Onkos joku käynyt katsomassa...
Onkos joku käynyt katsomassa...
Autohaus ahdossa 420 ässää...
http://www.autohausahto.fi/carlist.php
Olisin kysynyt kannattaako lähteä turusta tutkimaan tuota pirssiä.
Tai jos jollain muulla teistä olisi vastaava tiedossa, niin olen kiinnostunut.
Mielellään kasilla, eikä SECkiä. SE tai SEL olisi se mitä haen.
http://www.autohausahto.fi/carlist.php
Olisin kysynyt kannattaako lähteä turusta tutkimaan tuota pirssiä.
Tai jos jollain muulla teistä olisi vastaava tiedossa, niin olen kiinnostunut.
Mielellään kasilla, eikä SECkiä. SE tai SEL olisi se mitä haen.
Tällä mennään kesät R170 230K
Hmn, katsomassa en ole käöynyt kuin kuvaa, josta pisti het silmään apukuskin ovi, joka ei oikein istu linjaan
ikkunan alalista on poissa linjasta, etupuskurin rako lokasuojaan on aika suuri, konepelti takaosastaan koholla..

Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
420 SEL
Kävin katsomassa ja jos et hae ns. projektia, niin voit unohtaa. Oli melkosen huonosti pidetty: penkit likaiset, korissa siellä täällä ruostetta, tempo ei toiminut, samoin kuin ei lämmityslaitteen puhallin. Oli aikas kylmää kyytiä koeajolla. Kone päästeli komeasti kehä III:lla sinistä, kun painoi tallan pohjaan.
Mutta chekkaas tämä: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=5969
Mutta chekkaas tämä: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=5969
Minunkin mielestä nuo listojen linjat ei kyllä täsmää millään oikein kohdilleen
eikä konepelti, ja sehän aukeaa edestä
Jotenkin se värikin vaikuttaa oudolta siitä etuoven etupuolelta, oliskohan mällätty joskus ?
On se vaan harmi kun kaikki ei ymmärrä miten tuollaisia autoja pitää pitää
eikä konepelti, ja sehän aukeaa edestä

Jotenkin se värikin vaikuttaa oudolta siitä etuoven etupuolelta, oliskohan mällätty joskus ?
On se vaan harmi kun kaikki ei ymmärrä miten tuollaisia autoja pitää pitää

W211320CDI
ex-W210270CDI
ex-W124300D
ex-W210270CDI
ex-W124300D
Kotkasta löytyis yks -87 420 SE 8900e pyynti..
nopeasti pimeällä näytti siistiltä...
vilkaises http://www.mebe.net
nopeasti pimeällä näytti siistiltä...
vilkaises http://www.mebe.net
Jii
S205 / C220D Bluetec
ex Jaguar XJ8
ex S210 / E320CDI
ex Chevy Pornstart :)
ex Volvo S80 T6 200kW pappamalli:)
ex S124 / 300 TDT
ex C124 / 300CE
ex W124 / 250D
S205 / C220D Bluetec
ex Jaguar XJ8
ex S210 / E320CDI
ex Chevy Pornstart :)
ex Volvo S80 T6 200kW pappamalli:)
ex S124 / 300 TDT
ex C124 / 300CE
ex W124 / 250D
Re: Onkos joku käynyt katsomassa...
Pieni viilaus vain: auton varusteiksi oli mainittu, että löytyisi sähköikkunat. Noh, kuvassa kököttävät ainakin edessä hartiavoimin operoitavat kampikoneistot. Tuskin niitä sähköheebeleitä ainakaan takana on.Warner kirjoitti:http://www.autohausahto.fi/carlist.php

Exät: 220b -64 (W111); 230B -69 (W114); 200B Aut. -83 (W123); 190E 2.0 -89 (W201); E300 Turbodiesel -97 (S210); E 200D -94 (W124); 300SEA -89 (W126) ja Vespa SS 180cc -67 sekä nykyiset: 250 S -66 (W108); 300 TDT -92 (S124) ja C 220 CDI T Avantgarde -08 (S204).
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)
No eihän ne ole kuin pieni miinus. Mutta mistä noin julman näköisiä ratteja saa hankittuakaan...hyi prkl.Tuplawee kirjoitti:Kotkalaisessa autossa karmeat penkinpäälliset..

