Kyseessä usa -73 tuonti l. mailimittarilla. Mailimittarin viisari heiluu holtittomasti 20-40 mailin kohdalla ja kovempaa ajettaessa mittari alkaa näyttämään tarkasti. Mailit numeroina eivät pyöri ollenkaan.
Onko vaijeri rikki, ja jos on, niin millainnen operaatio vaijerin vaihtaminen.
Ja jos saisi hiukan opastusta korjaamiseen/vaihtamiseen.
R107 mittariongelma
Vaijerin päästä kulmat todennäköisesti kuluneet. Toinen pää on kiinni vaihdelaatikon takaosassa, toinen pää mittaristossa. Ensin ratti irti, ja sitten mittaristo lähtee vetämällä koukuilla tms. Öljynpaineen putki pitää irrottaa että mittariston saa pois, samoin sähköjohtojen liittimet. Vaijerilla on yksi kiinnike polkimien takana kuskin jalkatilassa.
Muista laittaa öljyputki takaisin ennen käynnistystä!
Muista laittaa öljyputki takaisin ennen käynnistystä!
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Matti R kirjoitti:Vaijerin päästä kulmat todennäköisesti kuluneet. Toinen pää on kiinni vaihdelaatikon takaosassa, toinen pää mittaristossa. Ensin ratti irti, ja sitten mittaristo lähtee vetämällä koukuilla tms. Öljynpaineen putki pitää irrottaa että mittariston saa pois, samoin sähköjohtojen liittimet. Vaijerilla on yksi kiinnike polkimien takana kuskin jalkatilassa.
Muista laittaa öljyputki takaisin ennen käynnistystä!
Uusi vaijeri tilalle, vai voiko vanhan kunnostaa?