ECUN karttojen modaus

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
dera
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 121
Liittynyt: Ke 03.09.2008 18:42

Viesti Kirjoittaja dera »

Ei se niitä tosin sentäs automaattisesti nimeä, kunhan ehdottelee.

Mulla on tuo automaattinen karttahaku pois käytöstä, turha toiminto kun vähänkään osaa katsella.
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

dera kirjoitti:Ei se niitä tosin sentäs automaattisesti nimeä, kunhan ehdottelee.

Mulla on tuo automaattinen karttahaku pois käytöstä, turha toiminto kun vähänkään osaa katsella.
Ei nimeä, mutta sieltä voi aloita ton harjotelun/etsimisen jos ei koskaan enne ole moista
tehnyt
Jolle
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2596
Liittynyt: To 03.07.2008 21:39
Paikkakunta: Mynämäki

Re: WinOls

Viesti Kirjoittaja Jolle »

CDI203 kirjoitti:
Jolle kirjoitti: Ookei, millä hakusanoilla pitäis sitten lähteä hakemaan noita erilaisia karttoja et pääsis winols:in kanssa tutkimaan niitä?
Siis otata ohjelman minkä karttoja haluat tutkailla sissän WinOlsin, sitten se hetken aikaa raksutta,
vasempaa reunaan tulle(löytää jotkut kartat automaatisesti) potentiaal maps sieltä niitä alkaa löytymään
Minkä nimisiä ohjelmia on olemassa? ja mitä on suositeltuja ohjelmia?
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: WinOls

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Jolle kirjoitti:
CDI203 kirjoitti:
Jolle kirjoitti: Ookei, millä hakusanoilla pitäis sitten lähteä hakemaan noita erilaisia karttoja et pääsis winols:in kanssa tutkimaan niitä?
Siis otata ohjelman minkä karttoja haluat tutkailla sissän WinOlsin, sitten se hetken aikaa raksutta,
vasempaa reunaan tulle(löytää jotkut kartat automaatisesti) potentiaal maps sieltä niitä alkaa löytymään
Minkä nimisiä ohjelmia on olemassa? ja mitä on suositeltuja ohjelmia?
Ohjelma minkä karttoja/arvoja tutkaillan on yleensä auton oma ohjainyksiköstä ulos otettu,Muokauseen/tarkasteluun paras taitaa olla
WinOls,muitakin on siihen homman ECM2001,Race2000,3D ja niin edelleen
barton
Mersumies
Mersumies
Viestit: 522
Liittynyt: Pe 14.04.2006 13:04
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: WinOls

Viesti Kirjoittaja barton »

Jolle kirjoitti:
Minkä nimisiä ohjelmia on olemassa? ja mitä on suositeltuja ohjelmia?
Yritä löytää Jolle mies jolla on Winolssi ja tarvittavat purkit ja mene henk.kohtaisesti katsomaan niin opit muutamassa tunnissa enemmän kuin netin kautta kuukaudessa. :wink:

Oma rojekti alkaa näyttään melko hyvältä, näin "amatöörin puuhastelu"- asteikolla mitattuna. Aluksi oli vaikeuksia saada syntymään savua mutta nyt onnistuu jo sekin.
Tällä hetkellä on enää pieni pölläys kiihdytyksen alussa (ei näy peileistä) ennenkuin turbon paine nousee riittävästi. Sen varmaan saa säädettyä pois savukartasta?
Muuten auto vetää riskisti ja paineet käyttäytyy rauhallisesti. Alavääntöjä en ole uskaltanut paljon nostaa kun on automaatti kyseessä. Kartat ei niin paljon poikkea 220 vakikartoista että huolestuttaisi kestävyys, mutta sen verran että kuitenkin tuntuu. Täytyy vielä kesärenkailla mitata sitten mitä eroja löytyy.
Kulutuksia aletaan nyt seuraamaan ja toivotaan että päästään tehtaan arvojen alle. :)
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4774
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Hyvä !

Se alavääntö mahtaisi sitä kulutusta juurikin laskea.
Vakiosuuttimilla kärsii olla vaikka kaikki sata milliä 2000rpm->
Silloin on vääntöjä suunnilleen 100-110nm/syl.
Täällä on parillakin miehellä vielä runsaasti enemmänkin.
Laatikko tunnistaa lisääntyneen väännön parista kiihdytyksestä ja alkaa pitämään kierroksia siinä puolentoistatuhannen paikkeilla kaikissa normiajoissa.
Se voisi auttaa kulutusasiassakin, mutta dieselifriikistä se vääntö tuntuu hienolta, olipa kulutus mitä tahansa.

