Eikö 6syl vehkeesä riitä jo 1000cc:tNFS kirjoitti:Noihin tavoitteisiin saa olla jo 1600cc suuttimet.kynsi kirjoitti: 900hp vaatii suuremmat suuttimet kuin 700cc, jos 6kpl.
300ce TUPLA TURBO uusiks koko paketti 900hp tulos
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Tosiaan joku mättää. Sillä 900cc suuttimilla pitäs 4syl päästä 600hv tehoihinNFS kirjoitti:Koskaan ne ei ole liian isot. Niin pitäisi ja pitäisi riittää, 900cc suuttimet jäi omassa pieneksi. 4cyl motissa tehoa 386hv suuttimien käyttöaste 96% PA-paine 5bar. 900cc suuttimien "pitäisi" riittää 500kaakkiin? joku mättää mutta mikä?
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
lisää painetta
jatkuu tietenki muutin vaan göteborgiin niin ollu hässäkkää kaiken näköstä;Lepisto kirjoitti:Täältä seurattais tätä projektia aivan huikealla mielenkiinnolla myös! Toivottavasti projekti jatkuu vielä!
Miten on? Jatkuuko se?
oon tossa paukutellu noita harjotus koneita osia odotellessa
eli männät ontullu italiasta veivit tulee viikon päästä kansi on partillessa laitettavana isommat pako venat hengittävämpi imusarja turbo nokka akseli kokemuksella väsätty keinuvivusto 2 isompaa turboo ja se ruuvi sinne ilmastointi kompuran paikal pitämään ne ahdot valppaana jo tyhjä käynniltä ja sit on toi zf lukko 500sen murikassa mutta silti on toi ketun nakuttava loota tossa vielä mikä pitäs väsäillä vahvemmaks
http://www.youtube.com/watch?v=90SWutbkYeQSergey kirjoitti:Nyt kun on ostoslista, olis kiva tietää vähän tunnelmiakin... Enemmän kuin:tonijuopperi kirjoitti:Ja voin kertoa että lähtee.
1paari vaan nyt 2parii
http://www.youtube.com/watch?v=90SWutbkYeQ sieltä vaan 1parSergey kirjoitti:Nyt kun on ostoslista, olis kiva tietää vähän tunnelmiakin... Enemmän kuin:tonijuopperi kirjoitti:Ja voin kertoa että lähtee.
Re: tehot
http://www.youtube.com/watch?v=90SWutbkYeQ sieltä vaan 1parteppor kirjoitti:paljoko löytyy hevosia / penkitys tuloksia
http://www.youtube.com/watch?v=90SWutbkYeQ sieltä vaan 1parSergey kirjoitti:Nyt kun on ostoslista, olis kiva tietää vähän tunnelmiakin... Enemmän kuin:tonijuopperi kirjoitti:Ja voin kertoa että lähtee.
Eihän tuo näytä mihinkään lähtevän, silestonet vain savuavat. Onko mitään mitattua tietoa suorituskyvystä, esim. teho- tai vääntöarvoja tai kiihtyvyysmittauksia?
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Toisille on tärkeintä että pallo palaa, ei niinkää suorituskykytomant kirjoitti:Eihän tuo näytä mihinkään lähtevän, silestonet vain savuavat. Onko mitään mitattua tietoa suorituskyvystä, esim. teho- tai vääntöarvoja tai kiihtyvyysmittauksia?
tomant

No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
just en oo sitä tyyppii joka jaksaa noita alkaa keventeleen tai yleensäkään kiihdytteleen suoraa tossa mun tyyli automaatilla ja jos ei kelpaa niin voi PAINUU MUN PUOLESTA SIT VITTUUN KYSELEMÄSTÄ BMW YLIMIELISYYTTÄ USKOISIN VAI MIKÄ VITTUMÄTTÄÄ SIELLÄ.jeemu kirjoitti:Toisille on tärkeintä että pallo palaa, ei niinkää suorituskykytomant kirjoitti:Eihän tuo näytä mihinkään lähtevän, silestonet vain savuavat. Onko mitään mitattua tietoa suorituskyvystä, esim. teho- tai vääntöarvoja tai kiihtyvyysmittauksia?
tomant
kerron kyllä sulle uuden koneen tiedot ja väännöt ja muut ku se on kunnossa mut jos tolla bemari miehen tyylillä meinaat siellä kysellä niin voin sanoo et älä puututähä ketun keskusteluun BMW ja SILESTONET.
jeemu NÄKÖJÄÄN YMMÄRTÄÄ HOMMAN (tosin tunnen kyllä mutamia hyviiki tyypei kellä on BMW
Viimeksi muokannut TTMB, To 04.06.2009 22:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllähän sieltä tehoa näyttää riittävän! Sanotaanko nyt että naapureiden ja ohikulkijoiden mielenkiinto on ainaki taattu niin hyvässä kun pahassakin.TTMB kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=90SWutbkYeQ
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Ei voi kuin hattua nostaa vaikken hattuja käytäkkään. Tämä oli ihan top3 mersuvideoita, menee kirkkaasti sinne samaan luokkaan kuin ne vanhat kunnon dieselvideot joita joskus aikoinaan vielä tehtiin.
Mitä järkeä on rakentaa autoja, laittaa niihin satoja tunteja ja sitten jossakin penkissä vain ottaa numeroita paperille, erikoisolosuhteissa ja erikoissäädöillä. Eikö tarkoitus ole tehdä näitä autoja kadulle ja ajaa siellä. Jos tuli pikkasen liikaa tehoa niin eihän sille mitään voi
Mitä järkeä on rakentaa autoja, laittaa niihin satoja tunteja ja sitten jossakin penkissä vain ottaa numeroita paperille, erikoisolosuhteissa ja erikoissäädöillä. Eikö tarkoitus ole tehdä näitä autoja kadulle ja ajaa siellä. Jos tuli pikkasen liikaa tehoa niin eihän sille mitään voi

