auto on VM.95 E230 mistähän johtuu kun parkista lähtee ja kääntää rattia niin ohjaus tuntuu kuin olisi ratti löysällä pooreissa! hieman kaasua lisää niin loppuu eikä oireile ajossa mitenkään muuten ja tehostajassa öljyt ok eikä vuotoja missään...ja onko väliä kumpaa käyttää kirkasta vai punasta tehostajan öljyä? autossa ei ole tasonsäätöperää!! ohjekirja sanoo MB:n erikoisöljy...voiko renkaat tehä sen 235/35/19 ja madallettu...
miten näissä hammastankoa kiristetään??
w210 ohjaus
w210 ohjaus
MB W210...TOMAATILLA.
Kaikissa 210:eissä hammastanko, kiristysruuvi rattiakselin vieressä, ilmeisesti kuitenkin useimmiten kiristys ei auta, menee jumiin, eli uutta tankoa tilalle, esim täältä: http://members.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll ... leissteile ei maksa omaisuuksia, n 300 €.
MB 220 CDI T A S211 Elegance 2009
Vanhat
MB 220 CDI T -02
MB 230 TE -90
Vanhat
MB 220 CDI T -02
MB 230 TE -90
w210 ohjaustehostin / ohjaus
voiko tuo ola paskana kun ei muuten tee mitään oireita kun parkista lähtiessä! ja minkäsnäkönen ruuvi on? ja miten kuuluu tiukata? voiko väärä öljy tehdä tuota? tuossa ei tasonsäätöperää,mutta kuitenkin kirkasta öljyä säiliössä!! auttasko öljyn vaihto?mese230te kirjoitti:Kaikissa 210:eissä hammastanko, kiristysruuvi rattiakselin vieressä, ilmeisesti kuitenkin useimmiten kiristys ei auta, menee jumiin, eli uutta tankoa tilalle, esim täältä: http://members.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll ... leissteile ei maksa omaisuuksia, n 300 €.
MB W210...TOMAATILLA.