Ylijännitesuojarele tutkintaan. Viat kuullostaa juuri sen oireilta.Sultzi kirjoitti: Kun auton käynnistää, niin tietää siitä että asd valo syttyy kohta kun tyhjäkäynti on alle 500rpm. Sitten jossain vaiheessa se nousee joko itsestään tai kun kaasuttaa pari kertaa siihen säädettyyn ~600rpm.
POISTAKAA
Siihen on tosiaan se jarruvalokatkaisija vaihdettu, kuten myös ylijänniterele.Tuolloin ainakin se asd:n valo lopetti vilkkumisen, kun jarruvalokatkaisijan vaihtoi. Se vikakoodin nollaus vaati useamman kerran kuittauksen, ennenkuin asd:n valo sammui.
Kokeilisin kuitenkin sitä jarruvalokatkaisijaa ensin. Aikanaan väyrysen kanssa pelasin tuon jarruvalokatkaisijan kanssa 3 eri kertaa, kunnes marmoritiskiltä ostettu katkaisija alkoi pelittämään....
Kokeilisin kuitenkin sitä jarruvalokatkaisijaa ensin. Aikanaan väyrysen kanssa pelasin tuon jarruvalokatkaisijan kanssa 3 eri kertaa, kunnes marmoritiskiltä ostettu katkaisija alkoi pelittämään....

JALMARI
______________
c123 280ce aut. -85
w204 180cdi aut. -12
ex s204 220cdi aut. -08
ex w202 2.0 aut. -99
ex c124 220ce aut. -93
ex W140 s420 aut.-97
ex W201 2.6 aut. -89
ex W124 e220 aut.-94
ex W203T kompressor Sport -04
ex w201 2.0 aut. -93
ex s124 300tdt -91
ex s210 320cdi -00
ex Sprinter Business Class-04
ex w124 260e -92
ex w201 2.0e -89
______________
c123 280ce aut. -85
w204 180cdi aut. -12
ex s204 220cdi aut. -08
ex w202 2.0 aut. -99
ex c124 220ce aut. -93
ex W140 s420 aut.-97
ex W201 2.6 aut. -89
ex W124 e220 aut.-94
ex W203T kompressor Sport -04
ex w201 2.0 aut. -93
ex s124 300tdt -91
ex s210 320cdi -00
ex Sprinter Business Class-04
ex w124 260e -92
ex w201 2.0e -89
Olet unohtanut ruuvata ruuvia ennen mittausta
.
Savutus riippuu hieman ilman lämpötilasta, luultavasti kosteudestakin ja muutamasta muusta jutusta joita itsekkään en osaa selittää, kuun värähtelyn aiheuttamasta momenttivoimasta mittalaitteeseen tjms.

Savutus riippuu hieman ilman lämpötilasta, luultavasti kosteudestakin ja muutamasta muusta jutusta joita itsekkään en osaa selittää, kuun värähtelyn aiheuttamasta momenttivoimasta mittalaitteeseen tjms.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Ruuviin ei ole koskettu edellisen mittauksen jälkeen, tietääkseni. PPDieselillä pumppu on käynyt edellisen omistajan aikana ja siellä on säädetty sillai että pitäis vielä päästöihin mennä. Joku ahtopaineen rajoitin pumpulta ohitettu sillon myös, millä tuo toimii, jollain painetiedolla vaan?
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Ruuvaa nyt vain siitä pumpun päällä olevasta kellosta savuarvo sopivan pieneksi niin ei tarvitse stressata lukemien kanssa. Sitten katsastuksen jälkeen ruuvaa takaisin.
Ei nämä ilman sylinteriin menot ja siellä puhtaasti palamiset mitään sellaisia ole, että aina ja maailman tappiin ne tapahtuisivat juuri samalla tavalla.
Eihän tuossa tarvitse kuin joku pumpun mekaniikka (vaijeri, vivusto, jalan raskaus) muuttuu siten, että vipu menee hitusen syvemmälle ja sinne menee juuri sen verran enemmän soppaa, että arvo ylittyy sinä päivänä, sillä lämpötilalla.
Kenkäähän koneelle annetaan joka päivä, ei sitä tarvitse lapun vuoksi erityisesti kiusata vain yhtenä päivänä viikossa, kunhan ajaa varmasti lämpimäksi ja mieluummin vielä hetken korkeilla kierroksilla (3000 rpm), niin että putkikin putsaantuu...(putkihan ei ole likainen jokapäiväisen sikailupoljennan vuoksi
)
(mulla K oli 1,57
sama kone -88)
Ei nämä ilman sylinteriin menot ja siellä puhtaasti palamiset mitään sellaisia ole, että aina ja maailman tappiin ne tapahtuisivat juuri samalla tavalla.
Eihän tuossa tarvitse kuin joku pumpun mekaniikka (vaijeri, vivusto, jalan raskaus) muuttuu siten, että vipu menee hitusen syvemmälle ja sinne menee juuri sen verran enemmän soppaa, että arvo ylittyy sinä päivänä, sillä lämpötilalla.
Kenkäähän koneelle annetaan joka päivä, ei sitä tarvitse lapun vuoksi erityisesti kiusata vain yhtenä päivänä viikossa, kunhan ajaa varmasti lämpimäksi ja mieluummin vielä hetken korkeilla kierroksilla (3000 rpm), niin että putkikin putsaantuu...(putkihan ei ole likainen jokapäiväisen sikailupoljennan vuoksi

