190e 2.6->3.0e tai 300td

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
ESG-
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 52
Liittynyt: Ti 29.07.2008 21:31
Paikkakunta: Lappi

190e 2.6->3.0e tai 300td

Viesti Kirjoittaja ESG- »

eli nyt on hautunu mielessä että laittas tuon 2.6:sen tilalle 3.0 bensan tai 300td koneen. sopiiko tuo 3litranen bensakone suoraan paikalle ja laatikkoon(automaatti, sport/economy valinteinen) ja miten kestäis? tai enemmän olisi mielenkiintoa tuohon 300td koneeseen, onko järkeä? ja miten sopivuus. äkkiä luulis että tulee ahdasta. mainitkaa tietävät ohimennen olisko alunkaan järkeä alkaa millekkään. :)
Avatar
sonikki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2799
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

300 bensa menee heittämällä paikoilleen ja hyvin kestää kun on samat palikat molemmissa mutta jos haluat edes jonkuu näkösen tehonlisäyksen tuntea persauksissa nii heität 320 monivenan sinne keulille :wink: Ei tosin enää ole mikään yhden illan projekti mutta sen arvoista! Riiselistä en sano mitään kun en niistä mitään tiedäkkään.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3966
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tomant »

Jos aiot muutoskatsastaa auton, voi se turbodieselillä onnistua, jos koneen painon nousu pysyy alle 20% tai jos keulaa tarpeeksi keventää. Kolmesatanen bensakone vaatii 16V alustan.

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Vastaa Viestiin