Hajoamisen huomaa kun alkaa dieseliä sataa runsain mitoin

HUH!! Polte pumpun vaihtoon vaan lisäänty taas kun tämän luki.. Toisaalta Lukas toimii vielä, niin annetaan sen nyt siellä olla.. "salaa toivoo että pumppu hajoaa ja pääsis 1700€ eroon"Tenkanen kirjoitti:1700 € maksoi joulukuussa PP Dieselissä. Todella tyytyväinen olen ollut muutokseen. Tehoja on aivan eri tavalla. Kierrätettäessä tehojen muutos korostuu. Alavääntö selvästi parempi. Ohituskiihtyvyyteen on tullut huomattava parannus.
Niin ja kysymykseesi vastaus eli ei tarvitse pumppuhommia tämän jälkeen miettiä. Boschin mekaaninen toimii ja varmasti.
Auton käytös kyllä muuttuu. Valitettavasti nykii hiukan herkemmin vaihdettaessa ja kaasuttaessa, mutta siihen kyllä tottuu ja oppii vaihtamaan nykimättä. Käyntiääni on hiukan kovempi, mutta ei se minua ainakaan haittaa. Ihan miellyttävä ronklotus. Tyhjäkäynti myös nousee hiukan. Kesärenkailla en ole päässyt testaamaan, rynkytystä voi esiintyä varsinkin jos alustassa on hiukan välystä. Matka-ajossa kulutus on laskenut, kaupungissa suurta eroa entiseen en ole huomannut.
Minun mielestä kannatti vaihtaa, auto muuttui aivan toiseksi.