w123 tdt.mitä mieltä tuplaturbo projektista?

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Avatar
PTracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1150
Liittynyt: Ti 21.08.2007 20:15
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja PTracing »

Nonniin nyt on cooleri asennettu :) kyllä kylillä ollaan ihmeissään kun 200 bensa savuttaa niiiin paljon! :o Harmi vaan kun ei pääse penkkiin heikkilälle vasta kun ens viikon loppuna, kun pitää sinne konttorille viedä laput. Saas nähdä mitä näyttää, ainakin tuntuu että liikkuu pikkasen paremmin kun 280e . :lol:
IG: @pyrytakkunen
tdt leka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 597
Liittynyt: Ma 30.03.2009 21:02
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tdt leka »

itelläki on cuuleri keulalla mutta ei ole letkuja kerenny tehä kun on menny turboja vaihtaesa aika :)
nyt tais löytyä just sopiva ahdin piru että vetää makiasti ylös asti , 170jäläkeenki vedot vaan paranee :D alkaa vaan laatikko sippaan.
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Avatar
Rammstein69
Mersumies
Mersumies
Viestit: 711
Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
Paikkakunta: Humppila

Viesti Kirjoittaja Rammstein69 »

tdt leka kirjoitti:itelläki on cuuleri keulalla mutta ei ole letkuja kerenny tehä kun on menny turboja vaihtaesa aika :)
nyt tais löytyä just sopiva ahdin piru että vetää makiasti ylös asti , 170jäläkeenki vedot vaan paranee :D alkaa vaan laatikko sippaan.
Elä hyvä mies särje konettas :wink:

Tulee paljon halvemmaks laittaa cooleri toimintaan ennen rankempia testiajoja.. :roll:
Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
tdt leka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 597
Liittynyt: Ma 30.03.2009 21:02
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tdt leka »

ääh, se on heikko mikä ei kestä :D
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Avatar
Rammstein69
Mersumies
Mersumies
Viestit: 711
Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
Paikkakunta: Humppila

Viesti Kirjoittaja Rammstein69 »

Nooh, sehän on jokaisen oma asia tietenkin..

Hiukan reilut 500e pyysivät taannoin Veholla turbon männistä, itse en niitä ehdoin tahdoin polttelis.. :lol:

Edit: siis kappaleelta..
Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Avatar
PTracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1150
Liittynyt: Ti 21.08.2007 20:15
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja PTracing »

Pitäis alkaa se hukkis laittamaan seuraavaksi mutta taitaa joutua tekemään koko pakosarjan uudestaan?
Milla paineilla oot ajellut tdtleka?
IG: @pyrytakkunen
tdt leka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 597
Liittynyt: Ma 30.03.2009 21:02
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tdt leka »

no mää tein pakosarjan ja turbon väliin semmosen putken misä on molemmisa päisä laipat ja siihen sitte hukkaportille reikä.eihän se todellakaan ole paras vaihtoehto mutta helpoin :)

mulla on n.2bar oikeenko kierrättää isolla pykälällä niin menee vähä yliki :D

JuhoL kävi just tuomasa imusarjan ja tuli sen kans puhetta niin se ajelee 2.2barilla
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Avatar
PTracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1150
Liittynyt: Ti 21.08.2007 20:15
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja PTracing »

Huomenna penkkiin! :D Saa nähdä mitä näyttää..
IG: @pyrytakkunen
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jeemu »

PTracing kirjoitti:Huomenna penkkiin! :D Saa nähdä mitä näyttää..
Mihin aikaan?
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Avatar
PTracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1150
Liittynyt: Ti 21.08.2007 20:15
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja PTracing »

Ei Simo vielä eilen tiennyt, millon kerkee, käski soitella tänään. Ajoin eilin siitä ohi niin oli melko määrä jokkisvehkeitä ja kuljetusautoja pihalla, taitaa asvalttikunkku painaa päälle! :)
IG: @pyrytakkunen
tdt leka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 597
Liittynyt: Ma 30.03.2009 21:02
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tdt leka »

miten ptracingin meseä ei teikontuvalla näkyny vai olinko väärään aikaan?
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Avatar
PTracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1150
Liittynyt: Ti 21.08.2007 20:15
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja PTracing »

