w210 automaattilaatikko ongelma
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
w210 automaattilaatikko ongelma
Pistetääs vielä tännekki tästä aiheesta, 2 vuottahan tätä on koitettu ratkoa ja poltettu aikamoinen kasa rahoja, eikä vieläkää pelaa.
Vikahan alkoi kun vanha perä hajosi aikoinaan ja vaihdettiin uusi, tieheämpi perä missä on asd lukko (3.27). Eihän laatikko tietenkään toiminut vaan meni vika tilaan, no tästä sitten ECUt kohti saksaan MKB:n pajalle jossa ne koodattiin uudelleen, sen jälkeen vaihteisto melkein toimi, muuten todella hienosti, mutta 1:ltä 2:lle vaihto ei onnistu jos kiihdytetään niin reilusti, että kone joutuu kiertämään yli 4300rpm.
Muuten vaihteisto toimi hyvin.
Epäiltiin sitten, että saksalaisten ohjelmassa on joku vika, ja kortit kävi uudelleen saksassa, ilman vaikutusta.
Sen jälkeen päätettiin kokeilla onko ohjelmassa liian suuri harppaus vakio välityksestä nykyiseen 2.82 -> 3.27, ja vaihdettiin peräksi asd lukolla oleva 3.06 perä ja sille uusi ohjelma.
Ei vaikutusta.
Sitten alettiin epäillä että öljy joka oli noussut laatikosta johtoja myöten ecuun olisi särkenyt vaihdelaatikon ohjainkortin ja tilattiin käytetty AMG:n E50:stä oleva kortti jossa on tehtaan koodaama välitys 3.06:lle, ei vaikutusta toimintaan, sama vika jatkuu, muuten toimii tosi hyvin mutta ei 1:ltä 2:lle, silloin vaihtaa hyvin, jos ei kiihdytä siten että koneen tarvitseisi kiertää yli 4300rpm. Tämä myös hylkäsi sen että saksalaisten ohjelmassa olisi vikaa.
Silloin, kun kortit olivat saksassa vaihdettiin vaihdelaatikon kylkeen töpselin pohja, josta johtosarja lähtee eteenpäin, ettei enää menisi öljyä ecuun, näissä on ilmeisesti särkynyt aika paljon johtosarjoja tuon öljyn takia, niin nyt arvellaankin, että onko tässä vaihdossa kun koskettiin johtosarjaan ja liikuteltiin sitä, murtunut johtosarja sisältä ja siellä on jotku karvat yhdessä?
Tai onko ECU hajonnut joka valvoo kierroksen rajoitinta, kun nythän tässä ongelmassa kone kiertää vaihteen vaihdossa samaan mitä P päällä kierrättäessä.. Jostaki ku sais lainaan E50:n AMG:n Ecu kortin niin voisi kokeilla mitä tapahtuu, kun vaarana on että lähteekö auto edes käyntiin enää jos siihen laittaa AMG:n ecun, estääkö ajonesto käyntiin lähdön?
Kallis kokeilu vaan tilata taas kortti ja todeta että ei toimi..
ASD perä on 1cm leveämpi ku normaali, mutta mitä silmällä ainaki katsoo, niin abs tunnistimet ovat kohdallaan, ja takapyöriltä tulee dataa carsoftilla, eli ne toimii, muutenhan ei varmaan muutkaan vaihteet toimisi jos ei sieltä tietoa tulisi.
Carsoftilla ei kuitenkaan pääse penkomaan vikakoodeja abs ja esp boxeista, en tiedä miksi, sinne jotenki vaan tekisi mieli.