S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Hmm... 15,90€ tarjottu tai vaihto päikseen.Warner kirjoitti:Jos kaupat syntyy, niin tuo ratti etsii kyllä uuden kodin...
Alkuperäisyys kunniaan

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Alkuperäisyydestä puheenollen, tuon kotkalaisen ässän talvialut eivät mielestäni ole ainakaan 126:n alkuperäiset, tokkopa Mersun originaalit ylipäänsä. Mersun oma 15" aluvanne on kyllä tuohon suuntan, mutta "sirompi". Nuo vanteen kehällä olevat about 15 kpl holeja ovat orggiksessa pyöreämmät. Valkoisista vilkuista tässä kombinaatiossa voi olla monenmoista mieltä... Mutta nämähän ovat kaikki vaihdettavissa, eivätkä siis pahenna autoa, jos se muuten on ok!Warner kirjoitti: Alkuperäisyys kunniaan

Exät: 220b -64 (W111); 230B -69 (W114); 200B Aut. -83 (W123); 190E 2.0 -89 (W201); E300 Turbodiesel -97 (S210); E 200D -94 (W124); 300SEA -89 (W126) ja Vespa SS 180cc -67 sekä nykyiset: 250 S -66 (W108); 300 TDT -92 (S124) ja C 220 CDI T Avantgarde -08 (S204).
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)
Mieluummin talvialut kuin paremmin johonkin tuning-hondaan sopivat kesä-BBS:t. Jösses, että ihmiset ostavat vanteita muistamatta ollenkaan millaiseen autoon ne pitäisi kiinnittää.Juha K. kirjoitti:Alkuperäisyydestä puheenollen, tuon kotkalaisen ässän talvialut eivät mielestäni ole ainakaan 126:n alkuperäiset, tokkopa Mersun originaalit ylipäänsä. Mersun oma 15" aluvanne on kyllä tuohon suuntan, mutta "sirompi". Nuo vanteen kehällä olevat about 15 kpl holeja ovat orggiksessa pyöreämmät. Valkoisista vilkuista tässä kombinaatiossa voi olla monenmoista mieltä... Mutta nämähän ovat kaikki vaihdettavissa, eivätkä siis pahenna autoa, jos se muuten on ok!Warner kirjoitti: Alkuperäisyys kunniaan

S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Totta! Täytyy kyllä todeta, että omat kesätossuni ovat vielä niillä samoilla erikoisvanteilla, jotka tulivat 3 vuotta sitten tehdyssä kaupassa auton mukana enkä suuremmin pidä niistä. Tähtäimessä ovat olleet nuo alkuperäismalliset 15" alut, mutta yleensä hinta on ollut enemmän ja vähemmän esteenä.Aku P kirjoitti: Jösses, että ihmiset ostavat vanteita muistamatta ollenkaan millaiseen autoon ne pitäisi kiinnittää.

Exät: 220b -64 (W111); 230B -69 (W114); 200B Aut. -83 (W123); 190E 2.0 -89 (W201); E300 Turbodiesel -97 (S210); E 200D -94 (W124); 300SEA -89 (W126) ja Vespa SS 180cc -67 sekä nykyiset: 250 S -66 (W108); 300 TDT -92 (S124) ja C 220 CDI T Avantgarde -08 (S204).
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)
Mullen riitti yksi kesä auton mukana tulleilla "tyylikkäillä" viisipuolavanteilla. Tilauksessa on levypyörät, joille ostanen uudet orggiskapselit ja siinä se.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Mulla on w123:ssa ihan samanlaiset päällisetAku P kirjoitti:No eihän ne ole kuin pieni miinus. Mutta mistä noin julman näköisiä ratteja saa hankittuakaan...hyi prkl.Tuplawee kirjoitti:Kotkalaisessa autossa karmeat penkinpäälliset..


