w123 tdt.mitä mieltä tuplaturbo projektista?
Nonniin nyt on cooleri asennettu
kyllä kylillä ollaan ihmeissään kun 200 bensa savuttaa niiiin paljon!
Harmi vaan kun ei pääse penkkiin heikkilälle vasta kun ens viikon loppuna, kun pitää sinne konttorille viedä laput. Saas nähdä mitä näyttää, ainakin tuntuu että liikkuu pikkasen paremmin kun 280e . 
IG: @pyrytakkunen
itelläki on cuuleri keulalla mutta ei ole letkuja kerenny tehä kun on menny turboja vaihtaesa aika
nyt tais löytyä just sopiva ahdin piru että vetää makiasti ylös asti , 170jäläkeenki vedot vaan paranee
alkaa vaan laatikko sippaan.
nyt tais löytyä just sopiva ahdin piru että vetää makiasti ylös asti , 170jäläkeenki vedot vaan paranee
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
- Rammstein69
- Mersumies

- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Elä hyvä mies särje konettastdt leka kirjoitti:itelläki on cuuleri keulalla mutta ei ole letkuja kerenny tehä kun on menny turboja vaihtaesa aika![]()
nyt tais löytyä just sopiva ahdin piru että vetää makiasti ylös asti , 170jäläkeenki vedot vaan paraneealkaa vaan laatikko sippaan.
Tulee paljon halvemmaks laittaa cooleri toimintaan ennen rankempia testiajoja..
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
- Rammstein69
- Mersumies

- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
no mää tein pakosarjan ja turbon väliin semmosen putken misä on molemmisa päisä laipat ja siihen sitte hukkaportille reikä.eihän se todellakaan ole paras vaihtoehto mutta helpoin
mulla on n.2bar oikeenko kierrättää isolla pykälällä niin menee vähä yliki
JuhoL kävi just tuomasa imusarjan ja tuli sen kans puhetta niin se ajelee 2.2barilla
mulla on n.2bar oikeenko kierrättää isolla pykälällä niin menee vähä yliki
JuhoL kävi just tuomasa imusarjan ja tuli sen kans puhetta niin se ajelee 2.2barilla
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
- Rammstein69
- Mersumies

- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Kovin on tutun kuuloiset arvot.. Omassa oli 209 ja 390..PTracing kirjoitti:Ei viitti vielä hirveesti ajella kun ei oo leimassa
Joo nyt olis teho mitattu, 210hp ja 387nm. Ihan mukavasti, eli oo tyytyväinen.
Nämä siis vakioahtimella ja aivan tolkuttomilla pakopaineilla..
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
- Rammstein69
- Mersumies

- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Perstuntumalta reilut 300hp olis ehkä ollu kireimmässä kokoonpanossa..PTracing kirjoitti:Paljonko oot parhaimmillaan saanut ulos om 617 :sta?
Tämä siis HX55:lla (joo, tiedän, ihan tyttöjen turbo tuommoinen
En käyny koskaan penkissä, kun toiminnassa oli aika paljon parannettavaa..
Pakkovaihteiden kautta piti ohituksetkin suorittaa ja siltikin herääminen kesti
Mutta kun ahdin heräs niin sitten mentiin niin että pelotti..
Nyt tuo meikäläisen lintta on korinsa puolesta projektina, kun sais sen hitsailtua ja sopivamman kokoisen ahtimen hommattua niin sen jälkeen saattais ilmestyä penkkilappuakin näytille..
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
kävimpä penkittään itekki ku kaikki muutki käy.242hp/421nm 1.5bar ja luistavalla lootalla
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
- Rammstein69
- Mersumies

- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
ei ole säädetty ku en tiedä mitä ruuvataan ja paljoko, ei vihti summasa kokeilla.alip ohjaus on toiminnasa.saa neuvoa jos on kokemusta noista tommaateista!!!
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
- Rammstein69
- Mersumies

- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Poistamalla alipaineohjauksen vaihdot terävöityy, saattaa vaihtaa jopa hiukan rajusti osakaasulla..tdt leka kirjoitti:ei ole säädetty ku en tiedä mitä ruuvataan ja paljoko, ei vihti summasa kokeilla.alip ohjaus on toiminnasa.saa neuvoa jos on kokemusta noista tommaateista!!!
Paineita saa nostettua lootan kuskinpuoleisesta kyljestä..
Kumihatun alta löytyy T-avain josta kiinnipäin kiertäen saa paineita nostettua..
Kierrä ainoastaan sormin, ettei mee liian tiukkaan..
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Mitä taikoja teit kannelle rammstein69? Pitää huomenna vaihtaa vielä 300td:n perä niin on vähän mukavampi ajella matkaa kun käyttis kyseessä
.. Kuva mersusta. http://kuvablogi.com/nayta/1869719/
IG: @pyrytakkunen
- Rammstein69
- Mersumies

- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Mulla on kansi täysin vakio. en edes siistinyt röpelöitä, enkä kohdistanu sarjojakaan (lue: laiskaPTracing kirjoitti:Mitä taikoja teit kannelle rammstein69? Pitää huomenna vaihtaa vielä 300td:n perä niin on vähän mukavampi ajella matkaa kun käyttis kyseessä.. Kuva mersusta. http://kuvablogi.com/nayta/1869719/
Kuulemani mukaan kairausvarat olis kannessa aikas pienet ja suurempi ongelma hengityksen kannalta on pienet pakovenat..
Mielenkiinnolla odottelen tuloksia kun yks kaveri teetti rajumman nokan, josko sillä sais yläkierroksille hengitystä parannettua.. Kertokoon asianosainen itse lisää, niin halutessaan..
PTracing: Sulla on komia farkku, meillä seisoo pihassa samanlainen..
Emännän käyttiksenä toimiva yksilö, ei tosin ihan noin hyväkuntoinen ku sulla
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
on kyllä pirun siistin näkönen!!!pitäsköhän itekki vaihtaa jotku mersun omat vanteet ku passaa niin hyvin 
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Joo kyllä mullakin on alkuperäinen turbokone. Perä vaihdettu ja nyt tuntuis olevan aika mukava ajella 100 km/h, ei huuda enään niin paljon.
On mulla tuohon ne 17 azev aat, mutta en oo vielä raaskinut ostaa uusia kumeja niille
Aattelin kokeilla miltä näyttäis kun on kakskasikympin puskurit ja kromiritilät ollu talvisäilössä irtaallaan, jos ne vielä laittais siihen kesäksi kun vanteet vaihtaa, ja etulasit vaihtuu miedosti tummennettuihin, on jo huoneen lattialla valmiiksi tummennettuna, pitää vain leimalla käydä ensin...
On mulla tuohon ne 17 azev aat, mutta en oo vielä raaskinut ostaa uusia kumeja niille
Aattelin kokeilla miltä näyttäis kun on kakskasikympin puskurit ja kromiritilät ollu talvisäilössä irtaallaan, jos ne vielä laittais siihen kesäksi kun vanteet vaihtaa, ja etulasit vaihtuu miedosti tummennettuihin, on jo huoneen lattialla valmiiksi tummennettuna, pitää vain leimalla käydä ensin...
IG: @pyrytakkunen