Nyt on kaikki ajatukset tervetulleita, paalaus on käyny jo omassa mielessä monta kertaa, että sitä ei tarvii ehdottaa, eikä myöskään että "vaihda vakio takas", kuten tarinasta käy ilmi, kortit on koodattu jo uudelleen eli se ei auta, eikä tekis nyt mieli luovuttaa enää tätä..APUVA
Vikahan alkoi kun vanha perä hajosi aikoinaan ja vaihdettiin uusi, tieheämpi perä missä on asd lukko (3.27). Eihän laatikko tietenkään toiminut vaan meni vika tilaan, no tästä sitten ECUt kohti saksaan MKB:n pajalle jossa ne koodattiin uudelleen, sen jälkeen vaihteisto melkein toimi, muuten todella hienosti, mutta 1:ltä 2:lle vaihto ei onnistu jos kiihdytetään niin reilusti, että kone joutuu kiertämään yli 4300rpm.
Muuten vaihteisto toimi hyvin.
Epäiltiin sitten, että saksalaisten ohjelmassa on joku vika, ja kortit kävi uudelleen saksassa, ilman vaikutusta.
Sen jälkeen päätettiin kokeilla onko ohjelmassa liian suuri harppaus vakio välityksestä nykyiseen 2.82 -> 3.27, ja vaihdettiin peräksi asd lukolla oleva 3.06 perä ja sille uusi ohjelma.
Ei vaikutusta.
Sitten alettiin epäillä että öljy joka oli noussut laatikosta johtoja myöten ecuun olisi särkenyt vaihdelaatikon ohjainkortin ja tilattiin käytetty AMG:n E50:stä oleva kortti jossa on tehtaan koodaama välitys 3.06:lle, ei vaikutusta toimintaan, sama vika jatkuu, muuten toimii tosi hyvin mutta ei 1:ltä 2:lle, silloin vaihtaa hyvin, jos ei kiihdytä siten että koneen tarvitseisi kiertää yli 4300rpm. Tämä myös hylkäsi sen että saksalaisten ohjelmassa olisi vikaa.
Silloin, kun kortit olivat saksassa vaihdettiin vaihdelaatikon kylkeen töpselin pohja, josta johtosarja lähtee eteenpäin, ettei enää menisi öljyä ecuun, näissä on ilmeisesti särkynyt aika paljon johtosarjoja tuon öljyn takia, niin nyt arvellaankin, että onko tässä vaihdossa kun koskettiin johtosarjaan ja liikuteltiin sitä, murtunut johtosarja sisältä ja siellä on jotku karvat yhdessä?
Tai onko ECU hajonnut joka valvoo kierroksen rajoitinta, kun nythän tässä ongelmassa kone kiertää vaihteen vaihdossa samaan mitä P päällä kierrättäessä.. Jostaki ku sais lainaan E50:n AMG:n Ecu kortin niin voisi kokeilla mitä tapahtuu, kun vaarana on että lähteekö auto edes käyntiin enää jos siihen laittaa AMG:n ecun, estääkö ajonesto käyntiin lähdön?
Kallis kokeilu vaan tilata taas kortti ja todeta että ei toimi..
ASD perä on 1cm leveämpi ku normaali, mutta mitä silmällä ainaki katsoo, niin abs tunnistimet ovat kohdallaan, ja takapyöriltä tulee dataa carsoftilla, eli ne toimii, muutenhan ei varmaan muutkaan vaihteet toimisi jos ei sieltä tietoa tulisi.
Carsoftilla ei kuitenkaan pääse penkomaan vikakoodeja abs ja esp boxeista, en tiedä miksi, sinne jotenki vaan tekisi mieli.
Nyt on kaikki ajatukset tervetulleita, paalaus on käyny jo omassa mielessä monta kertaa, että sitä ei tarvii ehdottaa, eikä myöskään että "vaihda vakio takas", kuten tarinasta käy ilmi, kortit on koodattu jo uudelleen eli se ei auta, eikä tekis nyt mieli luovuttaa enää tätä..APUVA
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
jatko kysymys tähän heti, ilman vastauksia
onko vaikea homma vaihtaa laatikkoon se johdinlevy itse? altapäinhän se paljastuu, ensin öljypohja veke, sit suodatin ja eikös se sen jälkeen oo?
turbiini piti muistaakseni öljyjä laskiessa olla tietyssä asennossa oliko näin?
onko vaikea homma vaihtaa laatikkoon se johdinlevy itse? altapäinhän se paljastuu, ensin öljypohja veke, sit suodatin ja eikös se sen jälkeen oo?
turbiini piti muistaakseni öljyjä laskiessa olla tietyssä asennossa oliko näin?