(mulla K oli 1,57

Lisää tietoa: www.skg.fi
Milläköhän saa helpoiten keskimmäisten tuuletusräppänöiden säätörullan takaisin esiin? Painunut sinne sisään jostain syystä. Joutuuko keskikonsolin purkamaan ja sieltä työntämään se takaisin paikoilleen vai irtoaako tuo keskiräppänä hässäkkä vaan vetämällä kojetaulusta?
Entä mikä siinä vois olla lisäks vialla, kun noista kahdesta keskimmäisestä tulee aina kylmää ilmaa, riippumatta lämpösäätörullista? Reunimmaisista tulee mitä rullista säätääkin.
Entä mikä siinä vois olla lisäks vialla, kun noista kahdesta keskimmäisestä tulee aina kylmää ilmaa, riippumatta lämpösäätörullista? Reunimmaisista tulee mitä rullista säätääkin.
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Ilmastoimattomissa vanhemmissa kyllä, ja ilmastoiduissa ennen n. 1992. Sen jälkeen sai valita tuleeko kylmää vai lämmitettyä.eepi kirjoitti:Kaikissa mersuissa tämä vika, eli toisinsanoen mersun logiikkaa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
- Ahonen V
- Vakiokalustoa
- Viestit: 310
- Liittynyt: Ke 19.05.2004 12:05
- Paikkakunta: Jämsä/Jämsänkoski
- Viesti:
lähtee se pelkkä räppänä irti. Olikohan se kiinni pienillä nipsuilla joka nurkasta. Niitä kammetaan yhtä aikaa keskelle päin niin räppänä irtoaa.Sultzi kirjoitti:Milläköhän saa helpoiten keskimmäisten tuuletusräppänöiden säätörullan takaisin esiin? Painunut sinne sisään jostain syystä. Joutuuko keskikonsolin purkamaan ja sieltä työntämään se takaisin paikoilleen vai irtoaako tuo keskiräppänä hässäkkä vaan vetämällä kojetaulusta?
Taskulampulla kun kurkkii niin kyllä se systeemi sieltä selviää.
Se läppää liikuuttava tanko pitää myös irrottaa että räppänä lähtee irti,
tais olla kuuskololla kiinni
S202 250TDT -97 Powered by [url=http://www.turbotec.com]Turbotec[/url] & KKK
ex. w124 260E -89
ex. w124 260E -89
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Mersut on siis ihan paskojaeepi kirjoitti:Kaikissa mersuissa tämä vika, eli toisinsanoen mersun logiikkaa.Sultzi kirjoitti:Entä mikä siinä vois olla lisäks vialla, kun noista kahdesta keskimmäisestä tulee aina kylmää ilmaa, riippumatta lämpösäätörullista? Reunimmaisista tulee mitä rullista säätääkin.

Käyttis: W210 E55 AMG -00
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
juu olikin pehtoorin kanssa viiimeviikolla puhetta että oot hommissa siellä...mäki voisin ens vuonna yhen sepän tarvita hommiiin,onko lisää päteviä tekijöitä?Sultzi kirjoitti:Siellähän se joo seisoo, hommissa ollaanKyl mä sut siinä näinkin kun raijasit pehtoorille kamaa
Tarvinnee tutkia kunhan saa katsastettua laitoksen ensin.

- Sami J. E.
- Mersumies
- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
Kuinkas aut.ilmastoidusta väykystä saa raitisilmaa keskiräppänöistä? Multa kysyttiin tommosta joku aika sitten enkä osannut vastata vaikka itsellänikin on aut.ilmastoitu väykky.Timo L. kirjoitti:Ilmastoimattomissa vanhemmissa kyllä, ja ilmastoiduissa ennen n. 1992. Sen jälkeen sai valita tuleeko kylmää vai lämmitettyä.eepi kirjoitti:Kaikissa mersuissa tämä vika, eli toisinsanoen mersun logiikkaa.

"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
Vaihdatko harri tuon lampun alapuolisen listan sellaiseen missä ei ole pyyhkimen reikää? Kun tuossa umpiossa jonka pete sulta haki, oli sellainen eikä mulla ole niitä. Viittis rueta hitsailemaankaan sitä umpeen turhaan
Umpio on muuten kyllä ihan toimiva, sivareilla nappasin pyyhkijän moottorin irti 


Käyttis: W210 E55 AMG -00
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna