
7-mm elementit
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 25
- Liittynyt: Ma 05.10.2009 22:22
7-mm elementit
3.5td marsu, hx35.ri lauhdutinta. kestääkö kone jos laittaa 7 tapit?? vai nakerranko suosista kuution palotilan
?

kestää takuulla, kohan vaan tyhjäkäynnillä käyttelet!
ehkä joku kohta oikeesti tietää.

ehkä joku kohta oikeesti tietää.
Viimeksi muokannut mortti, Ma 05.10.2009 23:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W202 250 DT
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
Mutta mikäs tuossa kolmepuolikkaasa lohkossa on kuitenkin ongelmana, kun siitä kuulee puhuttavan että ei kestä (niin) hyvin ku 3 litranen? Onko tilavuus otettu porauksella samasta lohkosta vai/ja pitempi iskuisella veivillä?
Monasti mainitaan tuolla moottorilla varustetuista autoista, oli ne sitten mitä koppaa tahansa, että koneremontti tehty suhteettoman pienillä kilometreillä...näin siis myynti-ilmoituksissa.
Monasti mainitaan tuolla moottorilla varustetuista autoista, oli ne sitten mitä koppaa tahansa, että koneremontti tehty suhteettoman pienillä kilometreillä...näin siis myynti-ilmoituksissa.

-
- Sisäänajossa
- Viestit: 25
- Liittynyt: Ma 05.10.2009 22:22
iskullahan se puolikas tehty kansikin sama kun kolmesatasesteedees kammion koko hiukan vaan eri.ite jouduin tekeen täys rempan-potautus männät- ei oltu kovin aktiivisesti vaihdettu öljyjä kun yks mäntä halki ja renkaat karstan peitossa. mulla oireili harvinaisella tavalla nokkaakseli söi venakuppeihin koloa, öljyn paineet mitatessa silti normaalit mut olihan se pumppu silti sököAtte L kirjoitti:Mutta mikäs tuossa kolmepuolikkaasa lohkossa on kuitenkin ongelmana, kun siitä kuulee puhuttavan että ei kestä (niin) hyvin ku 3 litranen? Onko tilavuus otettu porauksella samasta lohkosta vai/ja pitempi iskuisella veivillä?
Monasti mainitaan tuolla moottorilla varustetuista autoista, oli ne sitten mitä koppaa tahansa, että koneremontti tehty suhteettoman pienillä kilometreillä...näin siis myynti-ilmoituksissa.

Eroa on myös porauksessa. 3,0L--> 87mm ja 3,5L-->89mm. Iskun pituudet vastaaviin ovat 84mm ja 92,4.
http://www.ultimatespecs.com/?option=4&brand=13#W124
http://www.ultimatespecs.com/?option=4&brand=13#W124
" Curse not thine engine when it turneth not. Curse rather thine own stupidity. "