270cdi:n turbo 200cdi:hin
270cdi:n turbo 200cdi:hin
Elikkä passaako w210 -01 270cdi:n turbo suoraan w210 -01 200cdi:hin vanhan tilalle???
Käsittääkseni juu, mutta katoppa vielä tuo topicci: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=27045
Masta 6_2_6
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
Re: 270cdi:n turbo 200cdi:hin
ainakin itselleni laitoin w203 koriseen 220cdi hin 270cdi n turbon..urpitom kirjoitti:Elikkä passaako w210 -01 270cdi:n turbo suoraan w210 -01 200cdi:hin vanhan tilalle???
"bolt-on" tyyppinen meininki..
hep
Minkälaiseksi muuttui koneen luonne turbon vaihdon jälkeen ?
Oliko ohjelmoitava uudelleen ?
Oliko ohjelmoitava uudelleen ?
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Käytännössä on. Ajelin kyllä vuoden vakio ohjelmalla mutta meni toisinaan vikatilaan liian alhaisen ahtopaineen takia ja oli alhaalta vähän hengetön. Käynti karalalla auttoi. Tuli erittäin miellyttävä. Vakioon verrattuna edelleen hieman unisempi matalilla kierroksilla mutta 1600-4500 vetää todella mukavasti ja voimalla. Maksimi teho tuli kyllä jo 4000 kohdalla. Mutta ei puudu yläkierroksilla siten kun vakioahtimella. Ja tässä tapauksessa vääntöä rajattiin tarkoituksella että kytkin kestää kärrin kiskomista.
W213 220d +W242 electric drive