Sen tiedänkin,että 2-3 vaihdon luistoon löytyy korjaus sarja,mutta tietääkö kukaan onko 3-4 luistoon samanlainen jousi sarja ja missä tuo 3-4 jousi hässäkkä on,jos jollakin sattuu olemaan laatikko irrallaan,niin kävis kattomassa ihan mielenkiinnosta,mulla eka vaihto tahtoo olla vähän hidas kylmänä,mutta lämpimänä vaihtaa niin kuin pitääkin,laatikon öljyt ja suodatin on vasta vaihdettu.
Paineita jos nostaa,niin paranee,mutta sitten muut vaihdot on liian teräviä...
Muistelen, että sama jousi käy 3-4-vaihtoa ohjaamaan. Aiheesta on täällä keskusteltu monet kerrat, joten nopeiten löydät haluamasi tiedon käyttämällä hakua.
Niin on kyllä 2-3 vaihteiden osalta,mikä lienee yleisin vika,mutta juuri tuosta 3-4 vaihdosta ei ole ollut pahemmin puhetta ainakaan tuon jousen sopivuudesta.
touhottaja kirjoitti:kolmonen on yhellä levy kasalla eli ensimmäinen levy kasa ja nelonen on kahella levy kasalla eli ensimmäinen ja toinen levykasa lootassa
Eli,jos haluaa nelosen kuntoon,niin pitää vissiin vaihtaa sitten molempien levyjen alle jousisatsit?
olipas mielenkiintoinen kuva.tuon mukaanhan laatikon voi määrittää lähteen joko ykkösellä tai kakkosella.
autot
126vm 85 2.8se automaatti
190 vm 91 1.8 automaatti
124 vm 86 2.0 diesel ex taksi osiksi
124 vm 87 2.0 diesel myös osiksi
nykyään nissan laurel vm90 rd28
vois suunnitella jos tuon ässän muuttais lähteen ykkösellä,vai onkohan niin lyhyt pykälä ettei oo mitään hyötyä.
autot
126vm 85 2.8se automaatti
190 vm 91 1.8 automaatti
124 vm 86 2.0 diesel ex taksi osiksi
124 vm 87 2.0 diesel myös osiksi
nykyään nissan laurel vm90 rd28
autot
126vm 85 2.8se automaatti
190 vm 91 1.8 automaatti
124 vm 86 2.0 diesel ex taksi osiksi
124 vm 87 2.0 diesel myös osiksi
nykyään nissan laurel vm90 rd28
Pirhana,jos oikein ymmärsin kuvaa,niin tuossakin oli kyseessä pelkkä 2-3 vaihteiden härpäkkeet,panttaako joku tietoa vai eikö kukaan tosiaan ole vaihtanut nelosen varaajan jousta?
touhottaja kirjoitti:kyllähän ässä lähtee ykkösellä AINA
No se on sitten tosi lyhyt pykälä.
autot
126vm 85 2.8se automaatti
190 vm 91 1.8 automaatti
124 vm 86 2.0 diesel ex taksi osiksi
124 vm 87 2.0 diesel myös osiksi
nykyään nissan laurel vm90 rd28
touhottaja kirjoitti:kyllähän ässä lähtee ykkösellä AINA
No se on sitten tosi lyhyt pykälä.
niinhän se on, se potkasee vaan kotteron liikkeelle ja tökkää kakkosen melkein heti paitsi kaasu pohjassa
Potkaisee on hyvä sana.
Ilmeisesti secin on joku muuttanut toimimaan niin, että ainoastaan D:llä lähtee kakkosella, muilla ykkösellä.
Ihan kiva, jos tarvitsee poistua.
Pirhana,jos oikein ymmärsin kuvaa,niin tuossakin oli kyseessä pelkkä 2-3 vaihteiden härpäkkeet,panttaako joku tietoa vai eikö kukaan tosiaan ole vaihtanut nelosen varaajan jousta? [/quote]
Kuva löytyy sitä tarvitseville. En vaan tällä koneella voi laittaa kuvaa jakoon mutta ilmoitusta kehiin niin laitan kuvan yv:nä Joku voi sit laittaa sen.
Jari Ke kirjoitti:Pirhana,jos oikein ymmärsin kuvaa,niin tuossakin oli kyseessä pelkkä 2-3 vaihteiden härpäkkeet,panttaako joku tietoa vai eikö kukaan tosiaan ole vaihtanut nelosen varaajan jousta?