Savukarttaa muuttele oikeastaan varoen, sillä kun on vaikea saada mitään suurta hyötyä, mutta helppo saada kaikki säädöt piloille.
Siellä vakiokartassa on pienille kierroksille kyllä runsaasti syöttöjä, jos vaan ahtopaine antaa luvan.

Kaasupoljin-ahtopaineen pyynti - savukartta pitäisi oikeastaan olla "samassa suhteessa" toisiinsa nähden.
Jos noiden arvot poikkeaa liikaa toisistaan, niin seuraa sitten niinkuin itseaiheutettuja vikatiloja, kun todellisen ja pyydetyn tehon ero kasvaa liiaksi joissain tilanteissa ja kartan kohdissa.

Ja niinkuin tuolla aikaisemmin kirjoittelin, niin käsittääkseni mersun kaasupoljin on ... hmm, haastava.
Se lopullinen arvo tulee ymmärtääkseni vasta kolmannesta kartasta.
Mutta 200/220,sissä ei helposti saa siinä ristiriitaa, pitää oikein yrittää. :lol:
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
dera
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 121
Liittynyt: Ke 03.09.2008 18:42

Viesti Kirjoittaja dera »

tuikku kirjoitti:.

Vakiosuuttimilla kärsii olla vaikka kaikki sata milliä 2000rpm->
Silloin on vääntöjä suunnilleen 100-110nm/syl.
Täällä on parillakin miehellä vielä runsaasti enemmänkin.
Hehe, ehkei nyt sieltä ihan sataa milliä tule ;)
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4774
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Viesti Kirjoittaja tuikku »

dera kirjoitti:
tuikku kirjoitti:.

Vakiosuuttimilla kärsii olla vaikka kaikki sata milliä 2000rpm->
Silloin on vääntöjä suunnilleen 100-110nm/syl.
Täällä on parillakin miehellä vielä runsaasti enemmänkin.
Hehe, ehkei nyt sieltä ihan sataa milliä tule ;)
Juu, on niitä ihan mitattu.
Kyllä ne siellä kartassa olevat ajat tietyille paineille ja määrille pitää paikkaansa.
Vanhemmissa ja uudemmissa.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
dera
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 121
Liittynyt: Ke 03.09.2008 18:42

Viesti Kirjoittaja dera »

tuikku kirjoitti:
dera kirjoitti:
tuikku kirjoitti:.

Vakiosuuttimilla kärsii olla vaikka kaikki sata milliä 2000rpm->
Silloin on vääntöjä suunnilleen 100-110nm/syl.
Täällä on parillakin miehellä vielä runsaasti enemmänkin.
Hehe, ehkei nyt sieltä ihan sataa milliä tule ;)
Juu, on niitä ihan mitattu.
Kyllä ne siellä kartassa olevat ajat tietyille paineille ja määrille pitää paikkaansa.
Vanhemmissa ja uudemmissa.
milliä, siis milligrammaa?
Laskes äkkiä, paljonko 4syl diesel tuottaa tehoa 100mg/isku syötöllä, ja oikeammin, miten järjettömän määrän ilmaa se tarvitsee että AFR pysyy järkevänä ;)
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4774
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Viesti Kirjoittaja tuikku »

dera kirjoitti:
tuikku kirjoitti:
dera kirjoitti:
tuikku kirjoitti:.

Vakiosuuttimilla kärsii olla vaikka kaikki sata milliä 2000rpm->
Silloin on vääntöjä suunnilleen 100-110nm/syl.
Täällä on parillakin miehellä vielä runsaasti enemmänkin.
Hehe, ehkei nyt sieltä ihan sataa milliä tule ;)
Juu, on niitä ihan mitattu.
Kyllä ne siellä kartassa olevat ajat tietyille paineille ja määrille pitää paikkaansa.
Vanhemmissa ja uudemmissa.
milliä, siis milligrammaa?
Laskes äkkiä, paljonko 4syl diesel tuottaa tehoa 100mg/isku syötöllä, ja oikeammin, miten järjettömän määrän ilmaa se tarvitsee että AFR pysyy järkevänä ;)

Mersun ohjelmissa on millitroja.
Milligrammoja taitaa olla vaan volkkarikonsernin vehkeissä.
Joo, kaasupohjassa kulutus on suurta ja ilmaa tarvitaan paljon.
Ja mulla on tuo vielä puolitoistakertaisena.
Siksipä ahdin onkin tojomaan kuormurista, mutta mersussa se näytä kumminkaan toimintavarmuutta lisäävän, niinkuin olisin toivonut. :lol:
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
dera
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 121
Liittynyt: Ke 03.09.2008 18:42

Viesti Kirjoittaja dera »

tuikku kirjoitti:
dera kirjoitti:
tuikku kirjoitti:
dera kirjoitti:
tuikku kirjoitti:.

