Tässä on kuva 2 vuotta autossa kiinni olleesta KL-varaosien tangosta

Toisella puolella oli kumi vielä ehjä. Aika heikkoa tekoa, eli sikäli voi ihan yhtä hyvin ostaa mätänetistä.
Laitoin itten uuden kumin siihen.
Ensin raidetangon pää irti olka-akselista vai mikä se osa on nimeltään.
Lukkopihdit (laadukkaat) tiukasti sen tangon ympärille, kuumennat lukkomutterin kohdan niin kuumaksi kuin saat, ei kuitenkaan punahehkuiseksi. Sitten lukkomutteri auki ja pyörität pää pois. Tietysti ensin putsaat osat hyvin ja annat irroitusöljyn huhia siellä. Tankoa voi koittaa pitää paikalaan myös lenkkiavaimella, mutta ei välttämättä pidä.
Ei kun hitto, toi olikin Vitossa juuri noin kun irroitin pään joku aika sitten ...mutta tuolleen soveltaen
