W 211, uskallanko ostaa???
W 211, uskallanko ostaa???
Yhden Mersun kokemuksella (tällä hetkellä VAG) kiinnostaa W 211... Mahtaako olla mitään perää siinä että vm 2003 asti pitää olla hiukan varovainen mutta 2004 eteenpäin alkavat olla jo lähellä VAG yhtymän tasoa laadussa???
Auto sinällään on minusta hieno, mutta ihan oikeesti hirvittää kaverien kokemukset esim 1999-2001 E-malleista...
Auto sinällään on minusta hieno, mutta ihan oikeesti hirvittää kaverien kokemukset esim 1999-2001 E-malleista...
Mitä, ei kai ne 2004 uudemmatkaan mihinkään vag tasolle sentään ole huonontuneet.
Itsellä myös tällä hetkellä vag tuotos, uudesta vuoden ollut, ongelmia on riittänyt.
Tarkoitus palata Mersuun joten kiinnostaisi kommentit 270 CDI koneisista, onko jotain tyypillisiä vikoja (suutin vuodot ?) pitäisikö jotain tarkastaa. ilmeisesti automaateissa ollut myös jotain ?
Itsellä myös tällä hetkellä vag tuotos, uudesta vuoden ollut, ongelmia on riittänyt.
Tarkoitus palata Mersuun joten kiinnostaisi kommentit 270 CDI koneisista, onko jotain tyypillisiä vikoja (suutin vuodot ?) pitäisikö jotain tarkastaa. ilmeisesti automaateissa ollut myös jotain ?
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- pastori paholainen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 152
- Liittynyt: Ti 01.03.2005 19:03
- Paikkakunta: etelä pohjanmaa
Joo, kuulostaa siltä että . ..VAG you 

mb 200d - 93
mb 220 cdi -01
yamaha xv se 1000 midnight special -86
fordson major- 58
---------------------------
ex:
mb e300 tdt -96 ( 124)
mb 190e sportline -91
mb 123 240d -79
ford mustang -70 ht 351cid cleveland 4v
chevrolet sportside -89 350cid
volvoja, opeleita, japseja,....monia muita
mb 220 cdi -01
yamaha xv se 1000 midnight special -86
fordson major- 58
---------------------------
ex:
mb e300 tdt -96 ( 124)
mb 190e sportline -91
mb 123 240d -79
ford mustang -70 ht 351cid cleveland 4v
chevrolet sportside -89 350cid
volvoja, opeleita, japseja,....monia muita
Minulla ei ole pahaa sanottavaa 270:stä, ainakaan toistaiseksiJuKoS kirjoitti:Mitä, ei kai ne 2004 uudemmatkaan mihinkään vag tasolle sentään ole huonontuneet.
Itsellä myös tällä hetkellä vag tuotos, uudesta vuoden ollut, ongelmia on riittänyt.
Tarkoitus palata Mersuun joten kiinnostaisi kommentit 270 CDI koneisista, onko jotain tyypillisiä vikoja (suutin vuodot ?) pitäisikö jotain tarkastaa. ilmeisesti automaateissa ollut myös jotain ?

Yleisesti vois sanoa, että nykyisin autot on muuttuneet niin teknisiksi värkeiksi että ongelmia on kaikilla (sähköiset moottorin ohjaukset, sähköiset automaattilaatikot, antureilla mitataan/ohjataan mitä ihmeellisimpiä asioita) ==> on miljoona paikkaa enemmän mahdollista mennä rikki kuin "ennen vanhaan". Ja yhä vähemmän voi korjata itse ==> korjaamoreissuja tulee väkisin enemmän !
Oma selkein huomio mersun laadussa on nivelien lyhentynyt kestoikä. Ennenvanhaan ajettiin 200-300 tkm ensiasennusnivelillä, nyt vaihdetaan ensimmäisiä joskun jo 100 tkm paikkeilla. Voimalinja (moottori, vaihteisto, perä) tuntuu edelleen kestävän ja W211 mallissa myös korikin hyvin (320 tkm ja 6 v. ==> täysin ruosteeton enkä ole mitenkään ihmeellisesti pitänyt). Mersun ero moneen muuhun autoon on se, että siitä vielä 500 tkm ajettunakin saa hiljaisen ja hyvin käyttäytyvä kun vaihtaa hieman kuluvia osia alustassa uuteen.
