lähdin risteyksestä ja rupesi lyömään tyhjää sitten otti yhtäkkiä pitoja ja nyt hukku sitten ainakin kolmonen eli pakko kakkosella voi ajaa kun heittää kolmosen tai d päälle niin menee ykkönen 3 ja 4 ei ole tietoo mitähän sieltä antautu ja minkälaista hommaa kyseessä
Miten ois öljyn ja filtterin vaihto, tarvittaessa sisuskalujen pesu painepesurilla ja mahollisimman kuumalla vedellä. Kuulostaa siltä kuin venttiilikoneiston joku luistin hiukkasen takeltelis. Toleranssit em. härvelissä tuhannesosa millin luokkaa, eli ei tarvi iso muru olla. Paperisen käsipyyhkeenkuitu riittää. Vanhantien aikaan omassa 300 D, -82 lähti normaalisti kakkosella, vaihtoi kolmoselle mutta hukkasi nelosen, eikä napannut kiinni ennenkuin vauhti oli kävelyvauhti. Silloin helpoin remontinkorjaus oli vaihtoloota. ... ,ku sai nii halavalla.