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
jees Se on seuraava mitä kokeillaan, eikä enää tähän konkurssiin kovin kallis kokeilu.
johtoliitintä käytin irti ja mitattiin yleismittarilla niitä niin menevät jokainen omaan pinniin eivätkä ole ristissä, eivätkä rungossa, eli johtosarja lienee sitten ehjä?
johtoliitintä käytin irti ja mitattiin yleismittarilla niitä niin menevät jokainen omaan pinniin eivätkä ole ristissä, eivätkä rungossa, eli johtosarja lienee sitten ehjä?
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Jarkko S:
Voiko olla sitten vaikutusta jos 1 vaihteen vaihtoon vaikuttava solenoidi olisi kulunut, tai sinne olisi jotenkin päässyt joku roska, joka estää sitä toimimasta, tai niin kulunut että kovilla kierroksilla se ei jaksa vaihtaa vaan nakkaa "P"-Suojaa päälle? ..tuli vaan mieleen tuossa tuommoinen vaihtoehto..
onko sitä mahdollista vaihtaa?
Voiko olla sitten vaikutusta jos 1 vaihteen vaihtoon vaikuttava solenoidi olisi kulunut, tai sinne olisi jotenkin päässyt joku roska, joka estää sitä toimimasta, tai niin kulunut että kovilla kierroksilla se ei jaksa vaihtaa vaan nakkaa "P"-Suojaa päälle? ..tuli vaan mieleen tuossa tuommoinen vaihtoehto..
onko sitä mahdollista vaihtaa?
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
Haa? Vähän ooteetä, mulla tekee talvella silleen, että jos on enempi kun 10 c. pakkasta niin ei vaihda isompaa ykköseltä ennen kun laatikko lämpiää, niin paikallinen "mersu korjaaja" meinas ,että sieltä olis joku tulossa tiensä päähän. Mutta jostain syystä kun laitto d-päälle niin siihen ei syttynyt valo palaan kun laatikko ei toiminut, mutta kun lähti pakkas kelissä nelosella niin latikko ei temppuillut yhtään niin olin jo unohtanut koko jutun.
Mutta tästä ei varmaan sulle ollut mitään apua
Mutta tästä ei varmaan sulle ollut mitään apua
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
kaikesta on apua! Tiiä vaikka tuossa on yks oire, kun carsofti näytti koneen öljyn lämmöksi eilen -40 astetta celciuista joka ei ehken ihan pidä paikkaansa... :O
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
-
- Vaihteistospesialisti
- Viestit: 584
- Liittynyt: Ti 18.03.2003 20:13
- Paikkakunta: Käärmelahti/Maaninka
- Viesti:
Ei näin äkkialkuun kuulostaisi ainakaan todennäköiseltä, mutta solenoidit osaavat kyllä temppuilla kun sille päälle sattuvat. Ja niitähän voi vaihtaa ihan normaalisti jos on tarvetta.tovayryn kirjoitti:Jarkko S:
Voiko olla sitten vaikutusta jos 1 vaihteen vaihtoon vaikuttava solenoidi olisi kulunut, tai sinne olisi jotenkin päässyt joku roska, joka estää sitä toimimasta, tai niin kulunut että kovilla kierroksilla se ei jaksa vaihtaa vaan nakkaa "P"-Suojaa päälle? ..tuli vaan mieleen tuossa tuommoinen vaihtoehto..
onko sitä mahdollista vaihtaa?