Mersu-putki: 1.700.000 km ja lisää tulee
200D -67, 220D W115 -72, 220D W123 -77, 200D W124 -86, 200D W124 -90, 300D W124 -90, E 270 CDI W210 -00, E 270 CDI W211 -02, E 220 CDI W211 -06, E 220 CDI W212 -09, E 220 CDI W212 -14, GLC 250d -16
200D -67, 220D W115 -72, 220D W123 -77, 200D W124 -86, 200D W124 -90, 300D W124 -90, E 270 CDI W210 -00, E 270 CDI W211 -02, E 220 CDI W211 -06, E 220 CDI W212 -09, E 220 CDI W212 -14, GLC 250d -16
Epäilyttää kans suuresti tuon W211 osto, kun on tällanen periaate että "vieraat ei roplaa mun vehjettä" niin miten tollasen pito oiken onnistuu?
W210 kanssa ei ole ollut niin mitään ongelmaa tuossa asiassa ja on vielä pelannutkin niinkuin vanhemmatkin versiot. W211 sähköjärjestelmä on hiukka kehittyneempi ja sen takia vaikeampi tapaus. Laadussa ei ole ainakaan parannusta jos katsotaan vanhempia kuin 2005 malleja.
Pystyykö tollasen kanssa itse painimaan ilman Vehon apuja? Kun W210:lle voi vielä tehdä kaiken itse ja vieläpä edullisesti niin kynnys on melko korkea hankkia W211:ta. Vai onko ennakkoluuloni turha?
W210 kanssa ei ole ollut niin mitään ongelmaa tuossa asiassa ja on vielä pelannutkin niinkuin vanhemmatkin versiot. W211 sähköjärjestelmä on hiukka kehittyneempi ja sen takia vaikeampi tapaus. Laadussa ei ole ainakaan parannusta jos katsotaan vanhempia kuin 2005 malleja.
Pystyykö tollasen kanssa itse painimaan ilman Vehon apuja? Kun W210:lle voi vielä tehdä kaiken itse ja vieläpä edullisesti niin kynnys on melko korkea hankkia W211:ta. Vai onko ennakkoluuloni turha?

Osta pois. Käsiteltävyys on huonompi kuin VAG-perheen tuotteissa, mutta auton kestävyys huomattavasti parempi. Sisämateriaalien laatu on muuten yhtä hyvää, paitsi kangas on Mersuissa kestävämpää (tosin kuka muu hullu ostaa autoa kangaspenkeillä, paitsi minä
)
Itse v*ttuunnuin 10 vuoden jälkeen VAG:n autoihin, koska varsinkin Audihan on perinteisesti aina "vähän nuhassa". Korkean tekniikkansa takia aina joku järjettömän hintainen vitkutin oli hajalla ja seurauksena jääkaapissa loisti pelkkä valo taas seuraavan kuukauden. Yhdelläkään VAG:n autolla en ole onnistunut ajamaan yli 150 tkm, koska ne ovat olleet silloin jo siinä kunnossa, että ne on pitänyt jättää autoliikkeen pihaan ja juosta lujaa pakoon. Nykyisessä autossa oli ostaessa yli 200 tkm ja se oli kuin uusi.
Lisäksi Mersu imailee polttonestettä huomattavasti vähemmän ainakin tällä diesel-puolella ja dieselistä, jos on kyse niin ainoa oikea ja luotettava diesel-kone on Mersu.
Ainoa negatiivinen asia näissä uusissa W211 mallin Mersuissa on se, että naapuri-kateellisuus-mittarilla mitattuna et tiedä siitä asiasta vielä mitään. Audilla ajaessa sai nyrpistelyjä vain Avensis -kuskeilta, mutta Mersun ostaessa työkaveritkin lakkaavat puhumasta sinulle. Niin syvälle ihmismielen pimeisiin sopukoihin on iskostunut käsitys, että tuon alitehoisen diesel-koneen omaavan vanhan taksin (takapenkille oksennettu?
) omistavan henkilön täytyy olla vähintään lapsensyöjäporvari, joka nauraa minun Nissan Almeralleni liikennevaloissa, joihin jää Mersumiehen lähtiessä pyörimään vain köyhille kitkerä konjakkipieru ja kilo kolikoita.
Ps. No okei, on pihassa vielä yksi VAG:n kiesi, mutta sekin lähtee siitä kesällä, kun ns. merkkivieroitus on kokonaan ohi.
Pps. Niin ja terveisiä Audiclubin foorumille.

