Meitä on useampikin jotka tehny tätä, mutta mä sain omani valmiiksi 10min sitten

Mulla oli vanteissa ainakin kohdistusmerkit ventiilin kohdalla
tälleen kaikissa osissa. Vieläpä niin, kun vanteet on yhtenevä sarja tehtaalta, oli vanteiden kaikki osat merkitty 1, 2, 3 tai 4 vanteen numeron mukaan ettei vahingossakaan mene sekaisin. Mutta en usko etä sillä on niin suurta merkitystä meneekö ne sekaisin vai ei.
Minä itse liimasin nämä veneisiin tarkotetulla elastisella sikaflexillä, mutta silikonikin kelpaa... Kehän ja keskiön väliinhän ei tarvi liimaa laittaa! Moni niin kuitenkin tekee. Mutta noissa mun vanteissakaan ei siis välissä ollut liimaa ja ne on tehtaan jäljiltä.
Hioin ja kiillotin itse vanteet. Maalasin ja lakkasin itse kun on mahdollisuus automaalaamo vehkeisiin ja väreihin. Kehät meni paikalleen maalauksen jälkeen helposti.
Mitäs kustannuksia noihin on tullut, uudet pultit, liimat, maalit ja välineet, 200€ riittää... ja se sisältää myös siis kiillotuslaikat ja aineet... ja halpisporan. Kunnon välineillä tuosta suoriutuu parissa päivässä ihan varmasti. Ite olen laiskotellut ja tehny hommia tyyliin parituntia sillon tällön, ettei tuu hiki.