Ei viitti vielä hirveesti ajella kun ei oo leimassa :oops:
Joo nyt olis teho mitattu, 210hp ja 387nm. Ihan mukavasti, eli oo tyytyväinen. :)
IG: @pyrytakkunen
Avatar
Rammstein69
Mersumies
Mersumies
Viestit: 711
Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
Paikkakunta: Humppila

Viesti Kirjoittaja Rammstein69 »

PTracing kirjoitti:Ei viitti vielä hirveesti ajella kun ei oo leimassa :oops:
Joo nyt olis teho mitattu, 210hp ja 387nm. Ihan mukavasti, eli oo tyytyväinen. :)
Kovin on tutun kuuloiset arvot.. Omassa oli 209 ja 390..

Nämä siis vakioahtimella ja aivan tolkuttomilla pakopaineilla.. :lol:
Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Avatar
PTracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1150
Liittynyt: Ti 21.08.2007 20:15
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja PTracing »

Paljonko oot parhaimmillaan saanut ulos om 617 :sta?
IG: @pyrytakkunen
Avatar
Rammstein69
Mersumies
Mersumies
Viestit: 711
Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
Paikkakunta: Humppila

Viesti Kirjoittaja Rammstein69 »

PTracing kirjoitti:Paljonko oot parhaimmillaan saanut ulos om 617 :sta?
Perstuntumalta reilut 300hp olis ehkä ollu kireimmässä kokoonpanossa..

Tämä siis HX55:lla (joo, tiedän, ihan tyttöjen turbo tuommoinen :lol: )

En käyny koskaan penkissä, kun toiminnassa oli aika paljon parannettavaa..

Pakkovaihteiden kautta piti ohituksetkin suorittaa ja siltikin herääminen kesti :lol:

Mutta kun ahdin heräs niin sitten mentiin niin että pelotti.. :twisted:

Nyt tuo meikäläisen lintta on korinsa puolesta projektina, kun sais sen hitsailtua ja sopivamman kokoisen ahtimen hommattua niin sen jälkeen saattais ilmestyä penkkilappuakin näytille..
Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
tdt leka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 597
Liittynyt: Ma 30.03.2009 21:02
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tdt leka »

kävimpä penkittään itekki ku kaikki muutki käy.242hp/421nm 1.5bar ja luistavalla lootalla
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Avatar
Rammstein69
Mersumies
Mersumies
Viestit: 711
Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
Paikkakunta: Humppila

Viesti Kirjoittaja Rammstein69 »

Onko sulla paineita säädetty lootan kyljestä? Entä onko alipaineohjaus toiminnassa?

Mukavat arvot antoi, kelpaa kyykyttää bimmereitä.. :lol:
Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
tdt leka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 597
Liittynyt: Ma 30.03.2009 21:02
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tdt leka »

ei ole säädetty ku en tiedä mitä ruuvataan ja paljoko, ei vihti summasa kokeilla.alip ohjaus on toiminnasa.saa neuvoa jos on kokemusta noista tommaateista!!!
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Avatar
Rammstein69
Mersumies
Mersumies
Viestit: 711
Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
Paikkakunta: Humppila

Viesti Kirjoittaja Rammstein69 »

tdt leka kirjoitti:ei ole säädetty ku en tiedä mitä ruuvataan ja paljoko, ei vihti summasa kokeilla.alip ohjaus on toiminnasa.saa neuvoa jos on kokemusta noista tommaateista!!!
Poistamalla alipaineohjauksen vaihdot terävöityy, saattaa vaihtaa jopa hiukan rajusti osakaasulla..