Itse v*ttuunnuin 10 vuoden jälkeen VAG:n autoihin, koska varsinkin Audihan on perinteisesti aina "vähän nuhassa". Korkean tekniikkansa takia aina joku järjettömän hintainen vitkutin oli hajalla ja seurauksena jääkaapissa loisti pelkkä valo taas seuraavan kuukauden. Yhdelläkään VAG:n autolla en ole onnistunut ajamaan yli 150 tkm, koska ne ovat olleet silloin jo siinä kunnossa, että ne on pitänyt jättää autoliikkeen pihaan ja juosta lujaa pakoon. Nykyisessä autossa oli ostaessa yli 200 tkm ja se oli kuin uusi.
Lisäksi Mersu imailee polttonestettä huomattavasti vähemmän ainakin tällä diesel-puolella ja dieselistä, jos on kyse niin ainoa oikea ja luotettava diesel-kone on Mersu.
Ainoa negatiivinen asia näissä uusissa W211 mallin Mersuissa on se, että naapuri-kateellisuus-mittarilla mitattuna et tiedä siitä asiasta vielä mitään. Audilla ajaessa sai nyrpistelyjä vain Avensis -kuskeilta, mutta Mersun ostaessa työkaveritkin lakkaavat puhumasta sinulle. Niin syvälle ihmismielen pimeisiin sopukoihin on iskostunut käsitys, että tuon alitehoisen diesel-koneen omaavan vanhan taksin (takapenkille oksennettu?

Ps. No okei, on pihassa vielä yksi VAG:n kiesi, mutta sekin lähtee siitä kesällä, kun ns. merkkivieroitus on kokonaan ohi.
Pps. Niin ja terveisiä Audiclubin foorumille.
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
No perhana, kun meinaa noi tosiasiat aina välillä unohtua ku pyörii liikaa omissa oloissa. Kiitoksia kovasti, tämä helpotti ahdistunutta mieltä.
Olin jo "worst-case-scenariossani" ajatellut vaihtaa merkkiä ja jättää vaimon aakkosen siten ainoaksi Mersu-edustajaksi perheessämme, mutta täytyy näköjään faktojen myötä nöyrtyä Käyttöauton (Vehon) asiakkaaksi.
Olin jo "worst-case-scenariossani" ajatellut vaihtaa merkkiä ja jättää vaimon aakkosen siten ainoaksi Mersu-edustajaksi perheessämme, mutta täytyy näköjään faktojen myötä nöyrtyä Käyttöauton (Vehon) asiakkaaksi.

.
Ei, barton moottoreissa ole oikeastaan mitään "oikeata" eroa tuohon nykyiseesikään verrattuna.
Eikä voimansiirrossakaan.
Lähes kaikki alipainejutut on muuttuneet sähköisiksi.
Onko se hyvä, vai huono, sitä en osaa sanoa.
Sähkön määrä on kyllä lisääntynyt.
Ei kuitenkaan vieläkään mitään rakettitekniikkaa.
Ei, barton moottoreissa ole oikeastaan mitään "oikeata" eroa tuohon nykyiseesikään verrattuna.
Eikä voimansiirrossakaan.
Lähes kaikki alipainejutut on muuttuneet sähköisiksi.
Onko se hyvä, vai huono, sitä en osaa sanoa.
Sähkön määrä on kyllä lisääntynyt.
Ei kuitenkaan vieläkään mitään rakettitekniikkaa.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
w211 200cdi A USKALLANKO OSTAA "MINÄ AINAKIN USKALSIN&q
Ostin w211 200 cdi A vm2003 Ajettu ostohetkellä 235 000km(2006 syksyllä)
Nyt ajettu vähän yli 260 000km.TOIMINUT hyvin koko ajan.
Korjaukset. Vaihdettu termostaatti. Lämmöt ei noussut kun 60 asteeseen
nyt (uusi termostaatti 92 asteinen) nousee noin 90 asteeseen.
Katsastukseen yläpallonivelet jotka kyllä oli turhan kalliit yli 700e itse vaihdettuna.Mitään muuta ei normi huoltojen lisäksi ole tehty.
Toistaiseksi ainakin olen tyytyväinen w211.
On mulla 3 mersu yhdestäkän aikaisemmasta ei pahaa sanottavaa.
Nyt ajettu vähän yli 260 000km.TOIMINUT hyvin koko ajan.
Korjaukset. Vaihdettu termostaatti. Lämmöt ei noussut kun 60 asteeseen
nyt (uusi termostaatti 92 asteinen) nousee noin 90 asteeseen.
Katsastukseen yläpallonivelet jotka kyllä oli turhan kalliit yli 700e itse vaihdettuna.Mitään muuta ei normi huoltojen lisäksi ole tehty.
Toistaiseksi ainakin olen tyytyväinen w211.