Ratti näyttää ihan pahvikylki w124:n ratilta, johon vaihettu puukeskiö

w115,123,124,126,210 yms.
Tätä olen itsekin tuumannut, eli laittaa aleeessiooot lihoiksi (jos niistä nyt jotain saa) ja laittaa alle "arkinen" peltivanne + originaalikapseli yhdistelmä. Talvitossut on varustettu juuri näin, eivätkä ole tippaakaan pahan näköiset.Aku P kirjoitti:Tilauksessa on levypyörät, joille ostanen uudet orggiskapselit ja siinä se.

Exät: 220b -64 (W111); 230B -69 (W114); 200B Aut. -83 (W123); 190E 2.0 -89 (W201); E300 Turbodiesel -97 (S210); E 200D -94 (W124); 300SEA -89 (W126) ja Vespa SS 180cc -67 sekä nykyiset: 250 S -66 (W108); 300 TDT -92 (S124) ja C 220 CDI T Avantgarde -08 (S204).
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)
Wink wink. Katto mun allekirjoituksesta tuon TE:n kuvat. Mielestäni nuo talvikätytössä olevat E-sarjankin kapselit sopivat hyvin kakkosnelosen alle.Juha K. kirjoitti:Tätä olen itsekin tuumannut, eli laittaa aleeessiooot lihoiksi (jos niistä nyt jotain saa) ja laittaa alle "arkinen" peltivanne + originaalikapseli yhdistelmä. Talvitossut on varustettu juuri näin, eivätkä ole tippaakaan pahan näköiset.Aku P kirjoitti:Tilauksessa on levypyörät, joille ostanen uudet orggiskapselit ja siinä se.
Jarskille vielä: samanlaiset päälliset ne on meilläkin W123:ssa. Siksipä niistä vain pieni miinus...


S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Juup, sopivat oikein hyvin kaksneloseenkin. Moni asiaan vihkiytymätön ei osaisi edes epäillä kapseleiden olevan tuoreemmasta tapauksesta, ja viisas ei...kutens tiedät!Aku P kirjoitti: Wink wink. Katto mun allekirjoituksesta tuon TE:n kuvat. Mielestäni nuo talvikätytössä olevat E-sarjankin kapselit sopivat hyvin kakkosnelosen alle.


Exät: 220b -64 (W111); 230B -69 (W114); 200B Aut. -83 (W123); 190E 2.0 -89 (W201); E300 Turbodiesel -97 (S210); E 200D -94 (W124); 300SEA -89 (W126) ja Vespa SS 180cc -67 sekä nykyiset: 250 S -66 (W108); 300 TDT -92 (S124) ja C 220 CDI T Avantgarde -08 (S204).
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)
Aku P., tuli samalla kun tsekkasin tuon farkkusi ilmiasua eemelin kapseleilla, niin katsottua tarkemmin toista Mersuasi: hyvännäköinen 123:nen. Kun itse omistin samanlaisen 200B:n muutaman vuoden, niin on vähän vielä silmää tähän mallistoon ja siistit sellaiset liikenteessä aina kiinnittävät huomion. Olen aina myös pitänyt tuosta väristä. Itselläni oli tummansin. metallihohto, mikä sekään ei ollut yhtään pöllömpi. 

Exät: 220b -64 (W111); 230B -69 (W114); 200B Aut. -83 (W123); 190E 2.0 -89 (W201); E300 Turbodiesel -97 (S210); E 200D -94 (W124); 300SEA -89 (W126) ja Vespa SS 180cc -67 sekä nykyiset: 250 S -66 (W108); 300 TDT -92 (S124) ja C 220 CDI T Avantgarde -08 (S204).
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)