xr5t kirjoitti:pentsiinilläkös koneta nykyään jäähdytetään
kyllä cossu sierrassa ainkin 4 kpl 503cc harmaita piisaa 500 hv
900cc ilmoitettu tuotto on voinut olla ihan jotain muuta
Tähän suuttimen riittävyyteen vaikuttaa muutama asia. Ohjataanko suuttimia sekventaalisesti, osa sekventaalisesti, vai perinteiseen tyyliin.
Sekventaalissa vaikuttaa vielä millä ajalla bensa ruikitaan, aloitetaanko hyvissä ajoin ja jatketaan ruiskutusta vaikka venttiili on jo kiinni--> jolloin venan päälle jää seuraava imutahtia varten bensasatsi jo odottamaan.
Nykyään 1000cc suuttimia käytetään 500hp vehkeissä.
kyllä kai jokainen moottorinohjaus järjestelmä sentään osaa jatkaa sitä ruiskutusaikaa, vaikka oliskin sekventaali taitais olla niin, että jo 100 hepan 4 kone vaatis 1000 cc suuttimet, jos ruiskittais vain imuvenan ollessa auki ainakin jo kyse on korkealle kiertävästä koneesta...
ennemmän vaikuttaa varmaan käytetty polttoaine tuohon suuttimien riittävyyteen, vaikka tuos 500 hepan tapauksessa suuttimilta vaaditaan aivan eri tuottoja, jos vertaillaan bensaa, E85 ja vaikka metanolia
toisaalta ylisuurista suuttimista ei ole sitten mitään hyötyä... haittaa kylläkin, esim. tyhjäkäynti ja osakaasun alueet on mitä sattuu sitten, kun oikein isoilla suuttimilla lähdetään pelaamaan...
Tilasitteko tiivisteen Paololta?
Jos tilasitte, saisinko minä laatikosta sarjanumeron toisen valmistamista varten, niin alkaisi munkin mesessä tiiviste kestämään.
veskola kirjoitti:Ei voi kuin hattua nostaa vaikken hattuja käytäkkään. Tämä oli ihan top3 mersuvideoita, menee kirkkaasti sinne samaan luokkaan kuin ne vanhat kunnon dieselvideot joita joskus aikoinaan vielä tehtiin.
Mitä järkeä on rakentaa autoja, laittaa niihin satoja tunteja ja sitten jossakin penkissä vain ottaa numeroita paperille, erikoisolosuhteissa ja erikoissäädöillä. Eikö tarkoitus ole tehdä näitä autoja kadulle ja ajaa siellä. Jos tuli pikkasen liikaa tehoa niin eihän sille mitään voi
näin on.
ja onhan siinä seki et jotku syö rauhottavii lääkkeitä mut mua rauhottaa hevosvoimat vitutukset katoaa ku polkasee
veskola kirjoitti:Ei voi kuin hattua nostaa vaikken hattuja käytäkkään. Tämä oli ihan top3 mersuvideoita, menee kirkkaasti sinne samaan luokkaan kuin ne vanhat kunnon dieselvideot joita joskus aikoinaan vielä tehtiin.
Mitä järkeä on rakentaa autoja, laittaa niihin satoja tunteja ja sitten jossakin penkissä vain ottaa numeroita paperille, erikoisolosuhteissa ja erikoissäädöillä. Eikö tarkoitus ole tehdä näitä autoja kadulle ja ajaa siellä. Jos tuli pikkasen liikaa tehoa niin eihän sille mitään voi
Täsmälleen samaa miltä "veskolan" kanssa. Jos ja kun saan tuon oman raadon liikeelle niin luvassa on varmasti jotain samantyyppistä "ääliö" videoa.
Kivasti laulaa kyllä, mutta olisko lukon hankinta joskus asiaa? Tai jos on, aika kehnosti toimii. Ja hyvä että joku antaa kunnolla kenkää myös mersulle! Ei nää mitään jumalanvehkeitä ole millä ei saa muuta kuin lipua
Sultzi kirjoitti:Kivasti laulaa kyllä, mutta olisko lukon hankinta joskus asiaa? Tai jos on, aika kehnosti toimii. Ja hyvä että joku antaa kunnolla kenkää myös mersulle! Ei nää mitään jumalanvehkeitä ole millä ei saa muuta kuin lipua
juu työn alla ois lukko mut vielä vähän epä selvää taidan hitsata aluks
TTMB kirjoitti:juu työn alla ois lukko mut vielä vähän epä selvää taidan hitsata aluks
Peterhillä oli aika hyvä resepti tai paja, joka tekee lukkoja tämmöisiin. Taitaa se pajan nimikin olla mainittu siinä Peterhin projektikertomuksessa jollain sivulla. Ihan ilmainen se ei taida olla ja taisi sijaita Varsinais-Suomessa