Vinkkejä kaivattaisiin ! joskus autovetää normaalisti/kaasua painaessa vaihtaa pienempään,sitten taas menee n.3000 vikatilaan eikä vaiha pienempään ja veto häviää.
Paikallaan kokeilin äsken ...välillä kun painaa kaasun pohjaa vetää max .rpm ja kun hellää ja painaa uudestaan ei kierrä kun 3000rpm.
On tehnyt nyt viikon verran tällästä ...mistä lähen tutkimaan? muualta kuin veholta.
W203 200cdi -01 menee 3000 rpm.. vikatilaan?
Vikakoodit luettava, ennen kuin kannattaa tehdä mitään muuta.
Käy vaikka tuolla, löytyy Kärpäsenmäen alta:
http://www.mbaautokorjaamo.fi/
Käy vaikka tuolla, löytyy Kärpäsenmäen alta:
http://www.mbaautokorjaamo.fi/
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
vika tila 3000rpm
ota egr venttiilin johto irti ja koita lähteekö toimimaan ( koneessa edestäpäin oikealla ylhäällä oleva nyrkin kokoinen mötikkä josta menee putki imusarjaan...
Kävin eilen siellä kärpäsenmäen alla,ja ilmoitti että ilmamassamittari risa.
Vaihdoin uuden 30 km. pelas ja taas meni hätäkäytölle,sammutin pihassa ja käynnistin uudelleen ...otti max.rpm.
SRS valoa ei saannut kuitattua ilmoitti CAN tietoliikenne väylävika?.
Katsastus painaisi päälle..oisko kellään ollut vastavaa harmia?
Voisko olla katti myös tukossa?sen voi varmaan ottaa pois?
Vaihdoin uuden 30 km. pelas ja taas meni hätäkäytölle,sammutin pihassa ja käynnistin uudelleen ...otti max.rpm.
SRS valoa ei saannut kuitattua ilmoitti CAN tietoliikenne väylävika?.
Katsastus painaisi päälle..oisko kellään ollut vastavaa harmia?
Voisko olla katti myös tukossa?sen voi varmaan ottaa pois?