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
ok,
kannattanee vaihtaa siis se johdinlevy ekana ja sit kattoo jos tarvii vaihtaa solenoidi? eikös tuo johdinlevy oo "kuluvaosa"?
vai onko solenoidi sen hintainen että sen raskii vaihtaa samalla ku avaa laatikon ja laskee öljyt veke?
Tuosta öljyn lämmöstä vielä, niin jännä vaan ku ei tuu sit miltään anturilta vikakoodia..vaikka carsoft näyttää noin?
kannattanee vaihtaa siis se johdinlevy ekana ja sit kattoo jos tarvii vaihtaa solenoidi? eikös tuo johdinlevy oo "kuluvaosa"?
vai onko solenoidi sen hintainen että sen raskii vaihtaa samalla ku avaa laatikon ja laskee öljyt veke?
Tuosta öljyn lämmöstä vielä, niin jännä vaan ku ei tuu sit miltään anturilta vikakoodia..vaikka carsoft näyttää noin?
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
osallistutaanpa iteki tähän keskusteluun
voisko olla mahdollista että tuo öljynlämpötila-anturi aiheuttaa ettei anna kierrättää ykkösellä rajummin? jos se anturi kerta näyttää toistä ääripäätä tuolla carsoftilla.. vai pitäisikö sen tehdä sama rajoitus joka vaihteelle jos kortit haistelee että on vielä kylmät öljyt motissa??
voisko olla mahdollista että tuo öljynlämpötila-anturi aiheuttaa ettei anna kierrättää ykkösellä rajummin? jos se anturi kerta näyttää toistä ääripäätä tuolla carsoftilla.. vai pitäisikö sen tehdä sama rajoitus joka vaihteelle jos kortit haistelee että on vielä kylmät öljyt motissa??
www.bwcustoms.com
Audi A6 Avant 2.5TDI 6v Quattro, AEL
Military Beetle
Audi A6 Avant 2.5TDI 6v Quattro, AEL
Military Beetle
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
joo, tultu siihen tilanteeseen, että eilen tilasin uuden johdinlevyn laatikkoon. kopastaan nyt oisko siitä apua aiheeseen.
Noista solenoideista, onko kellään hinnasta tietoo mitä maksaa kappaleelta, nämä siis jotka vaihtavat vaihdetta. eritoten tuo 1 -> 2:lle solenoidi olis mielessä varmuuden vuoksi vaihtaa jos ei maksa maltaita.. eliminois taas yhden vian aiheuttajan sieltä.
Noista solenoideista, onko kellään hinnasta tietoo mitä maksaa kappaleelta, nämä siis jotka vaihtavat vaihdetta. eritoten tuo 1 -> 2:lle solenoidi olis mielessä varmuuden vuoksi vaihtaa jos ei maksa maltaita.. eliminois taas yhden vian aiheuttajan sieltä.
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
nyt on marmoritiskiltä taas osia ostettu.
katotaan :\
johdinlevy, pari solenoidia, öljyn mittatikku ja öljyä. toivotaan nyt että lääke löytys. jos ei niin en tiiä sit mitä seuraavaks. moottorin ecu?
katotaan :\
johdinlevy, pari solenoidia, öljyn mittatikku ja öljyä. toivotaan nyt että lääke löytys. jos ei niin en tiiä sit mitä seuraavaks. moottorin ecu?
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
ei ollu apua edellämainituista. sama vika jatkuu... mitäs sit?
tuo lämpötila -40 ei ollutkaan laatikosta ku koneen öljynlämpö ja veden lämmöksi carsoft näyttää sitten ihan oikean lukeman.. :\
tuo lämpötila -40 ei ollutkaan laatikosta ku koneen öljynlämpö ja veden lämmöksi carsoft näyttää sitten ihan oikean lukeman.. :\
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
Mistäs pinnistä olet Carsofilla mittaillut noita juttuja?