Lisää tietoa: www.skg.fi
veskola kirjoitti:Ei voi kuin hattua nostaa vaikken hattuja käytäkkään. Tämä oli ihan top3 mersuvideoita, menee kirkkaasti sinne samaan luokkaan kuin ne vanhat kunnon dieselvideot joita joskus aikoinaan vielä tehtiin.
Mitä järkeä on rakentaa autoja, laittaa niihin satoja tunteja ja sitten jossakin penkissä vain ottaa numeroita paperille, erikoisolosuhteissa ja erikoissäädöillä. Eikö tarkoitus ole tehdä näitä autoja kadulle ja ajaa siellä. Jos tuli pikkasen liikaa tehoa niin eihän sille mitään voi
Täsmälleen samaa miltä "veskolan" kanssa. Jos ja kun saan tuon oman raadon liikeelle niin luvassa on varmasti jotain samantyyppistä "ääliö" videoa.

jep, kaikki tietää kuinka upean laiskasti se vakio M104 jössöttää rengasta. Kuulostaa lähiinnä tukehtuvalta hirveltä kun yrittää burnaa MMMMMMMMMÖÖÖÖÖhhhh...... Videoonhan voisi tietty laittaa jotain vauhtikuvaa, mutta vauhdin kuvaaminen on vaikeata niin, että saa mukaan sen todellisen potentiaalin.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Nojoo miehen/miehet tuntien, ja mitä oon kyytiläisiltä kuullut niin kuulemma "pelottavat" kyydit antaa
Pistä ihmeessä naamakirjassa viestiä TTMB ku oot taas rajalla, niin tuun ihmetteleen vehettä

Pistä ihmeessä naamakirjassa viestiä TTMB ku oot taas rajalla, niin tuun ihmetteleen vehettä

xXx:
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
Kyllä itekki sillä periaatteella lähtisin autoa virittelemään että niitä tehoja myös käytetään siihen mistä ite saa hyvän mielen, eli mm. tuommonen kumenpolttohan on hauskaa touhua...
Jäärata-autollahan tuota on tullu jäitä odotellessa polteltua
Jäärata-autollahan tuota on tullu jäitä odotellessa polteltua

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Ompas kiihkeää täällä.
Mukava että mersua on saatu liikkeelle, ja että kone kans kestää.
Itselleni myös auton rakentajana on tärkeää tietää oman kulkineeni suorituskyky mittayksikössä.
Tonijoupperi syöttelee sinne megalogvieveriin painon ja välitykset ja avaa hyvillä renkailla sutimatta ajetun täyskaasuvedon, niin tiedetään teho. Auton painon voi punnita esimerkiksi murskeasemalla.
Mukava että mersua on saatu liikkeelle, ja että kone kans kestää.
Itselleni myös auton rakentajana on tärkeää tietää oman kulkineeni suorituskyky mittayksikössä.
Tonijoupperi syöttelee sinne megalogvieveriin painon ja välitykset ja avaa hyvillä renkailla sutimatta ajetun täyskaasuvedon, niin tiedetään teho. Auton painon voi punnita esimerkiksi murskeasemalla.
Tähän suuttimen riittävyyteen vaikuttaa muutama asia. Ohjataanko suuttimia sekventaalisesti, osa sekventaalisesti, vai perinteiseen tyyliin.xr5t kirjoitti:pentsiinilläkös koneta nykyään jäähdytetään![]()
kyllä cossu sierrassa ainkin 4 kpl 503cc harmaita piisaa 500 hv
900cc ilmoitettu tuotto on voinut olla ihan jotain muuta
Sekventaalissa vaikuttaa vielä millä ajalla bensa ruikitaan, aloitetaanko hyvissä ajoin ja jatketaan ruiskutusta vaikka venttiili on jo kiinni--> jolloin venan päälle jää seuraava imutahtia varten bensasatsi jo odottamaan.
Nykyään 1000cc suuttimia käytetään 500hp vehkeissä.
kyllä kai jokainen moottorinohjaus järjestelmä sentään osaa jatkaa sitä ruiskutusaikaa, vaikka oliskin sekventaaliytte kirjoitti:Tähän suuttimen riittävyyteen vaikuttaa muutama asia. Ohjataanko suuttimia sekventaalisesti, osa sekventaalisesti, vai perinteiseen tyyliin.xr5t kirjoitti:pentsiinilläkös koneta nykyään jäähdytetään![]()
kyllä cossu sierrassa ainkin 4 kpl 503cc harmaita piisaa 500 hv
900cc ilmoitettu tuotto on voinut olla ihan jotain muuta
Sekventaalissa vaikuttaa vielä millä ajalla bensa ruikitaan, aloitetaanko hyvissä ajoin ja jatketaan ruiskutusta vaikka venttiili on jo kiinni--> jolloin venan päälle jää seuraava imutahtia varten bensasatsi jo odottamaan.
Nykyään 1000cc suuttimia käytetään 500hp vehkeissä.


ennemmän vaikuttaa varmaan käytetty polttoaine tuohon suuttimien riittävyyteen, vaikka tuos 500 hepan tapauksessa

