270cdi:n turbo 200cdi:hin

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
urpitom
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 104
Liittynyt: Ke 11.03.2009 22:50
Paikkakunta: Oulu

270cdi:n turbo 200cdi:hin

Viesti Kirjoittaja urpitom »

Elikkä passaako w210 -01 270cdi:n turbo suoraan w210 -01 200cdi:hin vanhan tilalle???
Avatar
Haisuli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1308
Liittynyt: To 18.11.2004 19:48
Paikkakunta: Hesa

Viesti Kirjoittaja Haisuli »

Käsittääkseni juu, mutta katoppa vielä tuo topicci: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=27045
Masta 6_2_6
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
Avatar
cali
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 317
Liittynyt: Ke 21.09.2005 18:12

Re: 270cdi:n turbo 200cdi:hin

Viesti Kirjoittaja cali »

urpitom kirjoitti:Elikkä passaako w210 -01 270cdi:n turbo suoraan w210 -01 200cdi:hin vanhan tilalle???
ainakin itselleni laitoin w203 koriseen 220cdi hin 270cdi n turbon..
"bolt-on" tyyppinen meininki..
Avatar
koyama
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1552
Liittynyt: Ma 04.07.2005 22:36
Paikkakunta: rovaniemi

hep

Viesti Kirjoittaja koyama »

Minkälaiseksi muuttui koneen luonne turbon vaihdon jälkeen ?
Oliko ohjelmoitava uudelleen ?
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä

Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Avatar
markoala
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2764
Liittynyt: Ma 11.04.2005 12:21
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

Viesti Kirjoittaja markoala »

Käytännössä on. Ajelin kyllä vuoden vakio ohjelmalla mutta meni toisinaan vikatilaan liian alhaisen ahtopaineen takia ja oli alhaalta vähän hengetön. Käynti karalalla auttoi. Tuli erittäin miellyttävä. Vakioon verrattuna edelleen hieman unisempi matalilla kierroksilla mutta 1600-4500 vetää todella mukavasti ja voimalla. Maksimi teho tuli kyllä jo 4000 kohdalla. Mutta ei puudu yläkierroksilla siten kun vakioahtimella. Ja tässä tapauksessa vääntöä rajattiin tarkoituksella että kytkin kestää kärrin kiskomista.
W213 220d +W242 electric drive
Vastaa Viestiin