Samaa mieltä täälläSampo N. kirjoitti:Tää on foorumin parasta antia.![]()
AuTomaatti jatkaa vaan samaan malliin!

DuPu
Mä en tiedä onko tää inspiraation puute vai onko toi auto vaan niin totaalinen romu, että en keksi siittä mitään sanottavaa (join kahvia niin auttoi). Ladahan on neliömäisen miehekäs, mutta bilteman spraypullo musta erikoismaalaus ei ole ehkä ihan parhaimmillaan tässä yksilössä. Ainoa hyvä juttu tuossa on varoituskyltti. Tosin siinäkin on se vika, että se varoittaa aivan liian vähistä asioistaJeremyH kirjoitti:
Tätä saa arvostella (tässä kuva myös edestä) <- tätä ei ole enään ainakaan meillä![]()
Tuninkia:
9mm "ilmastointi" kuskin kyljessä.
Rekisterikilpien siirto, yms. pientä.
Jos harkitsisin Hitlerin tai muun vastaavan hullun maailmanvalloittajan uraa ajelisin juuri tällaisella autolla. Vaikka sisustan punainen sävy antaakin hyviä edellytyksiä myös sutenöörin uraa harkitseville on mielestäni auton pääasiallinen käyttötarkoitus kuitenkin maailmanvallotusSergey kirjoitti:tosta arvuuttelua!
[ http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/W115/P8134551.jpg ]
Lomat on ohi ja olo on väsynyt. Itseasiassa luulin aamulla olevani todella väsynyt, mutta sitten katsoin tätä pakun kuvaa ja totesin sen olevan vielä väsyneemmän näköinen. Olisiko joku vanha tilataksi kenties... no eipä sen väliä. Plussaa tulee kuitenkin liukuovesta sivulla, niin ei tenavas kolhi mun auton kylkiä sittarin parkkiksella ovia auki paiskoessaan.haappi-s kirjoitti:
Se on sitten tehtävä niin.. Ei siis voi ladata kuvia suoraan omalta koneelta?
Tuossa on kriitikolle Mese made in Spain..
http://i922.photobucket.com/albums/ad69 ... /mersu.jpg
Äijä on pöllinyt eepin mesen ja vaihtanut vaan vanteet alle. Tällä lailla ne rikolliset jää kiinni
Pakko kysyä: näkyykö kuvan oikeassa reunassa osa eepin natsitaksin puskuria?
Köyhät valittaa lamasta.AuTomaatti kirjoitti:Äijä on pöllinyt eepin mesen ja vaihtanut vaan vanteet alle. Tällä lailla ne rikolliset jää kiinniArvostelun voi lukea eepin mesen kohdalta. Eli alas raapia niitä teinix kalvoja irti etulaseista
Saavuttaisitte muuten merkittäviä kustannus säästöjä näin taantuman aikana, jos ajelisitte vaan samalla mesellä, mutta kumpikin vaihtaa vain omat vanteensa aina alle kun on oma vuoro ajaa.
Ettekä tietenkään ottanu kuvaa jossa näkyis kokonaan molemmat?eepi kirjoitti:JeremyH, kyllä se just näkyy.
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/2+x+w2 ... 811%29.jpgJeremyH kirjoitti:Ettekä tietenkään ottanu kuvaa jossa näkyis kokonaan molemmat?eepi kirjoitti:JeremyH, kyllä se just näkyy.