Vakiosuuttimilla kärsii olla vaikka kaikki sata milliä 2000rpm->
Silloin on vääntöjä suunnilleen 100-110nm/syl.
Täällä on parillakin miehellä vielä runsaasti enemmänkin.
Hehe, ehkei nyt sieltä ihan sataa milliä tule ;)
Juu, on niitä ihan mitattu.
Kyllä ne siellä kartassa olevat ajat tietyille paineille ja määrille pitää paikkaansa.
Vanhemmissa ja uudemmissa.
milliä, siis milligrammaa?
Laskes äkkiä, paljonko 4syl diesel tuottaa tehoa 100mg/isku syötöllä, ja oikeammin, miten järjettömän määrän ilmaa se tarvitsee että AFR pysyy järkevänä ;)

Mersun ohjelmissa on millitroja.
Milligrammoja taitaa olla vaan volkkarikonsernin vehkeissä.
Joo, kaasupohjassa kulutus on suurta ja ilmaa tarvitaan paljon.
Ja mulla on tuo vielä puolitoistakertaisena.
Siksipä ahdin onkin tojomaan kuormurista, mutta mersussa se näytä kumminkaan toimintavarmuutta lisäävän, niinkuin olisin toivonut. :lol:
Ahh, mä lasken aina milligrammoina tuon, helpompi hahmottaa AFR sen perusteella kun ilmamassakin on painona...

Useinhan suutinkalibraatio on millilitroina, mutta muu syöttö milligrammoina. Välissä muutamia korjauksia lämpötilan jne suhteen.
MB on monessakin tapauksessa poikkeus tosin tuon syötön suhteen, kuten tiedämme :)
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Toi milligrammoina/millilitroina on vähän kun nasan ja esan surulisen kuuluisa yhteine sateliiti projekti
missä nasa jenkit käytti jalkoja,tuumia ja esa euroopalaiset metrejä,millejä,mistä ko laitokset
oppi että on ensin syytä varmistaa että kyseesä samat yksikot/asiat :wink:
joskami
Mersumies
Mersumies
Viestit: 976
Liittynyt: Ma 02.02.2004 17:14
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja joskami »

Eihän kellään ole tiedossa sopivaa 3bar mappia joka kävisi suoraan tuohon alkuperäiseen kiinnitykseen, joka on tossa ahtoputkessa?
Vai onko tietoa mikä mappi kävisi tohon alkuperäiseen liittimeen kiinni?
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

joskami kirjoitti:Eihän kellään ole tiedossa sopivaa 3bar mappia joka kävisi suoraan tuohon alkuperäiseen kiinnitykseen, joka on tossa ahtoputkessa?
Vai onko tietoa mikä mappi kävisi tohon alkuperäiseen liittimeen kiinni?
tuikku taisi kirjotta että jostain löytyy
tohon kiinitys juttun siihen alkuperäiseen reikään tekee laipan missä
lähtö letkulle saa kiini muiten mallien letku liiteisiä jos sopivasti sattu löytymään,jos tarvetta voin koitaa tutkiia mitä volteja mihinkin piuhaan
joskami
Mersumies
Mersumies
Viestit: 976
Liittynyt: Ma 02.02.2004 17:14
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja joskami »

Eipä oo nyt tarvetta tolle mapille..
Eilen oli auto säädettävä kuutisen tuntia ja sen jälkeen pelasi moitteettomasti kotia ajon ajan. Tänään päivällä olin lähdössä liikkeelle niin koko vehje halvaantu 300m ajon jälkeen. Vikamuistissa oli ainostaan yksi koodi p0249 joka liittyy jollain tapaa ahtimen säätelyyn.

Illalla hinattiin auto talliin, tutkisteltiin porukalla, mut ei nyt ainakaan vikaa löytyny.

Jääkö korkeapainepumpun rikkontumisesta, taikka suutin/railpaine viasta jälki vikamuistiin?? Vai onko sittenkin mekaaninen vika, kun ei jättäny vikakoodia??
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

joskami kirjoitti:Eipä oo nyt tarvetta tolle mapille..
Eilen oli auto säädettävä kuutisen tuntia ja sen jälkeen pelasi moitteettomasti kotia ajon ajan. Tänään päivällä olin lähdössä liikkeelle niin koko vehje halvaantu 300m ajon jälkeen. Vikamuistissa oli ainostaan yksi koodi p0249 joka liittyy jollain tapaa ahtimen säätelyyn.

Illalla hinattiin auto talliin, tutkisteltiin porukalla, mut ei nyt ainakaan vikaa löytyny.

Jääkö korkeapainepumpun rikkontumisesta, taikka suutin/railpaine viasta jälki vikamuistiin?? Vai onko sittenkin mekaaninen vika, kun ei jättäny vikakoodia??
Katon mitä toi * sanoo tosta koodista
ainakin jossain tapauksissa noista suutin/railipaine viosta jää
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Eipä löytynyt p0249 koodia tosta * simulaatori puolelta(katoin vielä varoiksi parin muunkin mb kohdalta),voihan olla että simulaatoriin ei ole
linkitetty kaikkia koodeja et näytää vasta tosi testauksessa,

mutta yhdestä yleis istasta(obdmailma) oli regulator b low,

aika monista suutimiin/railipaineesen liityvistä jutuista
tulee koodit, ahtopaineen säätelystä,ylityksestä,alituksesta oli myös tosin
eri numroita
kun toi

linki mistä ehkä kehitys kelpoista osaa

3-4bar

http://www.iapdirect.com/product.php?pr ... age=1&js=n

5bar

http://www99.shopping.com/xCC-sensor_ma ... ~FD-0~LO-1
xr
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1225
Liittynyt: Ti 06.07.2004 01:08
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

P0249 Turbocharger Wastegate Solenoid B Low
joskami
Mersumies
Mersumies
Viestit: 976
Liittynyt: Ma 02.02.2004 17:14
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja joskami »

xr5t kirjoitti:P0249 Turbocharger Wastegate Solenoid B Low
Ton saman antoi mun testeri kanssa.

Eilen purettinn korkeapaine pumppu ja uusittiin kaikki tiivisteet, mut ei mitään hyötyä.

Täytyy tänään testata tuo suuttimien ohivuoto, jos jokin suutin vuotas paluu puolelle, muuten noita suuttimia ei taida pystyä testaamaan koti konstein.

Auto yrittää lähteä käyntiin jotenkin tuntus, että vika jäisi johonkin suuttimeen??
xr
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1225
Liittynyt: Ti 06.07.2004 01:08
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

eihän pakoputki ole tukossa
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

joskami kirjoitti:
xr5t kirjoitti:P0249 Turbocharger Wastegate Solenoid B Low
Ton saman antoi mun testeri kanssa.

Eilen purettinn korkeapaine pumppu ja uusittiin kaikki tiivisteet, mut ei mitään hyötyä.

Täytyy tänään testata tuo suuttimien ohivuoto, jos jokin suutin vuotas paluu puolelle, muuten noita suuttimia ei taida pystyä testaamaan koti konstein.

Auto yrittää lähteä käyntiin jotenkin tuntus, että vika jäisi johonkin suuttimeen??
Toi koodi viitais alhaista ahtopainetta aiheutaviin vikoihin(mikä voi johtua melkken mistä vaan)murkula mikä säätelee ahtopainetta,ahtopaineen tunistin,putkitukossa,ym mut jos ei lähe käyntiin olenkkan,vois olla suutimissa häikää esim päästää liikaa paluu kiertoon joskus riitää että 1suutimessa/sen johdossa jotain niin ei käynisty, myös raili paineen säädin
jos jumahtaa auki asentoon ei lähe käyntiin, pystytkö raili paineita mittaamaan? jos kerran kuitenkin yritää lähteä käyntiin niin voisko vetää ilmaa jostain väliin näkyykö läpi näkyvissä putkissa ilma kuplia? tankin korvaus ilman otto tukossa? nokan/kapiakselin asennon tunistimet? johto irti kokeilu
Jolle
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2596
Liittynyt: To 03.07.2008 21:39
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Jolle »

Viime viikolla tuli itelle toi kwp2000 ja nyt on vakiosofta otettu koneelle.

Olisko jollain taitoa ja innostusta muuttaa c200 cdi- softaa vähän ripeämmäksi?
dera
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 121
Liittynyt: Ke 03.09.2008 18:42

Viesti Kirjoittaja dera »

Jolle kirjoitti:Viime viikolla tuli itelle toi kwp2000 ja nyt on vakiosofta otettu koneelle.