On mulla 3 mersu yhdestäkän aikaisemmasta ei pahaa sanottavaa.
Passa recall
PASSAT RECALL Volkswagen is recalling some 410,000 Passat sedans sold in the United States due to potential problems with heat shields and fuel line components, the German automaker said Friday. Volkwagen said it would voluntarily recall all gasoline-powered Passats it had sold from the 1999 through 2005 model years for inspection and possible repair. The wide recall marks a setback for VW at a time when it has set ambitious targets for growth in the United States market and is considering building a new auto plant in North America.
http://biz.yahoo.com/nytimes/080405/119 ... html?.v=10
http://biz.yahoo.com/nytimes/080405/119 ... html?.v=10
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Re: w211 200cdi A USKALLANKO OSTAA "MINÄ AINAKIN USKALS
Tähän mennessä (reilu vuosi ja 15t km, yht. ajettu vajaat 80t):Uolevi kirjoitti:Ostin w211 200 cdi A vm2003 Ajettu ostohetkellä 235 000km(2006 syksyllä)
Nyt ajettu vähän yli 260 000km.TOIMINUT hyvin koko ajan.
Korjaukset. Vaihdettu termostaatti. Lämmöt ei noussut kun 60 asteeseen
nyt (uusi termostaatti 92 asteinen) nousee noin 90 asteeseen.
Katsastukseen yläpallonivelet jotka kyllä oli turhan kalliit yli 700e itse vaihdettuna.Mitään muuta ei normi huoltojen lisäksi ole tehty.
Toistaiseksi ainakin olen tyytyväinen w211.
On mulla 3 mersu yhdestäkän aikaisemmasta ei pahaa sanottavaa.
- Pari parkkitutkan anturia
- Laturi(!)
- Vetokoukun suojakumitötterö
- Lämmityslaitteen alempi näppäimistömoduuli (purki kerran akun)
- Akkuvahdin softan säätämistä pari kertaa (ei oikein antanut Webaston olla päällä)
Eli ei ihan mikään luotettavuuden riemuvoitto. Onneksi on huolenpitosopimus. Herttoniemen Veholla tuntuu myös hommat pelaavan hyvin.
Muuten olen ollut tyytyväinen, farkun takaloosteriin mahtuu mitä vain ja ilmajousilla kelpaa kellua. Taksimersulook on myös ihan pop mulle.
harri
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
Juuri tuo se eniten huolestuttaakin. En pääse enää 211:sen sähköjärjestelmään "käsiksi". Se on nimittäin paljon vaikeampi tapaus kuin 210:n systeemi. Ja jos et pysty kommunikoimaan auton tietokoneiden kanssa niin ainoa vaihtoehto on kommunikoida sitten Vehon tiskin yli.tuikku kirjoitti:.
Ei, barton moottoreissa ole oikeastaan mitään "oikeata" eroa tuohon nykyiseesikään verrattuna.
Eikä voimansiirrossakaan.
Lähes kaikki alipainejutut on muuttuneet sähköisiksi.
Onko se hyvä, vai huono, sitä en osaa sanoa.
Sähkön määrä on kyllä lisääntynyt.
Ei kuitenkaan vieläkään mitään rakettitekniikkaa.
Re: w211 200cdi A USKALLANKO OSTAA "MINÄ AINAKIN USKALS
Tänään kärry isossa huollossa, ja vaihtoon menee kaikenmaailman kulutusosien (mm. 16 kpl sytytystulppia, öljyt, suodattimet) lisäksi väljä ala- ja yläpallonivel. Ihmettelinkin miksi kesärenkailla mentiin uria pitkin niin hanakasti. Vehon sälli totesi että kolmen tonnin rasti jos itse olisit maksumiehenä. Navigoinnin DVD:kin tuntuu tulevan mukaan.harriba kirjoitti: Tähän mennessä (reilu vuosi ja 15t km, yht. ajettu vajaat 80t):
- Pari parkkitutkan anturia
- Laturi(!)
- Vetokoukun suojakumitötterö
- Lämmityslaitteen alempi näppäimistömoduuli (purki kerran akun)
- Akkuvahdin softan säätämistä pari kertaa (ei oikein antanut Webaston olla päällä)
Edellisessä Mersussa kesti sentään nivelet ja laturit yli 80 tuusaa.
harri
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
Niin no, mitä tuokin sitten tarkoittaa... Ainakin mun Bemareissa öljyjen lisäksi huolto-ohjelmassa oli jäähdytys- ja jarrunesteiden vaihtoja, suodattimet, tulpat jne. jne. sälät huolto-ohjelmassa. Tämän lisäksi käytiin ko. huollon tarkistuslista läpi. Isommassa huollossa lista on pidempi, ja jos/kun löytyy vaihtokunnossa olevia osia ne vaihdetaan riippumatta siitä mitä huolto-ohjelma sanoo.e320 kirjoitti:Taksisuharit kertoivat sellaista Essonbaarijuttua ettei Bemarilla olisi ns. huolto-ohjelmaa lainkaan vaan vain öljyhuollot.