Jos otitte niin YV:llä saa lähettää taustakuvan töötökoneeseen
Voih... tässä tuntuu olevan monta asiaa pielessä. Muotoilussa on selvästi käytetty paljon viivotinta ja suorakulmaa. Ilmeisesti suunnittelijalla ei ole ollut harppia käytössä tai muuten hieman kulmikas kaveri ollut. No se ei sinänsä ole huonojuttu, koska vanha kunnon Land Rover Defenderikin on ollut aina yhtä neliö ja juuri siksi niin ajattoman tyylikäsKaapo kirjoitti:No mitäs tästä sitten sanotaanTuunausta on 5 cm nostettu maavara ja isommat pyörät. Onko vieläkin liian pienet. Pitäiskös olla karjarauta vai onko se vain homojen hommaa
![]()
[ http://www.mese.fi/forum/userpix/14_Ge2_1.jpg ]
Heikki H. kirjoitti:Onnittelut vaan täältäkin jos onnistut ittes stimuloimaan naurunpyrskähdyksiin tämän topikin jutuulla.Sampo N. kirjoitti:Tää on foorumin parasta antia.![]()
AuTomaatti jatkaa vaan samaan malliin!
Kiitos oikeaan osuneista huomioista, myös niistä muista, joita en nyt kopioinut tähän suotta.AuTomaatti kirjoitti: Muotoilussa on selvästi käytetty paljon viivotinta ja suorakulmaa. Ilmeisesti suunnittelijalla ei ole ollut harppia käytössä tai muuten hieman kulmikas kaveri ollut.
Hyviä pointteja nuo. Aikoinaan Jeep Wranglerissakin oli neliöt valot, mutta sitten ne teki jonkun kyselyn omistajien keskuudessa, niin ne hölmöt tykkäskin enemmän pyöreistä valoista ja nehän sitten on nykyisessäkin myyntimallissa. Tällaisissa maastoautoissa ei saisi tyytyä kompromisseihin vaan pyrkiä löytämään kulmikas ratkaisu ongelmaanKaapo kirjoitti: Kiitos oikeaan osuneista huomioista, myös niistä muista, joita en nyt kopioinut tähän suotta.
Kyllähän tästä korimallista sanotaan, että siitä ei pyöreää muotoa löydä kuin renkaistaNo on siinä kumminkin nuo valot ja sisällä ratti sekä mittarit. Ja pakarin pää
. Paljolti samaa löytyy kyllä sedanpuoleltakin, esim. Volvo 700-sarjasta.
Ei itseasiassa huvita... lauantai aamu ja väsyttää. Lisäksi kaljatkin loppu. Enemmän tekis mieli arvostella vaikka toi traktori taustalta, kun tää perus prisman parkkipaikan täyte. Elegance toi oli ehkä vuonna 1996... Muutama vuosi vielä ja saat tosta hyvän peltoauton. Lisäksi tossa ulkovalossa talon seinässä ei näyttäs olevan liiketunnistinta, joten kuka vaan rosvo voi tulla viemään tämän arvoauton pihasta ihan huomaamatta (jos saa käyntiin).araC280 kirjoitti:Arvostele tämä jos huvittaa![]()
[ http://www.minunauto.com/files/imagecache/picture_592x445/files/images/18568/mese%20002.jpg ]
Mistäköhän autosta herra nyt puhuu? Lainataan niitä viestejä hyvät ihmiset. Ja tohon renkaan venyttämiseen: hyvin pysyy vanteella ja ihan normipaineilla. Drifteritkin käyttää venytettyjä renkaita.Lakulaku kirjoitti:Sori vaan, mutta mun mielestä noi täysin liian leveät vanteet noille renkaille (tai toisinpäin) ovat aivan järkyttävän näköiset - suorastaan koomiset - eikä niillä varmasti kannata ajella mutkiin kovempaa etteivät putoa päältä. Tulee väistämättä sellainen fiilis, että tuli hienot vanteet mutta ei ollut enää renkaisiin varaa.
Millanenkohan toi on ajaa, kun kumin reunuksen joustot on vetästy jo asennuskoneessa yli rajojen? Eikö asentaja sanonut mitään? Paineet vaan viiteen kiloon niin saattaa pysyä päällä?
Muuten auto näyttää hyvältä.
Eepin. Sori, että hölmöilin quoten kadoksiin.Jombe kirjoitti:Mistäköhän autosta herra nyt puhuu?