w210 ohjaus

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
jom77
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 40
Liittynyt: To 09.07.2009 22:39
Paikkakunta: myllykoski

w210 ohjaus

Viesti Kirjoittaja jom77 »

auto on VM.95 E230 mistähän johtuu kun parkista lähtee ja kääntää rattia niin ohjaus tuntuu kuin olisi ratti löysällä pooreissa! hieman kaasua lisää niin loppuu eikä oireile ajossa mitenkään muuten ja tehostajassa öljyt ok eikä vuotoja missään...ja onko väliä kumpaa käyttää kirkasta vai punasta tehostajan öljyä? autossa ei ole tasonsäätöperää!! ohjekirja sanoo MB:n erikoisöljy...voiko renkaat tehä sen 235/35/19 ja madallettu...

miten näissä hammastankoa kiristetään??
MB W210...TOMAATILLA.
JP83
Mersumies
Mersumies
Viestit: 677
Liittynyt: Ma 30.04.2007 13:31

Viesti Kirjoittaja JP83 »

Jes aivan sama homma omassakin väyrysessä,ketuttaa välillä lähteä ahtaista parkeista kun joutuu kaasua polkemaan enemmän et tehostin toimiii kunnolla,kaipa tuo melkein ominaisuus on jo tuon ikäisissä:/
jarskak
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 485
Liittynyt: Ti 02.10.2007 10:43

Viesti Kirjoittaja jarskak »

eikö noissa ole simpukka eikä hammastanko
Avatar
mese230te
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 108
Liittynyt: Su 25.01.2004 08:40
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mese230te »

Kaikissa 210:eissä hammastanko, kiristysruuvi rattiakselin vieressä, ilmeisesti kuitenkin useimmiten kiristys ei auta, menee jumiin, eli uutta tankoa tilalle, esim täältä: http://members.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll ... leissteile ei maksa omaisuuksia, n 300 €.
MB 220 CDI T A S211 Elegance 2009
Vanhat
MB 220 CDI T -02
MB 230 TE -90
jom77
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 40
Liittynyt: To 09.07.2009 22:39
Paikkakunta: myllykoski

w210 ohjaustehostin / ohjaus

Viesti Kirjoittaja jom77 »

mese230te kirjoitti:Kaikissa 210:eissä hammastanko, kiristysruuvi rattiakselin vieressä, ilmeisesti kuitenkin useimmiten kiristys ei auta, menee jumiin, eli uutta tankoa tilalle, esim täältä: http://members.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll ... leissteile ei maksa omaisuuksia, n 300 €.
voiko tuo ola paskana kun ei muuten tee mitään oireita kun parkista lähtiessä! ja minkäsnäkönen ruuvi on? ja miten kuuluu tiukata? voiko väärä öljy tehdä tuota? tuossa ei tasonsäätöperää,mutta kuitenkin kirkasta öljyä säiliössä!! auttasko öljyn vaihto?
MB W210...TOMAATILLA.
Vastaa Viestiin