Ja niissäkin kesti alustan nivelet yli 80t km

harri
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
- Pekka Kaleva
- Vakiokalustoa
- Viestit: 334
- Liittynyt: To 31.03.2005 22:10
- Paikkakunta: Numminen
- Viesti:
USKALSIN OSTAA!!
Moi, 2-3 vuotta odotellut ja aprikoinut. Nyt kävin hakemassa huolletun ja samalla lastutetun S211. Tuli ajettua kotiin perhe mukana ja talvirenkaat kontissa. Hienosti kulki ja kulutus oli kotona 5,8L/100km. Moottoritietä reippaasti ja matkaa kertyi 120km. Puutelistalla keskikyynärnojan aukaisu "kolmio", yksi kolmesta kiinnikkeestä rikki. Taakse muovinen/kuminen kontin suojakaukalo. Nyt sain muksut nukkumaan ja pääsen yksin kokeilemaan, miten liikkuu piristettynä. Palailen;)
Mersulla mennään jopa kirkkoon!
CLK 320 - MUSTA
S211 220 CDI A 2006
CLK 320 - MUSTA
S211 220 CDI A 2006
- Pekka Kaleva
- Vakiokalustoa
- Viestit: 334
- Liittynyt: To 31.03.2005 22:10
- Paikkakunta: Numminen
- Viesti:
Kommentteja auton korista ekan käsinpesun jälkeen:
Ainoat näkyvät maalivirheet löytyivät takaluukusta. Farmari malleissa maali lähtee reunoista palasina irti. Semmoisia 3-4 mm kokoisia läikkiä ja pohjamaali tulee näkyville. Sedanissa ei vastaavaa ongelmaa, luukku alumiinia. Luukusta otettu kuvat ja toimitettu maahantuojalle. Jos ei tullut muutoksia käytäntöön, niin auto menee maahantuojan piikkiin maalarille. Autossa kurasuojat lokareissa, helmat hienossa kunnossa ja pysyvät kun pyöristä ei lennä kuraa.
Kori kestänyt ulkoisesti erittäin hyvänä 2v/300Tkm. Korin puolesta uskaltaa jopa tehdä varauksen puhelimitse.
ps. rauhallisella ajolla kulutus näyttää jopa 5,2L/100km. Tänään eka kokoinen ajopäivä ja paljon ajeltu. Koeajaneet kehuneet ajettavuutta, pieniä moitteita tahmeasta ohjauksesta. Valmistaja pitää kiinni perinteistä, mutta valittelijoille todetaan että parametriohjauksen saa lisähinnalla.
Ainoat näkyvät maalivirheet löytyivät takaluukusta. Farmari malleissa maali lähtee reunoista palasina irti. Semmoisia 3-4 mm kokoisia läikkiä ja pohjamaali tulee näkyville. Sedanissa ei vastaavaa ongelmaa, luukku alumiinia. Luukusta otettu kuvat ja toimitettu maahantuojalle. Jos ei tullut muutoksia käytäntöön, niin auto menee maahantuojan piikkiin maalarille. Autossa kurasuojat lokareissa, helmat hienossa kunnossa ja pysyvät kun pyöristä ei lennä kuraa.
Kori kestänyt ulkoisesti erittäin hyvänä 2v/300Tkm. Korin puolesta uskaltaa jopa tehdä varauksen puhelimitse.
ps. rauhallisella ajolla kulutus näyttää jopa 5,2L/100km. Tänään eka kokoinen ajopäivä ja paljon ajeltu. Koeajaneet kehuneet ajettavuutta, pieniä moitteita tahmeasta ohjauksesta. Valmistaja pitää kiinni perinteistä, mutta valittelijoille todetaan että parametriohjauksen saa lisähinnalla.
Mersulla mennään jopa kirkkoon!
CLK 320 - MUSTA
S211 220 CDI A 2006
CLK 320 - MUSTA
S211 220 CDI A 2006
- Pekka Kaleva
- Vakiokalustoa
- Viestit: 334
- Liittynyt: To 31.03.2005 22:10
- Paikkakunta: Numminen
- Viesti: