Doodiin, pittäiskö se kirjotella tästäkin jotakin tänne,helppo ainakin kysyä neuvoa kun tietotaito loppuu.

Elikkä tuossa tallin puolella kuljaillessa pikku kaljoissaan muuan perjantai ilta sain insiraation ruveta vähän tallissa ollutta 300ceemeliä vuojelta 88 laittelemaan. Purin siitä samoilla tulilla kannen poissa ja vein pajalle koneistukseen, sattu muuten aika kohilleen kun olis kohta 3 pytyn pakovena tippunu männän päälle, sen verran oli lukko kulunu.

No siihen tuli nyt kaikki hilkkeet uusiksi ja muutenkin aikoivat sitä vähän hipistellä. Sylintereissä näkyi vielä hoonauksen jälet eikä ollu kulunu sitten millään lailla niin ajattelin että leimaan tuon auton tuolla vakio alekerralla ja pienillä turpoilla, sitten joskus, aikanaan sitten laittaa uusiksi alakerta ja isompaa solmua putkeen.

Nuilla K-jetin rojuilla nakkasin lähimpää vesilintua ja nyt tässä kuumeisesti on tullut kolvailtua tuota megasquirttia kasaan, ei muuten kellään sattus olemaan valmiita bensakarttoja kyseiseen mööpeliin? pakosarjan laipat on tulossa mittatilaus työnä tuossa kunhan joutuvat ja putket ajattelin taivutella kunhan löydän kylästä ensin sopivat vermeet millä taivutella. 2 PIENTÄ vf10:ahdinta löyty tuolta tallin periltä niin ajattelin että joskos sitä ne siihen ruuvaisi kiinni, pienillä painella tosiaan alkuunsa oli suunnitelmissa. Ja muutenkin viehättää enemmän ajatus siitä että pienet turpot herää aikasten ja vääntää tasasemmin kun mitä se yks vesimelonin kokonen holsetti joka herää 6500rpm ja on nanosekunnissa vaihe loppu.
Kaiken näköistä hommaa vielä tulossa, bensakiskoa,pumppuja,putkistoa ja peltitöitä, ja kaiken laista, peränkin vois jostakin ostaa kunhan pääsis tuohon euron syrjään paremmin kiinni.
Tämä on sellanen roojekti että itsellänihän ei ole mihinkään kiire, auto on seisonnassa ja makaa tallissa ja laittelen aina kun kerkiän, ens kesän keskiviikoksi olis tarkoitus saaha aski liikenteeseen.
Jos tätä joku jaksaapi lukea niin päivittelen rojektin kuulumisia sitä mukaa kun valmistuupi.
