Petteri Kivimäki kirjoitti:Edelliseen kommenttina, että näkyy liikenteessä tolkuttoman ruosteisia face-lift-satakaksnelosiakin. Yhtenä päivänä liikennevaloissa tuli viereen sininen face-lift-farkku, jonka kori oli aivan kauttaaltaan kukkasissa, kylkilistojen reunoista, helmoista ja puhumattakaan lokasuojankaarista, jotka eivät enää olleet kukkasilla, vaan ihan silkkaa reikää. Ikää siis jotain 15 vuotta ja kori läpimätä.paloviita kirjoitti:W124 korissa on alaosan pelleissä pohjamaalin alla sinkkifosfatointi. Korin saumat on hyvin suunniteltu ja tiivistetty. Lisäksi korissa on jo tehtaalta lähtiessä kohtuullinen ruostesuojaus..
Ihan monttu auki piti tuijottaa. Olen sitä mieltä, että taitaa olla korroosiokestävyys enämpi huolenpitojuttuja automerkin kuin automerkin kohdalla.
Sivuhuomiona hämmästelen Toyota-liikkeessä käyntiä: kuvasin pihamaalla erästä avolavamaasturia vai mikä lienee. Kurkistin alustaan ja mitäs näkyikään: paljasta korinväristä maalipintaa loksujen alla ja alustan osissa. Massaako/korisuojaako maahantuoja/merkkiliike: a) vasta myydyt autot, b) autoja, jotka eivät ole näyttelykappaleita, c) lisävarusteena, d) eivät ollenkaan, jää asiakkaan huoleksi..
Voimmeko siis tästä kommentistä päätellä, että BMW miehet pitävä paljon parempaa huolta autoistaan... Voi olla, onhan se tutkittu, että bemarilla saa muita automerkkejä paremmin sitä ahvenen katkusta. Mene ja tiedä...