Otin W211:sta ratin ja muut kamat pois, koska ratti piti ikävää vikinää kun sitä käänteli.
Samalla putsasin kaikki mitä irti lähtee. Takaisin asennuksessa huomasin, että SRS:n spiraali oli penkillä pyörinyt omia aikojaan "kiinni" avasin sitä pari kierrosta ja iskin takaisin.
Noh, srs valo palaa, mutta kysyn sen takia, että asensinko spiraalin oikein takaisin vai otanko sen vielä irti, ennen testeriä?
SRS Spiraalin Asennus?
SRS Spiraalin Asennus?
W204 -11
W124 250 Man.
W309 om603.
W124 250 Man.
W309 om603.
jos olet käännellyt rattia laidasta laitaan asennuksen jälkeen niin lultavasti spiraalin sisällä oleva johdin on mennyt poikki, koska mennyt väärässä asennossa paikalle
spiraali pitäisi aina merkitä ennen kuin ottaa pois.noh otat sen spiraalin pois ja mittaat yleismittarilla onko poikki vai ei, jos ei ole niin keksikohdan siitä löytään siten että ruuvaa laidasta laitaan sitä spiraalia ja laskee kierroksista sen keskikohdan.

W124 E250D
Veikkaan tuota jälkimmäistä vaihtoehtoa. Laskin sen spiraalin kierrokset oikealta vasemmalle, joka oli 4 kierrosta.
Laitoin sen puoleenväliin ja iskin paikalle.
Virta oli päällä jossain vaiheessa syystä tai toisesta.
pitää tällä viikolla käydä nollaamassa vikavalo pois.
Onneksi on tehot tallella.
Laitoin sen puoleenväliin ja iskin paikalle.
Virta oli päällä jossain vaiheessa syystä tai toisesta.
pitää tällä viikolla käydä nollaamassa vikavalo pois.
Onneksi on tehot tallella.
W204 -11
W124 250 Man.
W309 om603.
W124 250 Man.
W309 om603.
Jos sattuu silleen, että spiraali menee poikki, niin voiko sen "korjata" hyppylangalla



Lisää tietoa: www.skg.fi