Kun innostuu lähtemään käymään, kylmänä käy jotenkuten, mutta alakierroksilla pientä ontumista. Tehot mielestäni poissa.
Lämpimänä sitten alkaa helvetti: Maantiellä tasaisessa vauhdissa ei huomaa käytännössä mitään ihmeellistä, mutta jos tuuppaa kaasun pohjaan, niin tukehtuu samantien. Sammuu, jos ei nosta kaasua ja sitten herkuttele sen kanssa.
Risteyksissä ja nopeammissa vauhdin hidastuksissa, kuten jos joku kääntyy edestä, erittäin todennäköisesti sammuu, jos päästää kaasun ylös. Risteyksissä voi olla ja aika todennäköisesti pääsee liikkeelle, jos seisoo jarrulla ja antaa kierroksia hiukan reilun tonnin. Automaatti siis kyseessä muuten...
Sammumisen jälkeen erittäin vaikea käynnistää joskus. Kaasua ei saa antaa yhtään. Tällöin myös bensapumpun pyöräyttäminen pari kertaa tuntuis jeesaavan. Käynnistyttyään yleensä kierroksia annettaessa röpöttää jonnekkin 3500 kierrokseen tai sitten tukehtuu kokonaan ja sammuu. Jos innostuu kiertämään korkeammalle, niin aika vaivalloista on sekin.
Nyt siis epäilen voimakkaasti, että bensanpaineissa propleema???
Auto oli mersutohtorilla tuossa, ja vaihtoi sinne määränjakajan. Oli ainakin tutkivinaan sitä muutenkin siitä ruiskun ympäriltä, letkuja ja sillee. Epäili sitä polttoaineen ohivuotoventtiiliä, vai mikä se on tai vaihtoehtoisesti suuttimia.
Autoon vaihdettu aikaisemmin: puola, virranjakajan hilut (Bosh), Tulpanjohdot (KL:stä, kai nekin Boshit on. Helevetin kalliit ainakin), tulpat (Bosh), suuttimien tiivisteet, laturi ja sitä akun vieressä ollutta relettä, mikä ylijännitepötikkä se olikaan tutkailin, mutta siitä mitään vikaa paikallistamatta...
Mitäköhän sitä seuraavaks keksis, kun tuntuu että kaikki työt on vaan pahentaneet tuota ongelmaa
