Ennen kuin lähden auton alle ryömimään, niin mistä kiristetään farkun käsijarrua? Ei pidä enää juuri lainkaan, huollossa tuota ei kyllä ainakaan oltu säädetty. Lieneekö kuuluu huolto-ohjelmaan...
Marko
211 farkku ja käsijarrun kiristys
211 farkku ja käsijarrun kiristys
Autoton mies oli huoleton mies..
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________
Re: 211 farkku ja käsijarrun kiristys
Kyllä kaikki autot jotka mie oon nähnhyt ja joutunut jotain tussaamaan, niin käsijarru säädetään auton alta hiukkasewn ennen taka-akselia. Tiedän toki että kieroutuneissa Saabeissa on käkkäri etupyörissä, mutta niihin en kyllä ole puuttunutkaan.MarkoV kirjoitti:Ennen kuin lähden auton alle ryömimään, niin mistä kiristetään farkun käsijarrua? Ei pidä enää juuri lainkaan, huollossa tuota ei kyllä ainakaan oltu säädetty. Lieneekö kuuluu huolto-ohjelmaan...
Marko
Eli jos vähänkään samanlainen kuin W124, niin altahan se löytyy.
Vielä pakko lisätä tämä:
Itse säädän niin, että pyöritän säätörullasta kengät kiinni rumpuun ja sen jälkeen pamautan moskalla. Yleensä muuttuu taas pyöriväksi.
Välillä voi käydä polkemassa handarin päälle.
Kyllä se siitä.
Itse säädän niin, että pyöritän säätörullasta kengät kiinni rumpuun ja sen jälkeen pamautan moskalla. Yleensä muuttuu taas pyöriväksi.
Välillä voi käydä polkemassa handarin päälle.
Kyllä se siitä.
-82 500 SEC
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
En tiedä miten asia on 211 toteutettu mutta 210 on vaijerille automaattisäätö takapenkin alla. Sieltäpitää ensin löysätä säätö ->lukkopihdeillä tms. säätö löysälle. Sit takarummuista kengät lähelle ja automaattisäätö auki. Nyt on käkkäri kunnossa.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna