Mistä kannattaisi hankkia Moottorin Kompressori C200?
Mistä kannattaisi hankkia Moottorin Kompressori C200?
Elikkä mistä löytyisi edukkaimmin kompressori C200 myllyyn kun tiivisteet vuotaa öljyä kompurassa ja kastelee ilmamäärämittaria pikkuhiljaa
Jos hyviä käytettyjä jostain vain löytyisi kun uudet aikas hinoissa & toi tiivisteitteitten vaihto varmaankin työlästä....Hyvistä neuvoista/vihjeistä kiitosta jo etukäteen 
Superchargertech saattais olla yks jollei kuljetus ym. kustannukset tuu liian isoiks vanhasta saa hyvityksen kun palauttaa sen siinä samassa laatikossa. korjaaminenhan tulis tietenkin halvemmaks näkyy vaan ne korjaus setit kadonneen tuolta mut kai niitä nyt jostain saa. itelle korjaamo tilas uuden vissiin virosta. merteilistä/turun tarviketuonnista olis saanu samaan hintaan muistaakseni n.1500€ halvemmalla kuin veholta mut pidemmällä toimitusajalla. voin laittaa sen hinnan kun löydän kuitin jostain. 
C230K Sport -96
"jos jokin voi mennä pieleen niin se menee"
"jos jokin voi mennä pieleen niin se menee"
jep kallista on. näyttäis noita käytettyjä ruottin puolelta löytyvän mut missäkähän ne niitä oikeen säilyttää kun ovat yleensä yltäpäältä ruosteessaironshoe kirjoitti:Näyttävät kiven alla olevan käytetytkinUudet siinä 2000e hujakoilla
C230K Sport -96
"jos jokin voi mennä pieleen niin se menee"
"jos jokin voi mennä pieleen niin se menee"
miks sitä ei vois korjata? kysees stefat jotka vuotaa.
Täydellinen korjaussatsi ei myöskään kallis ole. koko setti laakereinen 250$ luokkaa suomeen toimitettuna, ilman hihnapyörän akselin laakereita 190$ ja pelkästään stefa ja öljyt 40$ (Stefan saa tavallisesta alan nippelikaupasta ja öljyy US partsilta). Huom USD koska ite maksoin setistä 300€ ja sillon dollari oli arvokaampi ku euro, nyt päinvastoin.
250$ setti...

Samat laakerit ku ylläolevassa kuvassa + stefa + "kytkin" tai liitin tms (Coupler englanniksi):

Ahtimen purku on pirun helppo homma. Ensikertalaiselta hommaan menee vajaa tunti ilman erikoisempia työkaluja. Niin enemmän aikaahan vie sen purkaminen autosta. Mikähän siinä on ettei korjaajia näille ole, ilmiselvä markkinarako sellaiselle joka vain viitsisi.
Täydellinen korjaussatsi ei myöskään kallis ole. koko setti laakereinen 250$ luokkaa suomeen toimitettuna, ilman hihnapyörän akselin laakereita 190$ ja pelkästään stefa ja öljyt 40$ (Stefan saa tavallisesta alan nippelikaupasta ja öljyy US partsilta). Huom USD koska ite maksoin setistä 300€ ja sillon dollari oli arvokaampi ku euro, nyt päinvastoin.
250$ setti...

Samat laakerit ku ylläolevassa kuvassa + stefa + "kytkin" tai liitin tms (Coupler englanniksi):

Ahtimen purku on pirun helppo homma. Ensikertalaiselta hommaan menee vajaa tunti ilman erikoisempia työkaluja. Niin enemmän aikaahan vie sen purkaminen autosta. Mikähän siinä on ettei korjaajia näille ole, ilmiselvä markkinarako sellaiselle joka vain viitsisi.
Viimeksi muokannut Sergey, Pe 25.09.2009 19:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EQA 250 2022 AMG-line? Pajero 2005.
kyllä munkin mielestä kannattais korjata kun kerran korjattavissa on.miks sitä ei vois korjata? kysees stefat jotka vuotaa.
samaa ihmettelen.Ahtimen purku on pirun helppo homma. Ensikertalaiselta hommaan menee vajaa tunti ilman erikoisempia työkaluja. Niin enemmän aikaahan vie sen purkaminen autosta. Mikähän siinä on ettei korjaajia näille ole, ilmiselvä markkinarako sellaiselle joka vain viitsisi.
C230K Sport -96
"jos jokin voi mennä pieleen niin se menee"
"jos jokin voi mennä pieleen niin se menee"
kaikki oman arvon tuntevat ahdinpajat esim ruottissa korjaa näitä ihan tuosta vaan kuten turbojakin. Ahdin ku ahdin, ei välii tyypistä.
Minä veikkaan niin kin surullista juttua kuin se, että ei viitsitä ja vieläpä sen takia kun se "turbo on nii ketun paljo parempi ku remmi." eli ollaa normaaliin suomalaiseen tapaan ylimielisiä.
Minä veikkaan niin kin surullista juttua kuin se, että ei viitsitä ja vieläpä sen takia kun se "turbo on nii ketun paljo parempi ku remmi." eli ollaa normaaliin suomalaiseen tapaan ylimielisiä.
EQA 250 2022 AMG-line? Pajero 2005.