Paineita saa nostettua lootan kuskinpuoleisesta kyljestä..
Kumihatun alta löytyy T-avain josta kiinnipäin kiertäen saa paineita nostettua..
Kierrä ainoastaan sormin, ettei mee liian tiukkaan..
Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
tdt leka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 597
Liittynyt: Ma 30.03.2009 21:02
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tdt leka »

täytyypä huomena kokeilla, kiitoksia kovasti
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Avatar
PTracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1150
Liittynyt: Ti 21.08.2007 20:15
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja PTracing »

Mitä taikoja teit kannelle rammstein69? Pitää huomenna vaihtaa vielä 300td:n perä niin on vähän mukavampi ajella matkaa kun käyttis kyseessä :) .. Kuva mersusta. http://kuvablogi.com/nayta/1869719/
IG: @pyrytakkunen
Avatar
Rammstein69
Mersumies
Mersumies
Viestit: 711
Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
Paikkakunta: Humppila

Viesti Kirjoittaja Rammstein69 »

PTracing kirjoitti:Mitä taikoja teit kannelle rammstein69? Pitää huomenna vaihtaa vielä 300td:n perä niin on vähän mukavampi ajella matkaa kun käyttis kyseessä :) .. Kuva mersusta. http://kuvablogi.com/nayta/1869719/
Mulla on kansi täysin vakio. en edes siistinyt röpelöitä, enkä kohdistanu sarjojakaan (lue: laiska :lol: )

Kuulemani mukaan kairausvarat olis kannessa aikas pienet ja suurempi ongelma hengityksen kannalta on pienet pakovenat..

Mielenkiinnolla odottelen tuloksia kun yks kaveri teetti rajumman nokan, josko sillä sais yläkierroksille hengitystä parannettua.. Kertokoon asianosainen itse lisää, niin halutessaan.. :wink:


PTracing: Sulla on komia farkku, meillä seisoo pihassa samanlainen..
Emännän käyttiksenä toimiva yksilö, ei tosin ihan noin hyväkuntoinen ku sulla :lol:
Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
tdt leka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 597
Liittynyt: Ma 30.03.2009 21:02
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tdt leka »

on kyllä pirun siistin näkönen!!!pitäsköhän itekki vaihtaa jotku mersun omat vanteet ku passaa niin hyvin 8)
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
JuhoL
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 240
Liittynyt: La 12.08.2006 18:47
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

Aika tuttuja hp lukuja ukoilla. :) Onko teillä alakuperäset turpo moottorit?
tdt leka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 597
Liittynyt: Ma 30.03.2009 21:02
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tdt leka »

kyllä mulla on ainaki 617a motti
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Avatar
PTracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1150
Liittynyt: Ti 21.08.2007 20:15
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja PTracing »

Joo kyllä mullakin on alkuperäinen turbokone. Perä vaihdettu ja nyt tuntuis olevan aika mukava ajella 100 km/h, ei huuda enään niin paljon.

On mulla tuohon ne 17 azev aat, mutta en oo vielä raaskinut ostaa uusia kumeja niille :)

Aattelin kokeilla miltä näyttäis kun on kakskasikympin puskurit ja kromiritilät ollu talvisäilössä irtaallaan, jos ne vielä laittais siihen kesäksi kun vanteet vaihtaa, ja etulasit vaihtuu miedosti tummennettuihin, on jo huoneen lattialla valmiiksi tummennettuna, pitää vain leimalla käydä ensin... 8)
IG: @pyrytakkunen
jolavi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 81
Liittynyt: Ke 29.04.2009 11:12

Viesti Kirjoittaja jolavi »

JuhoL kirjoitti:Aika tuttuja hp lukuja ukoilla. :) Onko teillä alakuperäset turpo moottorit?
nii oliko niin että kansinahka vikaiselle tuttuja lukuja. 8)
JuhoL
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 240
Liittynyt: La 12.08.2006 18:47
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

jolavi kirjoitti:
JuhoL kirjoitti:Aika tuttuja hp lukuja ukoilla. :) Onko teillä alakuperäset turpo moottorit?
nii oliko niin että kansinahka vikaiselle tuttuja lukuja. 8)
Niinpä se kuulemma sitte oliki. :lol:
tdt leka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 597
Liittynyt: Ma 30.03.2009 21:02
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tdt leka »

siis mille kansinahka vikaselle
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
JuhoL
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 240
Liittynyt: La 12.08.2006 18:47
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

tämä mun kones. 226hp harmaa/valako/sinisen savun kera.
Nahka vaihettu jo. :lol: 3 ja 4 välistä meni...
Vastaa Viestiin