Kuva löytyy sitä tarvitseville. En vaan tällä koneella voi laittaa kuvaa jakoon mutta ilmoitusta kehiin niin laitan kuvan yv:nä Joku voi sit laittaa sen.[/quote]
kyllä se kuvat on kolmoselta neloselle ja takasin kolmoselle
siellähän lukee oikein, kun kallistaa päätä, valitettavasti en saanut käännettyä kuvaa oikeeseen asentoon
Kiitosta Jari Ke,tuli sähköpostiin kuva ja näyttäs olevan tuo 4:en paineenvaraaja vastakkaisella puolella laatikkoa,laittasin kuvan tännekin,mutta oli jostain syystä semmonen tiedosto,että windows ei osannut käsitellä sitä?Mikäli ymmärsin kuvasta jotakin,niin ei tainnut olla samanlainen jousi tuo nelosen paketti.
Ei ole mulle tuo mersun loota millään tavalla tuttu,eli kun ottaa öljypohjan pois,niin miltä kantilta tuo kolmosen varaaja/jousipaketti löytyy,sitten voisi löytyä myös tuo nelosen(taisi ne kannetkin olla hieman erilaiset)
daerok kirjoitti:Kiitosta Jari Ke,tuli sähköpostiin kuva ja näyttäs olevan tuo 4:en paineenvaraaja vastakkaisella puolella laatikkoa,laittasin kuvan tännekin,mutta oli jostain syystä semmonen tiedosto,että windows ei osannut käsitellä sitä?Mikäli ymmärsin kuvasta jotakin,niin ei tainnut olla samanlainen jousi tuo nelosen paketti.
Ei ole mulle tuo mersun loota millään tavalla tuttu,eli kun ottaa öljypohjan pois,niin miltä kantilta tuo kolmosen varaaja/jousipaketti löytyy,sitten voisi löytyä myös tuo nelosen(taisi ne kannetkin olla hieman erilaiset)
Tässä hyviä kuvia kilpan nimimerkiltä. Nuo kannet ovat muodoltaan erilaiset joten siitäkin voi päätellä kun ö-pohja on pois paikoiltaan. Kun oot rempan tehny niin laita palautetta kuinka vaikutti
Tässäpä tämä Jari Ke:n lähettämä kuva,tuo nelosen varaaja jousineen on kuvassa osa numero 18,eikös jousi paketti näytä hieman erilaiselta,voisiko tuota jousta vaan venyttää,kun on niin pienestä mulla tuo luisto kiinni,eli jos kylmänäkin kiihdyttää reilusti ja höllää vähän kaasua niin luistoa ei tapahdu?
daerok kirjoitti:Kiitosta Jari Ke,tuli sähköpostiin kuva ja näyttäs olevan tuo 4:en paineenvaraaja vastakkaisella puolella laatikkoa,laittasin kuvan tännekin,mutta oli jostain syystä semmonen tiedosto,että windows ei osannut käsitellä sitä?Mikäli ymmärsin kuvasta jotakin,niin ei tainnut olla samanlainen jousi tuo nelosen paketti.
Ei ole mulle tuo mersun loota millään tavalla tuttu,eli kun ottaa öljypohjan pois,niin miltä kantilta tuo kolmosen varaaja/jousipaketti löytyy,sitten voisi löytyä myös tuo nelosen(taisi ne kannetkin olla hieman erilaiset)
Tässä hyviä kuvia kilpan nimimerkiltä. Nuo kannet ovat muodoltaan erilaiset joten siitäkin voi päätellä kun ö-pohja on pois paikoiltaan. Kun oot rempan tehny niin laita palautetta kuinka vaikutti
Tuo linkki mulla oli jo tuolla ylempänä,siinä ei nelosen varaajaa löydy,vaan se löytynee laatikon vasemmalta puolen suurinpiirtein vastaavassa kohdassa,korjatkaa jos olen väärässä,kesälomalla meinasin ajaa ässän pukeille ja alkaa tutkimaan tilannetta,toivottavasti löytyy tuo nelosenkin jousisatsi veholta(täytyyhän sieltä löytyä)edullisesti,samalla kannattaa varmaan vaihdella tuokin kolmosen korjaussarja,vaikkei vikaa olekaan,kun kerta öljypohja on auki,nimittäin saattaa käydä niin,että kun nelonen alkaa toimia niin kuin pitääkin,rupeaa 2- kolmonen väli oireilemaan. Palataan astialle....