Ei ahtoja
ihan vaan varmistus, onko pumpusa isot elementit?
jos on niin korjaa enimmät vuoto paikat ja pienetki niin paine ku pakopuoleltaki!!!!

jos on niin korjaa enimmät vuoto paikat ja pienetki niin paine ku pakopuoleltaki!!!!
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
elementit on isot. Vuotoja ei pitäis olla ainakaan ahto putkissa kun irrotin putken turbolta ja panin tukkoon nii kone sammu heti. En enää keksi mitään muuta vaihtoehtoa ku että turbo on vaan liika iso eikä herää ollenkaan.tdt leka kirjoitti:ihan vaan varmistus, onko pumpusa isot elementit?![]()
jos on niin korjaa enimmät vuoto paikat ja pienetki niin paine ku pakopuoleltaki!!!!
onko se jonku vanhan kuorma-auton yms ahdin?minkälainen hukkaportti vai onko ollenkaan?
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
iso turbo = paljon voimaajeemu kirjoitti:Jos saa kysyä, niin miks ylipäätään oot tollasen ahtimen menny laittaa?

eikä tuo pakosiiven koko vielä kaikkea kerro, vaikka suureksi sen kyllä jo tuosta tiedosta tunnistaa... pakopesän A/R olis myös hyvä tietää tai vaihtoehtoisesti holsetin käyttämä arvo... itse veikkaan, että tuo pakopesä on vielä luokkaa 25-30, jos ns. holsetin arvoista puhutaan...
kyllä sen varmaan sais heräämään myös tuossa 2.5 dieselissä. 16 mm elementit vain ja pari muuta lisäviritystä, niin eiköhän se imusarjan paine ahtojen puolelle saada nousemaan

Sain turbon niin oli pakke kokeilla että toimisko se. Pitää alkaa haeskeleen pienempää turboa. Mikä ois sopiva siipi koko tolle koneelle?napa kirjoitti:iso turbo = paljon voimaajeemu kirjoitti:Jos saa kysyä, niin miks ylipäätään oot tollasen ahtimen menny laittaa?![]()
eikä tuo pakosiiven koko vielä kaikkea kerro, vaikka suureksi sen kyllä jo tuosta tiedosta tunnistaa... pakopesän A/R olis myös hyvä tietää tai vaihtoehtoisesti holsetin käyttämä arvo... itse veikkaan, että tuo pakopesä on vielä luokkaa 25-30, jos ns. holsetin arvoista puhutaan...
kyllä sen varmaan sais heräämään myös tuossa 2.5 dieselissä. 16 mm elementit vain ja pari muuta lisäviritystä, niin eiköhän se imusarjan paine ahtojen puolelle saada nousemaan