Ennen kuin lähden auton alle ryömimään, niin mistä kiristetään farkun käsijarrua? Ei pidä enää juuri lainkaan, huollossa tuota ei kyllä ainakaan oltu säädetty. Lieneekö kuuluu huolto-ohjelmaan...
Marko
211 farkku ja käsijarrun kiristys
211 farkku ja käsijarrun kiristys
Autoton mies oli huoleton mies..
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________
Re: 211 farkku ja käsijarrun kiristys
Kyllä kaikki autot jotka mie oon nähnhyt ja joutunut jotain tussaamaan, niin käsijarru säädetään auton alta hiukkasewn ennen taka-akselia. Tiedän toki että kieroutuneissa Saabeissa on käkkäri etupyörissä, mutta niihin en kyllä ole puuttunutkaan.MarkoV kirjoitti:Ennen kuin lähden auton alle ryömimään, niin mistä kiristetään farkun käsijarrua? Ei pidä enää juuri lainkaan, huollossa tuota ei kyllä ainakaan oltu säädetty. Lieneekö kuuluu huolto-ohjelmaan...
Marko
Eli jos vähänkään samanlainen kuin W124, niin altahan se löytyy.
Vielä pakko lisätä tämä:
Itse säädän niin, että pyöritän säätörullasta kengät kiinni rumpuun ja sen jälkeen pamautan moskalla. Yleensä muuttuu taas pyöriväksi.
Välillä voi käydä polkemassa handarin päälle.
Kyllä se siitä.![Wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Itse säädän niin, että pyöritän säätörullasta kengät kiinni rumpuun ja sen jälkeen pamautan moskalla. Yleensä muuttuu taas pyöriväksi.
Välillä voi käydä polkemassa handarin päälle.
Kyllä se siitä.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
-82 500 SEC
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
En tiedä miten asia on 211 toteutettu mutta 210 on vaijerille automaattisäätö takapenkin alla. Sieltäpitää ensin löysätä säätö ->lukkopihdeillä tms. säätö löysälle. Sit takarummuista kengät lähelle ja automaattisäätö auki. Nyt on käkkäri kunnossa.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna