Termostaatti?
Termostaatti?
Niin eli tuo w124 230e käy liian kylmänä. Lämmöt olisko jotaki 70 ajossa, mutta tyhjäkäynnilä lämmöt nousee silmissä ainaki reippaaseen 80, mikä vissiin on oikea lämpötila. Joskus tuosta väännettiin flektin kitkapaljoja uloskäsin että ottais paremmin kiini ku silloin kävi liian kuumana.
Niin ja minkä lämpönen termostaatti pitäs laittaa?.
Niin ja minkä lämpönen termostaatti pitäs laittaa?.
Pienempi vika, isompi leka.
just näin.jce kirjoitti:mulla samaa ongelmaa ja ratkaisu: veholta uusi termari= kerralla hyvä,,,,ku oikeen alan miehet pelotteli, että alkuperäinen tuossa kohtaa varmin nakki,,,ja vain yhtä arvoa tarjolla, ni helppo päättää:) 87 asteinen,,,,ni jo nousee nätisti sinne 85 ajossa,,,ja nopeeeeeesti...
Partanen.net
Jees, näinpä on, 4-5km ajon jälkeen kunnossaolevalla termarilla on lämmöt 80-pinnassa.
Mutta, aihetta sivuten, onko joku keksinyt mikä on se rele joka, jossain mitttariston takana?, vetää kun lämmöt on n. 60C°. Käsittäisin jos olisi kyse kaasarikoneesta jossa se imukanavan esilämmitys mutta kun on kyse M102 koneesta eli 230E ruisku.Olen yrittänyt paikallistaa tätä toimintaa mutta kun pitäisi olla hollilla kun tuo lämpö ylitetään, ei oikein onnistu.Periaatteessa kiinnostaa mikä se on, agregaatti toimii kyllä ok.
Onko moottoriguru Unskilla hajua tästä?
W124 type2/Maj-91
Make
Mutta, aihetta sivuten, onko joku keksinyt mikä on se rele joka, jossain mitttariston takana?, vetää kun lämmöt on n. 60C°. Käsittäisin jos olisi kyse kaasarikoneesta jossa se imukanavan esilämmitys mutta kun on kyse M102 koneesta eli 230E ruisku.Olen yrittänyt paikallistaa tätä toimintaa mutta kun pitäisi olla hollilla kun tuo lämpö ylitetään, ei oikein onnistu.Periaatteessa kiinnostaa mikä se on, agregaatti toimii kyllä ok.
Onko moottoriguru Unskilla hajua tästä?
W124 type2/Maj-91
Make
Hitusen ylös..
Itellä omassa satalankussa ei juurikaan koskaan ole lämmöt yli ~70c, viime viikolla ihme tapahtui ja auto oli about 30min liikenteessä, sit pysähyin parkkiin ootteleen ja meni 5min ja lämmöt nous sinne 90 tienoille.
Auttaiskohan termarin vaihto et sais lämmöt kohilleen tohon ?
Itellä omassa satalankussa ei juurikaan koskaan ole lämmöt yli ~70c, viime viikolla ihme tapahtui ja auto oli about 30min liikenteessä, sit pysähyin parkkiin ootteleen ja meni 5min ja lämmöt nous sinne 90 tienoille.
Auttaiskohan termarin vaihto et sais lämmöt kohilleen tohon ?

xXx:
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
M102 loppupään moottoreissa on ainakin 190E-ruiskumalleissa imusarjan lämmitys, voisiko rele liittyä siihen? Esilämmityslaite on tämän näköinen.Make44 kirjoitti:...Mutta, aihetta sivuten, onko joku keksinyt mikä on se rele joka, jossain mitttariston takana?, vetää kun lämmöt on n. 60C°. Käsittäisin jos olisi kyse kaasarikoneesta jossa se imukanavan esilämmitys mutta kun on kyse M102 koneesta eli 230E ruisku...
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
cmon bitches, kyl joku tietää 

h3ba kirjoitti:Hitusen ylös..
Itellä omassa satalankussa ei juurikaan koskaan ole lämmöt yli ~70c, viime viikolla ihme tapahtui ja auto oli about 30min liikenteessä, sit pysähyin parkkiin ootteleen ja meni 5min ja lämmöt nous sinne 90 tienoille.
Auttaiskohan termarin vaihto et sais lämmöt kohilleen tohon ?
Viimeksi muokannut h3ba, To 09.04.2009 18:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
xXx:
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86