituksen puute aiheutti monta vikaa jopa tyhjäkäyntiin. Ilkeä vika kun tuntui koko mittaritaulu seonneen. Virta keksi omat reittinsä miten sattui.
Vika korjaantui kun vedin ylimääräisen maadoituksen kiekkamittarilta runkoon. Samalla puhdistin nopeusmittarin alapuolella olevan maadoitusliuskan joka yhdistää miitaripuliskot topisiinsa. Vika loppui eikä ole ilmennyt sen jälkeen.
Toivottavasti tämä auttaa.
Vika korjaantui kun vedin ylimääräisen maadoituksen kiekkamittarilta runkoon. Samalla puhdistin nopeusmittarin alapuolella olevan maadoitusliuskan joka yhdistää miitaripuliskot topisiinsa. Vika loppui eikä ole ilmennyt sen jälkeen.
Toivottavasti tämä auttaa.
Yli 25 vuotta mersuilua
- Dieselmies
- Vakiokalustoa
Mulla itsellä juuri sama vika, mutta poltti mittariston sulakkeen sulakekotelolta, oliko se nyt sulake 5.
Tämä kaikki johtui siitä kun olen joskus 19 vuotta sitten ottanut virran rosvoliittimellä lisäjarruvalolle, niin ajan mittaa rosvoliitin hapettuu ja alkaa lämmittään johtoa jonka vuoksi poltti sulakkeen.
Tämä kaikki johtui siitä kun olen joskus 19 vuotta sitten ottanut virran rosvoliittimellä lisäjarruvalolle, niin ajan mittaa rosvoliitin hapettuu ja alkaa lämmittään johtoa jonka vuoksi poltti sulakkeen.
W 124 300 D -90
W 212 350 CDI -09
W 212 350 CDI -09