W211 2006 ja 2007 suurimmat erot ? (Kaupat tehty !! )
- Pekka Kaleva
- Vakiokalustoa
- Viestit: 334
- Liittynyt: To 31.03.2005 22:10
- Paikkakunta: Numminen
- Viesti:
W211 2006 ja 2007 suurimmat erot ? (Kaupat tehty !! )
Mitä kaikkea muutoksia tuli uuden mallin myötä? Onko jotain mitä tulisi huomioida kun katsoo käytettyä Eemeliä. Diisseli hakusessa automaatilla ja kilometrit ovat vain lukema - asenteella mennään. Tampereella muutama liike, joilla on nettiauton kautta useita tuon ikäisiä MB:tä myynnissä. Vehon huoltamia ex-pirssejä.
Viimeksi muokannut Pekka Kaleva, Ma 18.05.2009 21:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mersulla mennään jopa kirkkoon!
CLK 320 - MUSTA
S211 220 CDI A 2006
CLK 320 - MUSTA
S211 220 CDI A 2006
- Pekka Kaleva
- Vakiokalustoa
- Viestit: 334
- Liittynyt: To 31.03.2005 22:10
- Paikkakunta: Numminen
- Viesti:
[quote="Marko M"]Hämeen automesta ainakin on ok paikka katsella noita, valikoimaa löytyy.
Tuonne juuri laitoin mailia, että miten hyvittävät nykyisestä. Taitaa olla yksi ero myös päivitetyt teholukemat uudemmassa mallissa. 200 CDI:ssä muistaakseni 136hv.
Tuonne juuri laitoin mailia, että miten hyvittävät nykyisestä. Taitaa olla yksi ero myös päivitetyt teholukemat uudemmassa mallissa. 200 CDI:ssä muistaakseni 136hv.
Mersulla mennään jopa kirkkoon!
CLK 320 - MUSTA
S211 220 CDI A 2006
CLK 320 - MUSTA
S211 220 CDI A 2006
- Pekka Kaleva
- Vakiokalustoa
- Viestit: 334
- Liittynyt: To 31.03.2005 22:10
- Paikkakunta: Numminen
- Viesti:
Nykyinen japanialainen kulkine ei kuluta öljyä 300 Tkm rajapyykillä, onko kokemuksia meccerin öljyn kulutuksesta tai ruosteen aluista vastaavilla lukemilla. EX-124 kutoskoneella (diisseli) hörppäsi vuonn yks ja kivi 1,5 l vaihtovälillä.
Mersulla mennään jopa kirkkoon!
CLK 320 - MUSTA
S211 220 CDI A 2006
CLK 320 - MUSTA
S211 220 CDI A 2006
- Pekka Kaleva
- Vakiokalustoa
- Viestit: 334
- Liittynyt: To 31.03.2005 22:10
- Paikkakunta: Numminen
- Viesti:
220CDI - W211 - facelift 2006
Olenko katsonut tehot pieleen, kun myynti-ilmoituksissa 150 hv, mutta Mercefreaken sivuilla 170hv.
W211 E 220 CDI
Antall sylindre 4 (rekke)
Antall ventiler 16
Slagvolum 2148 cm3
Kompresjon 17,5
Effekt 170 HK ved 3800 o./min.
Miten on oikeasti?
W211 E 220 CDI
Antall sylindre 4 (rekke)
Antall ventiler 16
Slagvolum 2148 cm3
Kompresjon 17,5
Effekt 170 HK ved 3800 o./min.
Miten on oikeasti?
Mersulla mennään jopa kirkkoon!
CLK 320 - MUSTA
S211 220 CDI A 2006
CLK 320 - MUSTA
S211 220 CDI A 2006
Hiljaisuus
Ainakin itselle oli suuri yllätys fl:n hiljaisuus, tosi iso ero aiempaan (vm.04). Kannattaa käydä ajamassa molemmat ja todeta tilanne.
Re: Hiljaisuus
Niinkö paljon ne erilaiset puskurit vaikuttavat ääniin? Ihan oikeasti, näytä mikä äänieristykseen vaikuttava osa on erilainen faceliftissä?Wolsu kirjoitti:Ainakin itselle oli suuri yllätys fl:n hiljaisuus, tosi iso ero aiempaan (vm.04). Kannattaa käydä ajamassa molemmat ja todeta tilanne.
Eiköhän kyse ole ollut renkaista, tai sitten E200CDI ja E500 sattuivat vertailuun. Ajokilometreistäkin voi tulla vähän eroa jos toisen nivelet lonksuvat ja toisen ei.
Re: Hiljaisuus
Mulle sanottiin huollossa, että tässä -05 mallisessa CDI-koneessa on jo parempi äänieristys kuin -04 vuosimallisessa.. Tiedä häntä, kun en ole päässyt vertaamaan, mutta tuossa ei ainakaan hyttiin sellaista diesel-moottorin nakutusta kuule yhtään.DBFI kirjoitti:Niinkö paljon ne erilaiset puskurit vaikuttavat ääniin? Ihan oikeasti, näytä mikä äänieristykseen vaikuttava osa on erilainen faceliftissä?Wolsu kirjoitti:Ainakin itselle oli suuri yllätys fl:n hiljaisuus, tosi iso ero aiempaan (vm.04). Kannattaa käydä ajamassa molemmat ja todeta tilanne.