Mulla ainakin antaa vain kutospinnistä ulos ABS ja ESP juttuja. Ja ohjelmasta täytyy käyttää sitä Digitaltest-Traction/ESP.
Näyttääkö laatikko livedataa oikein? Kymppipinnistä.
Jotenkin tuntuu kuin se laatikon aivoyksikkö ei sais auton liikkumisesta riittävän laadukasta tietoa. Tai sitten vika on ihan jossain muualla...
Mulla ainakin antaa vain kutospinnistä ulos ABS ja ESP juttuja. Ja ohjelmasta täytyy käyttää sitä Digitaltest-Traction/ESP.
Näyttääkö laatikko livedataa oikein? Kymppipinnistä.
Jotenkin tuntuu kuin se laatikon aivoyksikkö ei sais auton liikkumisesta riittävän laadukasta tietoa. Tai sitten vika on ihan jossain muualla...
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
sen pinni kartan mukaan mikä carsoftissa on mukana.
kympistä saa livetietoo muuten kaikki paitsi ei takapyörien nopeustietoa tule livedatalla.. kummastakaan renkaasta.
kympistä saa livetietoo muuten kaikki paitsi ei takapyörien nopeustietoa tule livedatalla.. kummastakaan renkaasta.
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
onko m119.985 koneessa erikseen lämpötila-anturi eculle ja mittarille?
kun tuo carsoft nyt näyttää livedatalla -40 astetta! ja nimen omaan öljyn lämmölle, onko sille oma anturi ja nesteelle erikseen? mittaristossa lämmöt normaalissa ja myös carsoftilla nesteenlämpö on normaalissa.
kun tuo carsoft nyt näyttää livedatalla -40 astetta! ja nimen omaan öljyn lämmölle, onko sille oma anturi ja nesteelle erikseen? mittaristossa lämmöt normaalissa ja myös carsoftilla nesteenlämpö on normaalissa.
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
barton kirjoitti:Ollaako tuossa asian ytimessätovayryn kirjoitti: ...muuten kaikki paitsi ei takapyörien nopeustietoa tule livedatalla.. kummastakaan renkaasta.
Minusta se -40 astetta tarkottaa vaan sitä että oikeaa arvoa sieltä ei tule. Ei oikeaa lämpötiladataa.
mistähän tuota takarenkaiden pyörimis signaalia alkas ettiä, että minne se häviää?
miten se sit ku jos ottaa abs:n liittimen veke niin pelaa kuitenki samalla tavalla vielä? vai onko ne laatikkoa varten kuitenki pelissä absit vaikka ne ei toimiskaa jarrujen kans?
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ESP:n kun saat vikatilaan niin ei jarruta mikään. Mulla oli omasta se esivarauspumppu hajalla jolloin ESP-valo paloi keskinäytössä ja ESP ja ABS merkkivalot paloi mutta kone toimi niinkuin kumpaakaan ei olis olemassakaan.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
joo, tämmösellä tilalla on päästy ajamaan, mut ei vaikutusta.
jotenki tuntuu, että jos sieltä ei signaali tulis, niin pitäs merkkivalojen palaa?
onko muut saanu carsoftilla livedataa takarenkailta egs pinnistä (nro10)?
jotenki tuntuu, että jos sieltä ei signaali tulis, niin pitäs merkkivalojen palaa?
onko muut saanu carsoftilla livedataa takarenkailta egs pinnistä (nro10)?
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Miten se signaali voi muuttua sit jos kortteja koodataan/vaihdetaan amg:n kortti ku kuitenki anturit on samat ollu kokoajan takapyörillä?
voi veljet, jos tuikku sen saa
valoa tunneliin kerranki
voi veljet, jos tuikku sen saa
valoa tunneliin kerranki
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
ei oo nyt pohdittu, kunhan saadaan liikenteeseen niin joskohan sit alkas löytyä kylän harrastaja kolleegalta apua. toivotaan että saatas sekin kuntoon sit nyt repee pää noiden jarrujen kans!
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi