
190e 2.6->3.0e tai 300td
190e 2.6->3.0e tai 300td
eli nyt on hautunu mielessä että laittas tuon 2.6:sen tilalle 3.0 bensan tai 300td koneen. sopiiko tuo 3litranen bensakone suoraan paikalle ja laatikkoon(automaatti, sport/economy valinteinen) ja miten kestäis? tai enemmän olisi mielenkiintoa tuohon 300td koneeseen, onko järkeä? ja miten sopivuus. äkkiä luulis että tulee ahdasta. mainitkaa tietävät ohimennen olisko alunkaan järkeä alkaa millekkään. 

300 bensa menee heittämällä paikoilleen ja hyvin kestää kun on samat palikat molemmissa mutta jos haluat edes jonkuu näkösen tehonlisäyksen tuntea persauksissa nii heität 320 monivenan sinne keulille
Ei tosin enää ole mikään yhden illan projekti mutta sen arvoista! Riiselistä en sano mitään kun en niistä mitään tiedäkkään.

S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Jos aiot muutoskatsastaa auton, voi se turbodieselillä onnistua, jos koneen painon nousu pysyy alle 20% tai jos keulaa tarpeeksi keventää. Kolmesatanen bensakone vaatii 16V alustan.
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020