Eiköhän kyse ole ollut renkaista, tai sitten E200CDI ja E500 sattuivat vertailuun. Ajokilometreistäkin voi tulla vähän eroa jos toisen nivelet lonksuvat ja toisen ei.
E220CDI 2013 (w212 fl)
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
Re: Hiljaisuus
4-pyttyisessä kuluu, ainakin kiihdyttäessä...arto79 kirjoitti:DBFI kirjoitti:Wolsu kirjoitti:
Mulle sanottiin huollossa, että tässä -05 mallisessa CDI-koneessa on jo parempi äänieristys kuin -04 vuosimallisessa.. Tiedä häntä, kun en ole päässyt vertaamaan, mutta tuossa ei ainakaan hyttiin sellaista diesel-moottorin nakutusta kuule yhtään.
Re: Hiljaisuus
En ole kyllä tarkistanut mutta olisikohan enemminkin itse koneessa eroja, pietso-suuttimet, jotain tasapainoakseleita ja mitä noita nyt on ajan mittaan tullut?RikuK kirjoitti:arto79 kirjoitti:DBFI kirjoitti:4-pyttyisessä kuluu, ainakin kiihdyttäessä...Wolsu kirjoitti:
Mulle sanottiin huollossa, että tässä -05 mallisessa CDI-koneessa on jo parempi äänieristys kuin -04 vuosimallisessa.. Tiedä häntä, kun en ole päässyt vertaamaan, mutta tuossa ei ainakaan hyttiin sellaista diesel-moottorin nakutusta kuule yhtään.
- Pekka Kaleva
- Vakiokalustoa
- Viestit: 334
- Liittynyt: To 31.03.2005 22:10
- Paikkakunta: Numminen
- Viesti:
Re: Hiljaisuus
En tiedä ovatko sitten lisäilleet jonnekkin äänieristeitä, mutta oma subjektiivinen tuntemukseni on, että fl on selvästi hiljaisempi(rengasmelu). Niin ja mallit olivat e270 classic ja e280 avantgarde molemmat dieseleitä. Avantti vieläpä leveämmillä 245 ja profiililtaan matalammilla 45 renkailla. Joten kannattaa käydä molemmilla kojeajolla.DBFI kirjoitti:Niinkö paljon ne erilaiset puskurit vaikuttavat ääniin? Ihan oikeasti, näytä mikä äänieristykseen vaikuttava osa on erilainen faceliftissä?Wolsu kirjoitti:Ainakin itselle oli suuri yllätys fl:n hiljaisuus, tosi iso ero aiempaan (vm.04). Kannattaa käydä ajamassa molemmat ja todeta tilanne.
Eiköhän kyse ole ollut renkaista, tai sitten E200CDI ja E500 sattuivat vertailuun. Ajokilometreistäkin voi tulla vähän eroa jos toisen nivelet lonksuvat ja toisen ei.
- Pekka Kaleva
- Vakiokalustoa
- Viestit: 334
- Liittynyt: To 31.03.2005 22:10
- Paikkakunta: Numminen
- Viesti:
Nyt Touran-malli varattu eli farmari. 220Cdi mallia 2007,otettu käyttöön 2006/9. Kilsat 295tkm, SBC-jarrut, mutta ei ongelmaa takuun piirissä. Tehot 149hv, voidaan päivittää lastulla.
EDIT > 17.5 eli eilen kävin katsomassa Marsun ja oli kuin luvattu. Extrana ostin uudet Avantgarde vanteet ja lastun. Ei oikein pysy nahoissaan kun pari yötä joutuu odottamaan luovutusta. Myyjä oli M-kirjaimella mersumies ja kysymyksiin tuli selvät vastaukset. Saan vielä auton huollettuna eli ei muuta kuin tiukkaa ajoa.
Suurimmat huolenaiheet olivat SBC-jarrut > keskusyksikön sähkömoottorista menee hiilet. Veho korvannut nämä hienosti ja yksityisajolla kestää mainiosti.
Vaihdelaatikon turbiini > kestää kun öljyt ja suodatin vaihdetaan.
EDIT > 17.5 eli eilen kävin katsomassa Marsun ja oli kuin luvattu. Extrana ostin uudet Avantgarde vanteet ja lastun. Ei oikein pysy nahoissaan kun pari yötä joutuu odottamaan luovutusta. Myyjä oli M-kirjaimella mersumies ja kysymyksiin tuli selvät vastaukset. Saan vielä auton huollettuna eli ei muuta kuin tiukkaa ajoa.
Suurimmat huolenaiheet olivat SBC-jarrut > keskusyksikön sähkömoottorista menee hiilet. Veho korvannut nämä hienosti ja yksityisajolla kestää mainiosti.
Vaihdelaatikon turbiini > kestää kun öljyt ja suodatin vaihdetaan.
Mersulla mennään jopa kirkkoon!
CLK 320 - MUSTA
S211 220 CDI A 2006
CLK 320 - MUSTA
S211 220 CDI A 2006