Samoilla linjoilla ollaan "eepi":n kanssa..kunnolla maahan, kapeemmat ja matalemmat kumit ja kenties aavistuksen tummemman harmaa sävy vanteisiin ..ei kuitenkaan mikään grafiitin harmaa
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Jouns kirjoitti:Samoilla linjoilla ollaan "eepi":n kanssa..kunnolla maahan, kapeemmat ja matalemmat kumit ja kenties aavistuksen tummemman harmaa sävy vanteisiin ..ei kuitenkaan mikään grafiitin harmaa
Ens viikolla auto menee lähemmäs maata, ilmaa aivan liikaa kaaren ja renkaan välissä. Vanteet kyllä pitäs olla eri värillä, just vaan maalattu. Mutta täytyy ne varmasti uudestaan maalata. Tummennukset varmaan tulee myös uudestaan, jollain haaleella tummennuksella sivut ja takalasi.
-Jack- kirjoitti:Kyllä teki paljon ilmettä pelkästään pelti ja kontinluukku.. Muutenkin kyllä varsin onnistunut.
kyllähän auto muuttui kertaheitolla paljon uudemman näköiseksi pelkällä konepellillä ja takaluukulla. myös törmäyssuojien maalaus koriin väriin toi paljon uutta ilmettä.
on tullu tehtyä tuossa kauppaa rh zw-1 koottavista vanteista. Sais viimeinkin tuohon ne huulivanteet, mitä jo toivonut pitkään. Eikä noilla 18" saa tarpeeksi matalaksi tuota autoa kuin haluaisin joten ne 17" vois olla se oikea. Ja nämä kyseiset vanteet istuu todella minun silmääni. Niin arvelin noin varmuuden vuoksi viisaammilta kysyä että eikös tuon alle pitäis mahtua edessä 9,5" vanne 225/45 kumeilla, ja takana 10,75" vanne 245/40 kumeilla. Et on takana 30 ja edessä 43, eteen varmaan täytyy hommata spacerit mutta katsoo kun ovat alla..
Viimeksi muokannut LarppaV, Ti 16.06.2009 14:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Voi olla vähän ongelmia kyllä noin leveillä vanteilla mulla oli edessä 9" leveät vanteet 28 et:llä ja 225/40 kumilla eikä sielä nyt paljoa tilaa ollut..ainakaan ei olisi voinut oikein madaltaa kunnolla mutta mulla ei oltu mankeloitu kaaria kyllä aivan plittiin saakka vaikkakin melko lähelle. Taakse 10" leveä alkaa olla aika maksimi vakiokaarilla..
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Nyt on sitte uudet vanteet alla. Ja nehän sopikin pyörimään aika vaivattomasti. eteen piti vain hommata 20mm spacerit, niin nyt tuli edestäkin just sopivasti kaaren tasaan. Korkeahan se on vielä, mutta ens viikolla pitäisi tulla h&r alustasarja, niin pitää sitten ruveta etsimään sopiva korkeus.
Mistähän vois ruveta etsimään vikaa, kun kuskin puolella edessä kaaren takareunaan jää noin 2cm isompi rako kuin apparin puolella? Vähän aina raapasee apparin puolelta kiinni.
LarppaV kirjoitti:Mistähän vois ruveta etsimään vikaa, kun kuskin puolella edessä kaaren takareunaan jää noin 2cm isompi rako kuin apparin puolella? Vähän aina raapasee apparin puolelta kiinni.
LarppaV kirjoitti:Mistähän vois ruveta etsimään vikaa, kun kuskin puolella edessä kaaren takareunaan jää noin 2cm isompi rako kuin apparin puolella? Vähän aina raapasee apparin puolelta kiinni.
Säädöistä tai alatukivarren väsyneistä puslista.
Juu kiitoksia informaatiosta. Pitää heti ruveta katsomaan kun selviää tästä pääkipeestä mikä jostain ihmeestä eilen illalla mukaan tarttui.
Pitäs hommata uudet renkaat ku takana on niin huonot, ja edessä turhan leveät. Tuleekohan liian raju venytys jos laittaisi taakse 235/40 ja eteen 215/40? ei oikein noilla kumeilla mitkä on saa kunnolla tonttiin, tai saa, mutta tulee varmasti raapimaan.
LarppaV kirjoitti:Pitäs hommata uudet renkaat ku takana on niin huonot, ja edessä turhan leveät. Tuleekohan liian raju venytys jos laittaisi taakse 235/40 ja eteen 215/40? ei oikein noilla kumeilla mitkä on saa kunnolla tonttiin, tai saa, mutta tulee varmasti raapimaan.
Mulla tulossa 205 kympin vanteelle, tuskin sulla tulee liian raju...