pitäisi uusia tulpanjohdot ja tulpanhatut.
kysymys on et olikos niillä materiaaleilla jotain eroa, muistaakseni silikoni johdot oli pahasta? , vai oliko hyvästä?
entä hatut, keraamiset vai kumppaa?
Veljen 230E:ssä on Bilteman tulpanjohdot.... Arvaa meinasko alkaa itkettämään kun nähtiin ne. Silti toimii hienosti eikä rykise eikä notku saatika lähde huonosti käyntiin...Koimme ihmetyksen suuren, kuin itämään tietäjät aikoinaan. Johdoissa lukee siliconeepk kirjoitti:eli eli, auto ~88 vm , kaasari bensa, 4pyttyinen. Ihan noku vehje, ei mikään kisainen![]()
pitäisi uusia tulpanjohdot ja tulpanhatut.
kysymys on et olikos niillä materiaaleilla jotain eroa, muistaakseni silikoni johdot oli pahasta? , vai oliko hyvästä?
entä hatut, keraamiset vai kumppaa?
Miten toi oikeen ilmenenee? Saako siis varaosa/tarvikepiuhoja oikealla vastuksella?MikaH kirjoitti: Ainostaan tulpanhatuissa on vastus
Jeps..tämä vastusasia on hieman mietityttäny mua...on aika harvassa kun olen nähny noita vastusjohtoja mersuissa.itselläni ei yhdessäkäänaiemmassakaan bensa mallissa.´tallissa on kolme 110 konetta ja kaikissa on ihan normaalit johdot,mutta aika kookkaat häikkärit.MikaH kirjoitti:Itse en kyllä lähtisi vaihtamaan alkuperäisiä tulpanjohtoja ollenkaan. Ovat nimittäin suorat kuparijohdot ilman minkäänlista vastusta. Ainostaan tulpanhatuissa on vastus, eli pelkkä hattujen vaihtaminen riittää, jos itse johto on kunnossa. Kyllähän niitä kaikenlaisia virityksiä näkee, mutta miksi vaihtaa kaikki johdot joihinkin Piltemoihin, kun kerran yleensä vika on yhdessä hatussa, paitsi jos hattua on yritetty repiä johdosta irti, ja se johdon päässä oleva "ruuvi" on irronnut. Tosin silloinkin riittää sen uusiminen.