Olisko jollain taitoa ja innostusta muuttaa c200 cdi- softaa vähän ripeämmäksi?
Etsitkö hyvää vai halpaa?
Jolle
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2596
Liittynyt: To 03.07.2008 21:39
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Jolle »

dera kirjoitti:
Jolle kirjoitti:Viime viikolla tuli itelle toi kwp2000 ja nyt on vakiosofta otettu koneelle.

Olisko jollain taitoa ja innostusta muuttaa c200 cdi- softaa vähän ripeämmäksi?
Etsitkö hyvää vai halpaa?
Toimivaa haeskelen, huonoa en ota edes ilmaseksi omaan autooni :D
dera
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 121
Liittynyt: Ke 03.09.2008 18:42

Viesti Kirjoittaja dera »

No, jos hyvää etsit, saattaisin voida auttaa asiassa.
Aku313
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: Pe 28.11.2008 11:58

Vianon 2.2CDI OM646 EDC16 EGR stumppaus + pientä optimointia

Viesti Kirjoittaja Aku313 »

Huomasin että tässä foorumissa on aktiivinen keskustelu ECU karttojen modauksesta.
Todella hienoa että Gurut hjelppivät meitä untuvikkoja (vain tiedon saralla (ei iän))

Aiemmin olen ollut turinoissa tuolla Mese.fi'n puolella. Samat parrat ne näyttää täälläkin huseeraavan.

Eli nyt pitäisi kartutttaa vähäistä osaamistani tuon EDC6 purkin säätökartoista. EDC15 purkkiin on tullut tehtyä "antituningia :lol:

Eli:
Kummakseni huomasin että Ei EDC16 Vito/Vianon kartoissa ole useampaa rinnakkaiskarttaa kuten W210 EDC15 vehkeissä.
Mitenhän näissä on tehty limitterit lämpötilan suhteen kuin noita pyyntikartoja ei löydy useampaa.

Tein vertailuja 80kw Vianon ja 115Kw Vianon säätökarttojen kanssa ja erot näytäisivät olevan pääosin ahtopaineissa ja väännön rajoittimien kartoissa (max syöttökartoissa, savukartoissa vai miksi niitä nyt sitten kutsutaan)

EGR kartta on vieläkin hukassa sekä ymmärrys miten tämä EDC16 purkki säätää konetta eri lämpötiloissa/ ilmamäärän mukaan.

Olisi ihan kiva laitella näihin kuvia mutta kun en vaan osaa :roll:
Viano W639 vm. 2006
Ex. S210 vm. 2002
Ex. 250D vm. 85
Ex. 300D vm. 90 (Sveitsin malli)
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3003
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Re: Vianon 2.2CDI OM646 EDC16 EGR stumppaus + pientä optimoi

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

Aku313 kirjoitti:
Olisi ihan kiva laitella näihin kuvia mutta kun en vaan osaa :roll:
Se kuva pitää ladata eka jonnekkin kuvapankkiin (niitä on monia ilmais käytössä):

esim. www.tinypic.com

sitte kun kuva on ladattu sinne niin kopioit siitä sen:

"IMG Code for Forums & Message Boards" sarakkeesta sen linkin:

[img]osoite..[/img]

linkin sun viestiisi ja avot. Helppoa kuin heinän teko :lol:
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Aku313
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: Pe 28.11.2008 11:58

kuvia löydöksistä

Viesti Kirjoittaja Aku313 »

No pitäähän se testata Simpan oppeja :lol:
Laitan nää kuvat uudelleen..


Savutuskartta 1
Kuva
Savutuskartta 2
Kuva
EGR'kö vai mikä limitteri??
Kuva
Uusituttavuus :
Kuva

Että tällästä kerkeiskös joku nakaamaan kommentteja/apuja onnettomalle tunarille :lol:
Viimeksi muokannut Aku313, Ti 20.10.2009 08:53. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Viano W639 vm. 2006
Ex. S210 vm. 2002
Ex. 250D vm. 85
Ex. 300D vm. 90 (Sveitsin malli)
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Paljon kuvia valitetavasti näkyy hiukan jotenkin söhryisesti ei saa selvää luvista
dera
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 121
Liittynyt: Ke 03.09.2008 18:42

Viesti Kirjoittaja dera »

Paa kuva kartoista 2D-moodissa, helpompi tunnistaa.
Vastaa Viestiin